Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-15, 17:14
  #133
Medlem
maxorrs avatar
Flashback HomeGame

Vad sägs om att starta homegame på pokerstars eller annat? Bara för dom som har konto medlemskap på flashback och då måste man använda sitt användarnamn id vad säger ni, ska vi köra igång? Ingen anonymitet...

Urusel idé eller rolig idé ?
Citera
2017-03-15, 17:25
  #134
Avstängd
BaZoBazos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Vad sägs om att starta homegame på pokerstars eller annat? Bara för dom som har konto medlemskap på flashback och då måste man använda sitt användarnamn id vad säger ni, ska vi köra igång? Ingen anonymitet...

Urusel idé eller rolig idé ?

vilken nivå och pratar vi holdem eller?
Citera
2017-03-15, 20:39
  #135
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaZoBazo
vilken nivå och pratar vi holdem eller?

Nja jag har inte kört igång nåt än men såklart holdem och diverse nivåer...

Är osäker på om man kan ha annat användar namn än det man har reggat på pokerstars sen många år? ... Alltså man ska inte kunna fejka sitt användarnamn på homegame via
flashback så det måste liksom gå via flashback. Nu är ju detta ett forum rakt av så det är nog mer upp till moderatorerna att ha en länk typ ... eller så kan man göra det på annat sätt?
Citera
2017-03-15, 21:02
  #136
Avstängd
BaZoBazos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Nja jag har inte kört igång nåt än men såklart holdem och diverse nivåer...

Är osäker på om man kan ha annat användar namn än det man har reggat på pokerstars sen många år? ... Alltså man ska inte kunna fejka sitt användarnamn på homegame via
flashback så det måste liksom gå via flashback. Nu är ju detta ett forum rakt av så det är nog mer upp till moderatorerna att ha en länk typ ... eller så kan man göra det på annat sätt?
om man är så himla rädd att outa sig kan man ju avstå, inte svårare än så eller hur?
Citera
2017-03-15, 23:15
  #137
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaZoBazo
om man är så himla rädd att outa sig kan man ju avstå, inte svårare än så eller hur?

Så ör vitsen utesluten via flashback så då kan man köra egen pvt homegame
Citera
2017-03-16, 07:49
  #138
Avstängd
BaZoBazos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Så ör vitsen utesluten via flashback så då kan man köra egen pvt homegame
va? har läst ditt inlägg 3ggr men förstår inte, är det en fråga?
Citera
2017-03-16, 12:31
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Så ör vitsen utesluten via flashback så då kan man köra egen pvt homegame

Vad för kul har du rökt?
Citera
2017-03-18, 10:27
  #140
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaZoBazo
om man är så himla rädd att outa sig kan man ju avstå, inte svårare än så eller hur?

Det är det som är själva poängen att användarnamnet som man har på fb ska vara samma . Men visst man kan ju få köra via annan alias om man vill iofs men det måste gå via fb att man är medlem
__________________
Senast redigerad av maxorr 2017-03-18 kl. 11:14.
Citera
2017-03-18, 10:56
  #141
Avstängd
BaZoBazos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Nä man ska inte få avstå, det är det som är själva poängen att användarnamnet som man har på fb ska vara samma . Isf kan ju vem som helst bli invited som inte tillhör fb
Tror de kommer bli svårt för dig att få ihop ett homegame men lycka till, jag skiter i det nu.
Citera
2017-03-18, 11:15
  #142
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaZoBazo
Tror de kommer bli svårt för dig att få ihop ett homegame men lycka till, jag skiter i det nu.

Det är inte jag som ska få ihop det ... det är FB, jag slänger bara ut idén men ingen verkar ju intresserad så
Citera
2018-10-25, 03:03
  #143
Medlem
Lucky-Mans avatar
Är intresserad och signar upp mig. Gärna NL 2-4 cent eller 10 cent för mer chill laidback poker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback