Citat:
Skulle tro att det jag kallar mediakriget mot svenskarna i slutändan kommer att leda till det som Barbara Spectre så profetiskt såg framför sig. Kanske blir det t.o.m. värre än "motvilja". Det är inget som jag ser fram emot med glädje.
Kanske är det så att flera av trådens skribenter hoppas att de som tillhör den etniska diasporan ska komma till insikt att det här kommer inte att sluta väl för oss om vi fortsätter att söka skambelägga och tysta ned majoritetsbefolkningen. Jag är nämligen övertygad om att judar är de bästa att ägna sig åt självpolisning. Om inte annat så av självbevarelsedrift.
Det skulle räcka att någon satte sig ned och gjorde någon typ av kvantitativ analys med datakörning så har man objektivt underlag för att börja fundera om ansvar. Alla grupper slår förr eller senare tillbaka om de pressas. Ordmagi fungera bara så långt och snart kanske det Amerikanska imperiet faller eller tappar intresset när mexare och kineser blir tillräckligt många. Kanske dags för lite självpolisning? Kanske lika bra om vi chillar lite och kastar propagandan för mångkultur och den progressiva alliansen under bussen?
Kanske är det så att flera av trådens skribenter hoppas att de som tillhör den etniska diasporan ska komma till insikt att det här kommer inte att sluta väl för oss om vi fortsätter att söka skambelägga och tysta ned majoritetsbefolkningen. Jag är nämligen övertygad om att judar är de bästa att ägna sig åt självpolisning. Om inte annat så av självbevarelsedrift.
Det skulle räcka att någon satte sig ned och gjorde någon typ av kvantitativ analys med datakörning så har man objektivt underlag för att börja fundera om ansvar. Alla grupper slår förr eller senare tillbaka om de pressas. Ordmagi fungera bara så långt och snart kanske det Amerikanska imperiet faller eller tappar intresset när mexare och kineser blir tillräckligt många. Kanske dags för lite självpolisning? Kanske lika bra om vi chillar lite och kastar propagandan för mångkultur och den progressiva alliansen under bussen?
För det första kan jag inte kan ta seriöst vad någon gammal gaggig tant säger. Detta trots att hon är judisk. Gaggig tant som gaggig tant. Vad hon säger anser jag inte tillhöra diskussionen om någonting alls. Profetisk? Hon har sagt något som ska vara upprörande, jag minns inte vad i detalj men kom här ihåg att hon själv gillar idén om att judarna ska vara något sorts styrande skikt i ett mångkulturellt samhälle. Hennes åsikt är inte objektiv utan färgad av <valfri term från oyto>. Premissen i det hon säger är absurd med tanke på muslimsk invandring. Rakt ner i papperskorgen.
Det är möjligt att du har rätt här, att de hoppas på att räddas av... de 0.1% av Sverigs befolkning som är judar. För mig är det perspektivet helt uppåt väggarna.
Vad gäller ansvar så håller jag inte alls med. Expempelvis detta som varit på tapeten i tråden. Rektorer är ansvariga. Skolverket är ansvarigt. Till att börja med. Det går liksom inte att urskulda alla dessa personer genom att hänvisa till en gravsten tillhörande någon som förment påtvingade Sverige mångkultur för ett halvt sekel sedan eller någon gravsten tillhörande en sedan 25 år tillbaka död moderat.