2011-01-14, 19:43
Medlem
Jo, nu vill soc ha kontoutdrag, och jag har ingen koll på vad det innebär. Så, menar dom den där lappen man får ur bankomaten efter att man tagit ut en summa, där det står när och hur mycket man tog ut?

Har Swedbank förövrigt.
Citera
2011-01-14, 19:45
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahjong
Jo, nu vill soc ha kontoutdrag, och jag har ingen koll på vad det innebär. Så, menar dom den där lappen man får ur bankomaten efter att man tagit ut en summa, där det står när och hur mycket man tog ut?

Har Swedbank förövrigt.

Har du internet bank så gå in där och skriv ut därifrån
Citera
2011-01-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahjong

Har Swedbank förövrigt.

har du inte internetbank så är de bara gå till din bank.
Citera
Medlem
AMFSOLDs avatar
Något liknande detta: http://www.balansbladet.se/manual/inkomster-och-utgifter/registrera-inkomster-och-utgifter-i-balansbladet/importera-kontohistorik-fran-din-bank/importera-kontohistorik-fran-swedbank/ bör finnas på ditt Swedbankkonto.
Citera
Medlem
De vill ha kontoutdrag på de senaste tre månaderna. Länk till swedbank http://hjalp.swedbank.se/sidhjalp-internetbanken-privat/bestall-tjanster/kontoutdrag-per-post/index.htm
Det soc. vill är att se att du inte haft några större intäkter eller besparingar som du skulle kunna leva på.
Citera
Medlem
Snuskalass avatar
Jag tror att de menar kontoutdraget som man kan se på internet bank. Tvivlar på att de vill få en hög med kvitton från bankomater.
Citera
2011-01-14, 19:48
Medlem
nyckelpiga13s avatar
Annars går du bara in på bankkontoret och ber om att få ett kontoutdrag för dom senaste tre månaderna, soc brukar vilja ha för den perioden när man ansöker första gången..
Citera
2011-01-14, 19:57
Medlem
Kul om du hade skickat massa kvitton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här