De påstår iallafall själva att de varit utsatta för något.........
Under konstruktion!
Nationaldemokraternas hemsida är för tillfället under konstruktion. Hemsidan har varit utsatt för flertalet "attacker" under de senaste dagarna, och därför arbetar partiets IT-avdelning just nu med höja säkerhetsnivån på hemsidan.
För mer information, kan Nationaldemokraternas partiordförande Anders Steen nås på telefonnummer 073-650 37 57.
Det går även bra att e-posta: anders.steen@nationaldemokraterna.se
ND som parti är slut. Paulsson gjorde bort partiet, Marc abrahamsson och en till partikamrat gör allt för att få bort Anders Steen, två stora falanger kämpar mot varandra. Den ena som vill ha tillbaka Tor, den andra som vill se honom hängd. Har även fått indikationer på att åtminste en lokalavdelning skulle sökt medlemskap i SD plus att en annan lokalavdelning skulle ligga i planeringsstadiet för att skapa ett lokalt allternativ.
När det handlar om hemsidan har jag fått det förklarat för mig att det handlar i stort om en maktkamp mellan Anders steen och Marc Abrahamsson. Sen att det skett "attacker" kan lika gärna vara sant men knappast förvånande då missnöjet bland sina egna, som har tillgång till nätverket, är stort.
Eftersom detta är insideinformation så kan jag tyvärr inte ange någon källa.
vet bara att diskussioner pågår och fraktioner byggs upp.
ND som parti är slut. Paulsson gjorde bort partiet, Marc abrahamsson och en till partikamrat gör allt för att få bort Anders Steen, två stora falanger kämpar mot varandra. Den ena som vill ha tillbaka Tor, den andra som vill se honom hängd. Har även fått indikationer på att åtminste en lokalavdelning skulle sökt medlemskap i SD plus att en annan lokalavdelning skulle ligga i planeringsstadiet för att skapa ett lokalt allternativ.
När det handlar om hemsidan har jag fått det förklarat för mig att det handlar i stort om en maktkamp mellan Anders steen och Marc Abrahamsson. Sen att det skett "attacker" kan lika gärna vara sant men knappast förvånande då missnöjet bland sina egna, som har tillgång till nätverket, är stort.
Eftersom detta är insideinformation så kan jag tyvärr inte ange någon källa.
vet bara att diskussioner pågår och fraktioner byggs upp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!