Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-15, 19:19
  #1
Medlem
Heya!

En schysst kompis gav mig nyss En Reciever och jag har lite problem med att koppla in den till en dator.

Jag har då prövat alla ingångar med en vanlig röd/vit sladd som är kopplad till min bärbara dators ljudkort, dock så funkar fortfarande inte skiten.. Har prövat alla ingångar från AUX/Vid3 till tv/vid till Cd och jag har även bytt funktion/kanal varje gång jag bytt ingång där bakom på Reciivern.
Jag har kopplat alla högtalare i Front Rutan by the way.

Bild på baksidan: http://img515.imageshack.us/i/receiv...mtitanfot.jpg/ ( Ignorera strecken som är gjorda på Paint )

Jag ser inte vad problemet är, någon där ute som kanske har en hemma som kan ta kort eller någonting för att lösa mitt problem. ( Fick inte med en Manual för grejen )

Tack i förhand
No.Class

PS. Försök att lägga enkla svar, jag har noll koll på såna här grejer, men alla svar uppskattas!
Citera
2017-03-15, 11:57
  #2
Medlem
Jag har exakt samma problem. Så om du löste problemet o minns vad du gjorde så kan du gärna dela med dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback