Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Nja... några ord finns det faktiskt.
Jag vet inte riktigt vad du menar med det "måste" skrivas om honom samtidigt som det är nedtystat (vilket det inte är).
Nmjoo eller? en poäng jag kan instämma i är att jag personligen inte har läst något på de mediaplatformar jag besöker, om Ukrainas president. Jag visste inte vad han hette förens Invasionen.
Och jag vet helt ärligt talat inte ens vad han heter idag, men jag vet hur han ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Ja, de köper dasspapper. Detta är ett gammalt, i media dött, argument: vinstmaskineri. Det förekommer inte i media längre vilket Per Wirtén påpekade på Expressens kultursidor. Det är bara i tråden det förekommer.
njaa.. jag tror inte de skriver om det, för det har visat sig att är för det mesta ett stängt kretslopp på blattarnas bidrags-pengar (blatte mataffärer/kiosker/giftemålshandeln) som oftast försvinner utomlands till ex isis/familjen
Citat:
Ursprungligen postat av
Droidlife
Skicka hem?
Uteslutande leder till "skillnad mellan människor" vilket leder till "andregörande" och det leder slutligen till gaskammare, så "den gubben" går går inte!
Vi får ha dem kvar och försöka lösa situationen på plats.
Sänd in kvinnorna och för upp "empati" på banan!
Också: När jag rör mig i centrala GBG på dagen, eller ännu mer potent, ute på Backaplan på Hisingen, då är det TJOCKT med araber och negrer. En svensk på tio berikare. FATTAR DU...hur mycket värdelöst krims krams som dessa tredje världen-tards konsumerar? FATTAR DU ekonomin i denna "farm"?
Också2: Det är de kapitalistiska inschengörerna bakom detta , oavsett härkomst, som skall gasas.
Ja skicka iväg dem.
Ge deras lägenheter till Ukrainare, som iallafall har äkta stolthet, heder och intelligens.
Någon forskare pratade om "dubbelstandard" när det gäller de Ukrainska flyktingarna gentemot arab/negrerna.. och det stämmer hundra procent.
Dubbelstandarden är också den enda anledningen varför våra ledare tar emot mörkhyade.
De iqbefriade ledarna - de projicerar sina nazistiska osäkerhet och deras inneboende rasism/xenofobi, som lever i deras etniskt svenska hjärtan.
De iq-infriade ledarna, ser det som ett opportunistiskt sätt att kapa stegen under dem och deras vänner. genom att ex. införa klyftor och att införa flera socieekonomiska standarder som bla innebär att människor får ofördelaktiga fördelar pga de är mörkhyade, vilket såklart får SD att växa.
Är det någon som kommer ihåg när Löfven stolt proklamera att de flesta inom "vård och omsorg" var av utländsk härkomst,
under en debatt med Jimmy?
Är det någon som kom ihåg hur stolt Löven var, över att säga att de flesta slavar* i Sverige är från utlandet?
(det talar så otroligt starkt för att denna dubbelstandard och vår projicerande rasism.)
*slav: även känt under yrkestiteln Undersköterska.
Ni vet de som plockar bajs för att få en "livsuppehållande" lön, vid strejk kommer polisen.
Putin har alltså inte helt fel att kalla väst för nazister, vi gasar dock ingen här...
Jag förstår dock inte ordet "andregörande".. Jag som juridiskt person äger mina egna handlingar och i vissmån ett ev straff jag får.
Varför är inte negrer/araber myndighets förklarade på samma sätt som jag är?
Samma sak gäller för hemlandet vi skickar svinen till, blir de slaktade så är det inte Sverige som bär ansvaret.
VI har gett dem mer än en ärlig chans, vi har följt deras guds order och mer..
- Sverige har gett dem mer än de förtjänar.
blir det VERKLIGEN avrättade i sitt hemland(?) ... ptjaa.. isf.. Det är mellan offret, gud och bödeln.
Sveriges moral-etik är helt fucking whack... vi sätter oss över andra länders rättssystem/kulturarv/religion och statsstyre och även andra länders medborgare, som lever här, de omyndigförklarade vi ..
"Sverige är världens största humanitära land" /faceplam