2022-03-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
Jag har för mig att det var någon polis som sade det att det enda som blattarna oroar sig över är att skickas hem till sina respektive niggerländer. Utvisning alltså. Annars går det bra att såsa runt i den kvinnodominerade välfärdssmeten och samtidigt anse att "Ey, vi skall tå åvver ditt lånd!!! Vi stårka icke vitta män!! Orten machismo! Rappare! Hörr du, len?".

Imagine a man, who can, feel...and feels, love!
A man, who, no matter the land, understands, that he does not have to push or shove...
A man, who was dearly held, by a mother, a MAN!....Who shuns war, and conflict, and seeks another...
Way...
Of life....

https://www.youtube.com/watch?v=NsXOgoGN2wE

Fördjupning:

https://youtu.be/P6mdWmP-v58?t=289

Ja självklart handlar det endast om att kasta ut svinen. oavsett om "vad de riskerar hemma buhu".
vill man inte ingå i huset, så ska huset inte bekosta uppehälle längre än 3 dagar, enligt islamistisk tro. ...och vanlig svensk jävla bondförnuft.

Ärligt, verkställ alla utvisningsbeslut imorgon, och ta in Ukrainska flyktingar istället, ni vet de som faktiskt lider >på riktigt< och kämpar för att ingå i vårt samhälle, med sina liv. tillskilnad från alla jävla kriminella "orten kids" som bara förstör allt
Senast redigerad av Fittsill 2022-03-09 kl. 23:06.
Citera
2022-03-09, 23:08
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsill
Ja självklart handlar det endast om att kasta ut svinen. oavsett om "vad de riskerar hemma buhu".
vill man inte ingå i huset, så ska huset inte bekosta uppehälle längre än 3 dagar, enligt islamistisk tro. ...och vanlig svensk jävla bondförnuft.

Ärligt, verkställ alla utvisningsbeslut imorgon, och ta in Ukrainska flyktingar istället, ni vet de som faktiskt lider >på riktigt<

Skicka hem?

Uteslutande leder till "skillnad mellan människor" vilket leder till "andregörande" och det leder slutligen till gaskammare, så "den gubben" går går inte!

Vi får ha dem kvar och försöka lösa situationen på plats.
Sänd in kvinnorna och för upp "empati" på banan!

Också: När jag rör mig i centrala GBG på dagen, eller ännu mer potent, ute på Backaplan på Hisingen, då är det TJOCKT med araber och negrer. En svensk på tio berikare. FATTAR DU...hur mycket värdelöst krims krams som dessa tredje världen-tards konsumerar? FATTAR DU ekonomin i denna "farm"?

Också2: Det är de kapitalistiska inschengörerna bakom detta , oavsett härkomst, som skall gasas.
Senast redigerad av Droidlife 2022-03-09 kl. 23:26.
Citera
2022-03-10, 19:55
Medlem
Inte ett ord i Bonniermedia om skämtet Zelensky som president i Ukraina. Han har suttit i snart 3 år och endast fört Ukraina mot större klyftor och mot ett västligt klondyke och de drivna/redan besuttna hemma och utomlands har tagit för sig, och utelämnat den stora majoriteten.

Jag följer media ganska bra men har knappast vetat vad han hetat. Han blev känslig även för Bonnier. Att en skådespelare vann måste dock svenska media skriva om, men det tystades ned effektivt för massan som bara svenska media kan. Han har sällan skrivits om i Bonniermedia och gör han inte det tiger även Public service om honom.

Har bara hört en enda avslöjande kommentar om honom från etablerade media och det var i P1 kultur där Fredrik Wadström (sic stavning) någon dag in i kriget som på direkt (och oväntad) fråga måste svara "Ja han är en populist".

Jämförandet hur Bonniermedia, Schibsted och Public Service angriper Trump, Ungerns och Polens och Brasiliens ledare men inte Zelensky som inte är ett skvatt bättre än dessa (om kritik skall sökas), räcker för att inse hur hjärntvättade svennarna är, när en erfaren kulturredaktör måste skrapa med foten plötsligt påkommen med en oväntad fråga i direktsändning-
Senast redigerad av Lantarbetaren 2022-03-10 kl. 20:03.
Citera
2022-03-10, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Inte ett ord i Bonniermedia om skämtet Zelensky som president i Ukraina. Han har suttit i snart 3 år och endast fört Ukraina mot större klyftor och mot ett västligt klondyke och de drivna/redan besuttna hemma och utomlands har tagit för sig, och utelämnat den stora majoriteten.

