Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-19, 00:47
  #145
Medlem
Genom kompisar. Märkt att ju äldre vår becknar blir ju mindre kunder vill han ha. Lite kontraproduktivt kanske men uppskattar det då han inte åkt fast än efter många år av lagning. Kanske beroende på just detta. Annars är pissoaren på div klubbar. Räcker med ett hej sen vill sälja grejer till en.
Citera
2018-11-19, 12:48
  #146
Medlem
Ja i Uppsala är det inte så svårt då det är en ganska liten stad när man gallrar ur studenterna och pendlarna.Så känns som i varje klass satt han där framtida becknare. Så mitt svar växte upp med dom.
Citera
2019-02-07, 20:36
  #147
Medlem
Umgås inte i den typen av kretsar, så för mig har det tagit tid, men hittade till slut en genom kontakter. Blivit erbjuden mellan 1g-1kg, men håller mig till gram. DM är ju svårt nu när sidan strular konstant.
Citera
2019-02-08, 19:58
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheL
Som topic säger. Hur träffade ni eran stadiga supplier och hur ser erat kontaktnät ut, menar då erat kriminella nätverk (undrar mest om era kontakter med cannabisförsäljare har lett er in på djupare vatten så att säga, om det har gjort att ni provat tyngre droger tex)?

Kanske en barndomskamrat? Syrrans pojkvän? Nå, låt höra... :P

PS: Syftet med tråden är att dela med sig av lite roliga erfarenheter men kan även fungera som tips för andra som inte vet hur de ska göra för att skapa lite kontakter?
Vi båda var aspackad och hade samma hatt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback