Citat:
Nja, men tatueringar och hundar av olika raser som även underliga människor har kan väl alla ha
Jag och min äkta hälft har en hund av kamphundsmodell, min äkta hälft har tatuering - och vi kommer båda från akademikerhem (jurister, domare och högt uppsatta tjänstemän) och är uppvuxna på Lidingö/Djursholm/Stockholms innerstad. Så så kan det ju vara 
Lösnaglar - absolut WT!
Något mer jag tycker är WT är furufest hemma (furuväggar, furutak, furudörrar, furuhandtag, furufoder och golvlister - toppat med möbler i furu, precis som när huset byggdes -79). Folk får naturligtvis ha det som de vill hemma och njuta av vad som känns vackert för dem, men jag har noterat ett visst samband. Enda undantaget där 100% furuinredning kan funka utan att kännas WT är i fjällstugor och hemma hos lite galna farbröder med många bokhyllor
Ytterligare en sak är incestuösa familjeband; vuxna med egen familj som åker hem till sina (friska) föräldrar och äter middag varje dag efter jobbet - istället för att hämta sina egna barn på dagis/i skolan och ha ett eget familjeliv, eller som hellre ”tar en öl med farsan” och skruvar på ett gemensamt projekt i garaget, istället för att etablera egna vänskapsrelationer o dyl. Man lever efter tidigare nämnt motto ”family first” och ”står upp” för sina WT-familjemedlemmar, även när de har fel eller skämmer ut sig offentligt. Man klarar inte av att se något som berör familjen (inkl styvbarn, mammas nya mans styvdotter osv) objektivt och sakligt utan käbblar på mot utomstående även när beteendet är dödsdömt - för familjen har alltid rätt