Nja... några ord finns det faktiskt.

DN: https://www.dn.se/om/volodymyr-zelenskyj/

115 artikar.

Expressen: https://www.google.com/search?q=%2Bs...en.se+zelensky

104 resultat.

Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Jag följer media ganska bra men har knappast vetat vad han hetat. Han blev känslig även för Bonnier. Att en skådespelare vann måste dock svenska media skriva om, men det tystades ned effektivt för massan som bara svenska media kan. Han har sällan skrivits om i Bonniermedia och gör han inte det tiger även Public service om honom.

Har bara hört en enda avslöjande kommentar om honom från etablerade media och det var i P1 kultur där Fredrik Wadström (sic stavning) någon dag in i kriget som på direkt (och oväntad) fråga måste svara "Ja han är en populist".

Jämförandet hur Bonniermedia, Schibsted och Public Service angriper Trump, Ungerns och Polens och Brasiliens ledare men inte Zelensky som inte är ett skvatt bättre än dessa (om kritik skall sökas), räcker för att inse hur hjärntvättade svennarna är, när en erfaren kulturredaktör måste skrapa med foten plötsligt påkommen med en oväntad fråga i direktsändning-

Du funderar över varför "Bonnier" inte angriper Zelensky när Ukraina invaderats av Ryssland. Du hittar nog svaret i det faktumet.

Jag vet inte riktigt vad du menar med det "måste" skrivas om honom samtidigt som det är nedtystat (vilket det inte är).
Citera
2022-03-10, 20:49
Medlem
Citat:
Skicka hem?

Uteslutande leder till "skillnad mellan människor" vilket leder till "andregörande" och det leder slutligen till gaskammare, så "den gubben" går går inte!

Också: När jag rör mig i centrala GBG på dagen, eller ännu mer potent, ute på Backaplan på Hisingen, då är det TJOCKT med araber och negrer. En svensk på tio berikare. FATTAR DU...hur mycket värdelöst krims krams som dessa tredje världen-tards konsumerar? FATTAR DU ekonomin i denna "farm"?

Också2: Det är de kapitalistiska inschengörerna bakom detta , oavsett härkomst, som skall gasas.

Ja, de köper dasspapper. Detta är ett gammalt, i media dött, argument: vinstmaskineri. Det förekommer inte i media längre vilket Per Wirtén påpekade på Expressens kultursidor. Det är bara i tråden det förekommer.
Citera
2022-03-12, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Nja... några ord finns det faktiskt.

Jag vet inte riktigt vad du menar med det "måste" skrivas om honom samtidigt som det är nedtystat (vilket det inte är).
Nmjoo eller? en poäng jag kan instämma i är att jag personligen inte har läst något på de mediaplatformar jag besöker, om Ukrainas president. Jag visste inte vad han hette förens Invasionen. Och jag vet helt ärligt talat inte ens vad han heter idag, men jag vet hur han ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Ja, de köper dasspapper. Detta är ett gammalt, i media dött, argument: vinstmaskineri. Det förekommer inte i media längre vilket Per Wirtén påpekade på Expressens kultursidor. Det är bara i tråden det förekommer.
njaa.. jag tror inte de skriver om det, för det har visat sig att är för det mesta ett stängt kretslopp på blattarnas bidrags-pengar (blatte mataffärer/kiosker/giftemålshandeln) som oftast försvinner utomlands till ex isis/familjen
Citat:
Skicka hem?

Ja skicka iväg dem.
Ge deras lägenheter till Ukrainare, som iallafall har äkta stolthet, heder och intelligens.

