Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-08-10, 13:34
  #1
Medlem
Nyss när jag tittade i vårat medicinskåp så hittade jag en ask med fluintrazepam.
Jag kan ju missta mig, men är inte det väldigt starka saker?
vad händer om man tar en?
Är det farligt?
Kan någon förklara lite?
Citera
2004-08-10, 13:36
  #2
Medlem
Grattis, det är rohypnol som du har snubblat på, iallafall så innehåller de samma sak som 'roppar'. Ta det lugnt med dom!

Peace!
Citera
2004-08-10, 13:39
  #3
Medlem
Japp, det är rohypnol. Om du tar en blir du nog soft o mår bra. Men akta dig, man kan må för bra med. ;p
Citera
2004-08-10, 13:53
  #4
Medlem
Haha ok, starka grejor då eller?

Hur är "ruset"?, hur länge sitter det i?, biverkningar?
Hur mycket ska man ta om man bara vill känna lite på effekten?

Har aldrig tagit några droger förut, men det känns lite frestande att bara testa några tabletter och se hur dom känns nu
Men är det farligt?, och hur mycket ska jag ta om jag bara vill känna lite som sagt?
Citera
2004-08-10, 14:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimo
Haha ok, starka grejor då eller?

Hur är "ruset"?, hur länge sitter det i?, biverkningar?
Hur mycket ska man ta om man bara vill känna lite på effekten?

Har aldrig tagit några droger förut, men det känns lite frestande att bara testa några tabletter och se hur dom känns nu
Men är det farligt?, och hur mycket ska jag ta om jag bara vill känna lite som sagt?

kolla i stickytråden om bensodiazepiner eller sök! det finns en jävla massa trådar om rohypnol..
Citera
2004-08-10, 14:24
  #6
Medlem
Ok, tack har läst där nu

Men det är några saker som jag fortfarande undrar över:
Hur länge sitter effekten i?
Hur mycket bör jag ta om jag bara villa känna på det lite?
Finns det några risker?
Citera
2004-08-10, 14:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimo
Ok, tack har läst där nu

Men det är några saker som jag fortfarande undrar över:
Hur länge sitter effekten i?
Hur mycket bör jag ta om jag bara villa känna på det lite?
Finns det några risker?

jag är långt ifrån expert men...
hur länge det sitter i är jag inte säker på, men har för mig att halveringstiden är relativt lång, typ 20-40 timmar. om jag tar det på kvällen känner jag av effekten hela nästa dag också..

om du bara vill känna lite, ta minsta dosen som finns att finna i benso FAQ.

risk #1 är väl om du proppar i dig stora mängder, detta kan i värsta fall leda till överdos, förgiftning. men jag tror det vill till ganska stora mängder.. den största risken är ju vanebildning. du kan må så bra så du testar igen och igen tills du vill må bra jämt, då är du beroende och det är inte att leka med. ett beroende är nåt man får leva med livet ut..
Citera
2004-08-10, 15:58
  #8
Medlem
Carpe Diems avatar
Sprit förstärker effekten, försiktighet, försiktighet....
Citera
2004-08-10, 16:07
  #9
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimo
Nyss när jag tittade i vårat medicinskåp så hittade jag en ask med fluintrazepam.
Jag kan ju missta mig, men är inte det väldigt starka saker?
vad händer om man tar en?
Är det farligt?
Kan någon förklara lite?

Vill bara klargöra att det inte med nödvändighet behöver vara rohypnol utan kan mycket väl vara Flunitrazepam, även kallade fm-ettor. Iof är ju det verksamma ämnet i rohypnol just flunitrazepam, så effekten är väldigt lika.
Vad som händer om du tar en? Du blir fett skön. Det är ett sömnpiller som har riktigt sköna avslappnande effekter...hehe...Vill du inte ha får du gärna skicka några till mig...
Citera
2004-08-10, 17:37
  #10
Medlem
Ok, tack för alla svar
Tänkte eventuellt testa 1-2 mg ikväll, eller är 2 mg väldigt mycket att köra första gången?, ( är 1,9 lång och 77 kg om det spelar någon roll med kroppsstorlek )

Men så det sitter i dagen efter?, är det så att bara jag känner det litegrann eller kommer folk att kunna märka det på något sätt tro?
Citera
2004-08-10, 17:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM
Vill bara klargöra att det inte med nödvändighet behöver vara rohypnol utan kan mycket väl vara Flunitrazepam, även kallade fm-ettor. Iof är ju det verksamma ämnet i rohypnol just flunitrazepam, så effekten är väldigt lika.
Vad som händer om du tar en? Du blir fett skön. Det är ett sömnpiller som har riktigt sköna avslappnande effekter...hehe...Vill du inte ha får du gärna skicka några till mig...

Ja det står flunitrazepam på asken så då borde det väl vara flunitrazepam , är det någon stor skillnad på rohypnol och flunitrazepam, vilket är starkast?
Citera
2004-08-10, 17:47
  #12
Medlem
Holkens avatar
Timbuktu - Flunitrazepam borde förklara vad det är.

Grattis grabben!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback