Citat:
Ursprungligen postat av
kverty
Nice! Visste inte att det hade läckt än. Vettefaaan alltså, har inget positivt att säga om Ozzys röst alltså, fast det har jag inte haft sedan Ozzmosis.
Helt klart det största felet med skivan, som sagt ifall man accepterar att det inte är 70-talet längre så är det en bra skiva. Hade det varit ett nytt band som släppt skivan så hade jag tyckt att det var en riktig höjdare men helst hade jag sett att Sabbath bara hade dragit ut på en reunion turné och skippat skivan, men nu är det som det är och jag är glad att det inte är helt åt helvete
Citat:
Ursprungligen postat av
kverty
Vetteffaaaaaan, skön platta helt klart, tunga riff och helt OK sound. Blood Lust har en helt annan atmosfär, som om materialet var skrivet under en snetripp på LSD i en gammal potatiskällare nånstans i Texas med sönder EQ:ade speakers. Sprunget ur galenskap eller inte vill jag inte ens veta, det är den känslan som jag får, tyvärr blir det som crack cocain att man vill bara ha mer sen blir man besviken när det inte lever upp till samma känsla

Haha förstår vad du menar men kör Mt. Abarax ett par varv så kanske du ändrar dig

Tycker konceptet med hela skivan är riktigt coolt, att det handlar om en sekt uppe i bergen, sånt ger mig en bra känsla av någon anledning