Någon forskare pratade om "dubbelstandard" när det gäller de Ukrainska flyktingarna gentemot arab/negrerna.. och det stämmer hundra procent.
Dubbelstandarden är också den enda anledningen varför våra ledare tar emot mörkhyade.
De iqbefriade ledarna - de projicerar sina nazistiska osäkerhet och deras inneboende rasism/xenofobi, som lever i deras etniskt svenska hjärtan.
De iq-infriade ledarna, ser det som ett opportunistiskt sätt att kapa stegen under dem och deras vänner. genom att ex. införa klyftor och att införa flera socieekonomiska standarder som bla innebär att människor får ofördelaktiga fördelar pga de är mörkhyade, vilket såklart får SD att växa.

Är det någon som kommer ihåg när Löfven stolt proklamera att de flesta inom "vård och omsorg" var av utländsk härkomst, under en debatt med Jimmy?
Är det någon som kom ihåg hur stolt Löven var, över att säga att de flesta slavar* i Sverige är från utlandet?
(det talar så otroligt starkt för att denna dubbelstandard och vår projicerande rasism.)

*slav: även känt under yrkestiteln Undersköterska.
Ni vet de som plockar bajs för att få en "livsuppehållande" lön, vid strejk kommer polisen.

Putin har alltså inte helt fel att kalla väst för nazister, vi gasar dock ingen här...

Jag förstår dock inte ordet "andregörande".. Jag som juridiskt person äger mina egna handlingar och i vissmån ett ev straff jag får.
Varför är inte negrer/araber myndighets förklarade på samma sätt som jag är?

Samma sak gäller för hemlandet vi skickar svinen till, blir de slaktade så är det inte Sverige som bär ansvaret.
VI har gett dem mer än en ärlig chans, vi har följt deras guds order och mer..
- Sverige har gett dem mer än de förtjänar.

blir det VERKLIGEN avrättade i sitt hemland(?) ... ptjaa.. isf.. Det är mellan offret, gud och bödeln.
Sveriges moral-etik är helt fucking whack... vi sätter oss över andra länders rättssystem/kulturarv/religion och statsstyre och även andra länders medborgare, som lever här, de omyndigförklarade vi ..

"Sverige är världens största humanitära land" /faceplam
Senast redigerad av Fittsill 2022-03-12 kl. 02:33.
Citera
2022-03-12, 18:04
Avstängd
Uppåt 200.000 flyktingar från Ukraina (men inte alla av dessa är vare sig ukrainare eller verkliga krigsflyktingar) kan komma att landa i Sverige bara fram till 1 juli, anser regeringen och ger nu MigV högsta prioritet på att skaffa fram tillfälliga bostäder och mottagande till dessa. (Hur många ukrainska familjer fanns det här i landet tidigare, alltså personer som de nya inkommande ser som sina anhöriga?)

Säg hej till det nya vallokomotivet - att det här kommer att lyfta M och SD ytterligare kan vi ta för givet, särskilt eftersom båda partierna nu öppnat för svenskt NATO-medlemskap.

Förhoppningsvis blir detta också spiken i kistan för L och MP i riksdagen.

https://www.sydsvenskan.se/2022-03-1...ige--varje-dag
Citera
2022-03-12, 20:34
Medlem
Droidlifes avatar
Öl intagen.
Nyhetsflöde kollat.
Social media frekventerad.
Yep, det är åsiktsdags!

En sak att inse, vilket hamnar i fokus iom kriget nu, är att yttrandefrihet är ett jävla mem. När chipsen hamnar på bordet så är det färdigt med yttrandefrihet. Om det blir en lösning på situationen om ett par veckor ellr månader så är det någonting att ta med sig. Jag sitter och tittar på filmen Arrival nu, som handlar om rymdgubbar som landar här och där på planten och en brud och en gubbe skall frösöka översätta deras språk yada yada. Som backdrop till detta har vi naturligtvis kravaller och religiös galenskap och internet pundits (ifrån dåtidens miljö. Ett par år sedan nu) som hetsar och gapar. Så kan man inte ha det när det är skarpt läge.

Det är en liknande "vibe" på det Putin gör nu. Hans agerande fullkomligen bryter, med bomber och granater och döda kroppar på gatorna och allt annat hemskt, emot den här unipolära tomteverkstaden av woke vad gäller klimatet och alla andra bryderier som tillåts existerna under pax Americana/Väst. Rasismen och patriarkatet och homosex osv. Han krossar globohomos idé om att det är de som ensamma styr skutan.

