2004-08-12, 15:54
Medlem
Jens4s avatar
Hej!
Tänkte bara fråga om någon vet om ND's hemsida är censurerad, hackad eller bara "nere" av annan anledning.

Kan ju vara ngn speciell ISP som har blockat den bara för när jag försöker gå in där så får jag felmedelandet att :

You are not authorized to view this page
You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied.

samt HTTP error 403 forbidden.
Citera
2004-08-12, 16:03
Medlem
wpctds avatar
Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

fick jag, hade den varit hackat hade det nog stått något roligare
det är nog bara serverstrul
Citera
2004-08-14, 17:55
Medlem
De påstår iallafall själva att de varit utsatta för något.........

Under konstruktion!

Nationaldemokraternas hemsida är för tillfället under konstruktion. Hemsidan har varit utsatt för flertalet "attacker" under de senaste dagarna, och därför arbetar partiets IT-avdelning just nu med höja säkerhetsnivån på hemsidan.

För mer information, kan Nationaldemokraternas partiordförande Anders Steen nås på telefonnummer 073-650 37 57.
Det går även bra att e-posta: anders.steen@nationaldemokraterna.se
Citera
2004-08-14, 19:54
Medlem
bomba_usas avatar
Lutar mig tillbaks och njuter Hoppas Tor får sitt straff för hustru misshandeln strax också.
Citera
2004-08-21, 10:18
Medlem
asa_odems avatar
ND som parti är slut. Paulsson gjorde bort partiet, Marc abrahamsson och en till partikamrat gör allt för att få bort Anders Steen, två stora falanger kämpar mot varandra. Den ena som vill ha tillbaka Tor, den andra som vill se honom hängd. Har även fått indikationer på att åtminste en lokalavdelning skulle sökt medlemskap i SD plus att en annan lokalavdelning skulle ligga i planeringsstadiet för att skapa ett lokalt allternativ.

När det handlar om hemsidan har jag fått det förklarat för mig att det handlar i stort om en maktkamp mellan Anders steen och Marc Abrahamsson. Sen att det skett "attacker" kan lika gärna vara sant men knappast förvånande då missnöjet bland sina egna, som har tillgång till nätverket, är stort.

Eftersom detta är insideinformation så kan jag tyvärr inte ange någon källa.
vet bara att diskussioner pågår och fraktioner byggs upp.
Citera
2004-08-23, 13:08
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asa_odem
ND som parti är slut. Paulsson gjorde bort partiet, Marc abrahamsson och en till partikamrat gör allt för att få bort Anders Steen, två stora falanger kämpar mot varandra. Den ena som vill ha tillbaka Tor, den andra som vill se honom hängd. Har även fått indikationer på att åtminste en lokalavdelning skulle sökt medlemskap i SD plus att en annan lokalavdelning skulle ligga i planeringsstadiet för att skapa ett lokalt allternativ.

När det handlar om hemsidan har jag fått det förklarat för mig att det handlar i stort om en maktkamp mellan Anders steen och Marc Abrahamsson. Sen att det skett "attacker" kan lika gärna vara sant men knappast förvånande då missnöjet bland sina egna, som har tillgång till nätverket, är stort.

Eftersom detta är insideinformation så kan jag tyvärr inte ange någon källa.
vet bara att diskussioner pågår och fraktioner byggs upp.
Intressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in