2011-01-13, 22:44
Medlem
Megalogics avatar
För en vecka sedan var jag med mina vänner vid xxxxsjön(göteborg), grillade och käkade korv,
sjön hade frusit till is så vi kunde gå omkring på isen, jag och en kompis till bestämde oss att gå till den lilla ön som ligger mitt i sjön.
När vi kom dit blev jag pissnödig och ställde mig bakom en liten klippa för att få lite privacy.
när jag pissade höll jag ena handen på berget som plötsligt öppnade en liten springa. när jag pissat klart, bad jag kompisen om hjälp för att röra på berget lite mer.
vi lyckas rubba det såpass mycket att vi kunde gå in i berget.berget var helt ihåligt och var väl 100kvm där inne. marken var täckt av mörk grön gegga som luktade förjävligt.

det va mörkt och den enda belysningen vi hade var telefon display ljuset , så det va svårt att se mer än en halvmeter framför sig.
men när vi hade gått någon meter in i grottan så hörde vi ett brummande ljud, väldigt svagt men ändå ett brummande ljud. när vi kom längre in i grottan blev det varmare och varmare, kändes som en varm sommardag helt plötligt.och det var då runt ett hörn vi fick se det, det såg ut som ett litet vattenfall som hade stelnat fast inte till is utan mer som gelé fast inte kletigt utan mer vattnigt.
det såg alldeles för udda ut för att strunta i det så jag började peta lite med skon och det gick rakt igenom utan att skon blev blöt.
pillade lite med handen, men det varken sved eller blev blött med den heller.
jag o kompisen klunsade om att vem som skulle sticka in huvudet och kolla vad som befann sig på andra sidan "vattenfallet"
min kompis fick äran. sagt och gjort så körde han in huvudet och fick se att på andra sidan var det en annan värld!!!!!

vi gick genast ut och stängde grottan.
vi sprang tillbaka till våra andra 2 polare som satt kvar och grillade och berättade allt.
vi gick tillbaka för att visa allt för dom, och dom blev minst sagt lika chockade som vi.

det enda vi pratat om den senaste veckan är vattenfallet och ingen av oss har vart på jobbet sedan dess, utan vi sitter hela dagarna och funderar på vad vi ska göra med upptäckten.

vi vill gå in i vattenfallet och undersöka andra sidan,men vi vågar inte själva.
utav det vi kommit fram till är att samla ett gäng intresserade äventyrare och utforska anda sidan.

vi har ingen aning var som är på andra sidan egentligen, det kan vara en portal till andra sidan jorden, framtiden, eller en annan planet.
därför behöver vi säkerhet.alltså folk som har vapen.
då menar jag inte kniv utan pistoler och gevär.
vi behöver sjukvårdare.

det är därför vi ber om er hjälp här.
hjälp oss att utforska historiens största upptäkt.
ni som är intresserade av att skriva historia.posta mig ett privat meddelande.så bestämmer vi tid och plats för ett möte.

ni som gillar att skriva troll kan göra det, ni som är seriösa kan pma mig.
2011-01-13, 22:54
Medlem
Magnificats avatar
Vad hade ni rökt?
2011-01-13, 22:54
Medlem
nuendasts avatar
"ni som gillar trolla"? ha ha ha är du seriös eller? lol "ni som gillar trolla"? du har absolut inte varit med om det du skriver och jag vet att du aldrig någonsin heller kommer att kunna presentera något som helst bevis för ditt påstående heller. Vad hade ni tagit och hur höga var ni egentligen?

EDIT: det är ju bara att kolla på dina tidigare trådar som vet man vilken nivå du ligger på...
2011-01-13, 22:57
Medlem
alroberts avatar
Låter otroligt, väldigt otroligt! Men ifall det är sant är de galet coolt.

Och är väll ganska självklart: pic or it didnt happen! ( helst film ) du måste fixa de för annars kommer trollanklagelserna att regna! Jag väljer att tro på de tills du har nåt bevis på de.
2011-01-13, 22:57
Medlem
FrozenFears avatar
träffade du Teal`c?
http://rdanderson.com/stargate/lexic...ages/tealc.jpg
2011-01-13, 22:59
Medlem
Megalogics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Vad hade ni rökt?

vi hade rökt, men det spelar ingen roll..detta var ingen fantasi utan detta var på riktigt
2011-01-13, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalogic
vi hade rökt, men det spelar ingen roll..detta var ingen fantasi utan detta var på riktigt
så ni hade rökt? det förklarar ju saken.
2011-01-13, 23:03
Medlem
Megalogics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Låter otroligt, väldigt otroligt! Men ifall det är sant är de galet coolt.

Och är väll ganska självklart: pic or it didnt happen! ( helst film ) du måste fixa de för annars kommer trollanklagelserna att regna! Jag väljer att tro på de tills du har nåt bevis på de.

vi kan fixa en bild tills imorgon. på grottan,geggiga marken,vattenfallet,och precis genom vattenfallet.
2011-01-13, 23:04
Medlem
Lifeafterthisones avatar
Ett dåligt försök att komma till populära ämnen, eller iaf ''hete ämnen''
T.ex. Vampyr killen här på fb
2011-01-13, 23:05
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomdude.com
så ni hade rökt? det förklarar ju saken.
De hade antagligen tuggat svamp och skjutit heroin också!
2011-01-13, 23:05
Bannlyst
Ni som inte vet, så finns stargates på riktigt gulf of aden, kolla på youtube.
2011-01-13, 23:06
Medlem
Megalogics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
De hade antagligen tuggat svamp och skjutit heroin också!

vi får väl se vad du säger imorgon när jag postar upp bilder i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in