Press och kultur seglar upp i alla sina manifestationer och avfyrar bredsidor emot förbrytaren, till försvar för illusionen. Men som John Mearsheimer sade : "Putin understands FORCE".

Free speech för att vädra åsikter och byta ideer kan man ha "inom familjen". Där är det till gagn med sådant. Att någon jävla ytis skall få komma och sprida propaganda och sätta griller eller nigger dicks i huvudet på MINA bönner är förryckt. Kungen säger nej. Kungen säger bestämt nej!

Mitt unga jag hade förvånats av att jag nu för tiden är för en omfattande "roll back". Förbjud osedlighet och allmän uppmuntran till runk och Onlyfans-horeri. Förbjud kommunistpropaganda och kritik. Förbjud mångkulturspropaganda. Förbjud förråande "videovåld" som Human centipede och liknande judeslisk. Sätt en statlig CENSOR på grejerna. Kan de censurera ryssarna så kan vi ta itu med träsket!

KLIPP de brända liken av fostermor och fosterfar ifrån Luke @ Tattoine scenen! Sådant är ingenting som barn skall behöva se och få mardrömmar av! Greppet var ett BRA och SUNT beslut. Bögerier, avarter, "counter culture", Franska kort, den ocensurerade versionen av Stjärnornas Krig osv, skall tillåtas existera i marginalerna av samhället, för avant garde och udda själar, men officiellt så skall det tryckas ned. En bonus med detta är att livet får en mystisk och magisk dimension. En David Lynchsk skuggdimension. En ventil för utlevelse och "slumming". Det är win/win i alla aspekter.
Senast redigerad av Droidlife 2022-03-12 kl. 21:28.
Citera
2022-03-12, 22:29
Medlem
Droidlifes avatar
Filmen Arrival slutar med att Marsmänniskorna lär människan att se på TID på ett helt nytt sätt.
Detta hade helt kunnat begravas av media så som dagens "set up" för styrning av mänskliga kollektiv ser ut. Det hade varit glömt efter en vecka. "Ok, vi ser på TID på ett nytt sätt nu...but what are the Kardashians doing? What is the new trend? How are we dealing with racism? What about womens rights?"

Påminnelse om att det är omöjligt för mänskligheten att avancera på ett strukturerat sätt, så länge det finns en "fri press" och en "kultur" som tillåts styra en "demokrati".
Påminnelse om att det finns NOLL ILLUSIONER om detta på toppen, och att man utnyttjar det, på ett jävligt basic sätt. Inte för friskus ute i naturen, med råkost och soldyrkan och hälsa och framsteg och mytologi och hakkors och sådant, utan för myntbitande och profit. Man har samma attityd till plebsen som Jerry Springer eller Maurie eller Howard Stern hade till sina gäster. Det är en clownshow, "and hey: I'm entertained!". Dessa aktörer har sina "goodie two shoes" också, som tror att de skall rädda planeten och "lift niggers out of poverty" osv, men det är alltid till syvende och sist pengagubbarna som styr riktningen.

I en vuxen värld så hade det varit förbjudet att vara en biljonär med "retard strength" över industri, kultur och media osv. I princip allmakt över civilisatorisk utveckling. Som Bezos, som är en geek (tänk tillbaka till barndomens vänner och NPC's) med offantligt inflytande, trots att han är en tomte i grundstommen av sin person och plats i naturlig heirarki. En BASIC människa som stilar med sin rikedom och är autistiskt och nerdigt uppslukad av ökandet av den. En person som liksom så många andra sprättar som har "lyckats" under Pax Americana, dräller runt i motbjudande överklass-sammanhang och grisar med apart konst och kultur och mat och gaaaalor osv.
Men vi lever i en barnslig värld.
Det fanns mer utrymme för en barnslig "hee haw" värld förr i tiden när jorden var ny och jungfrulig. Nu börjar det blir tyngande och pinsamt. Det är därför du har grejer som the great reset där man söker efter ett sätt att "ta ansvar" eftersom man ju "har denna makt".
Senast redigerad av Droidlife 2022-03-12 kl. 22:41.
Citera
2022-03-12, 22:41
Medlem
Citat:
Filmen Arrival slutar med att Marsmänniskorna lär människan att se på TID på ett helt nytt sätt.
Detta hade helt kunnat begravas av media så som dagens "set up" för styrning av mänskliga kollektiv ser ut. Det hade varit glömt efter en vecka. "Ok, vi ser på TID på ett nytt sätt nu...but what are the Kardashians doing? What is the new trend? How are we dealing with racism? What about womens rights?"

Påminnelse om att det är omöjligt för mänskligheten att avancera på ett strukturerat sätt, så länge det finns en "fri press" och en "kultur" som tillåts styra en "demokrati".
Påminnelse om att det finns NOLL ILLUSIONER om detta på toppen, och att man utnyttjar det, på ett jävligt basic sätt. Inte för friskus ute i naturen, med råkost och soldyrkan och hälsa och framsteg och mytologi och hakkors och sådant, utan för myntbitande och profit. Man har samma attityd till plebsen som Jerry Springer eller Maurie eller Howard Stern hade till sina gäster. Det är en clownshow, "and hey: I'm entertained!". Dessa aktörer har sina "goodie two shoes" också, som tror att de skall rädda planeten och "lift niggers out of poverty" osv, men det är alltid till syvende och sist pengagubbarna som styr riktningen.

I en vuxen värld så hade det varit förbjudet att vara en biljonär med "retard strength" över industri, kultur och media osv. I princip allmakt över civilisatorisk utveckling. Som Bezos, som är en geek (tänk tillbaka till barndomens vänner och NPC's) med offantligt inflytande, trots att han är en tomte i grundstommen av sin person och plats i naturlig heirarki. En BASIC människa som stilar med sin rikedom och är autistiskt och nerdigt uppslukad av ökandet av den.
Det fanns mer utrymme för en barnslig "hee haw" värld förr i tiden när jorden var ny och jungfrulig. Nu börjar det blir tyngande och pinsamt. Det är därför du har grejer som the great reset.

Vad ska jag svara på allt det?
Typ att nej, vi sköter vårt eget land rätt bra, men det finns förbättringar att göra helt klart.
Citera
2022-03-12, 22:43
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Vad ska jag svara på allt det?
Typ att nej, vi sköter vårt eget land rätt bra, men det finns förbättringar att göra helt klart.

Ingen hade varit gladare än jag om det kom en svensk Hitler som kunde ordna så att vi började sätta potäter i marken och skicka hem utbölingar osv. Jag raljerar över nuvarande tillstånd, och kan låta pessimistisk då.
Du har rätt i att det finns förbättringar att göra...
Senast redigerad av Droidlife 2022-03-12 kl. 22:46.
Citera
2022-03-13, 08:25
Medlem
Citat:

I en vuxen värld så hade det varit förbjudet att vara en biljonär med "retard strength" över industri, kultur och media osv. I princip allmakt över civilisatorisk utveckling. Som Bezos, som är en geek (tänk tillbaka till barndomens vänner och NPC's) med offantligt inflytande, trots att han är en tomte i grundstommen av sin person och plats i naturlig heirarki. En BASIC människa som stilar med sin rikedom och är autistiskt och nerdigt uppslukad av ökandet av den. En person som liksom så många andra sprättar som har "lyckats" under Pax Americana, dräller runt i motbjudande överklass-sammanhang och grisar med apart konst och kultur och mat och gaaaalor osv.
Det fanns mer utrymme för en barnslig "hee haw" värld förr i tiden när jorden var ny och jungfrulig. Nu börjar det blir tyngande och pinsamt. Det är därför du har grejer som the great reset där man söker efter ett sätt att "ta ansvar" eftersom man ju "har denna makt".

"Bezos" har inget inflytande över kultur eller media. Ej heller över och så vidare-saker. Det är oklart varifrån den idén över huvud taget kommer. Att du inte kan förklara det eller ens försöka är helt normalt. Ingen annan kan det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in