Citat:
Jagharenliten
Privata "utredningar" för att försöka rentvå Jokerns pappas inblandning i nazismen.
Privata "utredningar" för att försöka rentvå Jokerns pappas inblandning i nazismen.
Det svider allt bra att varken du eller någon annan kunde komma åt den utredningen eftersom källorna är så passa fastslagna att Expo dräggets tv program fick sig en ordentlig törn då det gäller trovärdigheten, och det visade sig att tv programmet va vinklat och inte ens den riktiga sanningen.
Inte konstigt man döpte kronprinsessans barn till Estelle för att få fram budskapet vad man anser om nazism.
Citat:
Utviket reser till Afrika för att klappa negerbarn på huvudet.
Underhålla och rusta gamla slott.
En köpeexamen i Freds och konfliktforskning åt Hakan.
Köpeutbildning i friskvård, (eller va fan det nu var), år Njuren.
Allsköns och odefinierad shopping för Ciggen.
Resor för att inviga sjukhus för handikappade barn.
Flyg till London för att heja på Sverige.
Privata yachter nere på Rivieran.
Frukostmat hemma på Drottningholm.
Lön åt Ternert och hovstallmästaren.
Underhålla och rusta gamla slott.
En köpeexamen i Freds och konfliktforskning åt Hakan.
Köpeutbildning i friskvård, (eller va fan det nu var), år Njuren.
Allsköns och odefinierad shopping för Ciggen.
Resor för att inviga sjukhus för handikappade barn.
Flyg till London för att heja på Sverige.
Privata yachter nere på Rivieran.
Frukostmat hemma på Drottningholm.
Lön åt Ternert och hovstallmästaren.
Det ingår i deras arbete vare sig du vill eller inte vill. Ditt förlöjligande och annat skvaller du drar på är ju inte ens kul skvaller utan rent önskeskvaller. Du är den som bidragit till boken som kom ut som bara va massa bluff i, och inte en siffra rätt.
Jag vill ha upprustning av slott det tillhör svensk historia och jag vill ha representanter då Sverige är med i tex OS. Det är också så att jag vill ha invigning av sjukhus för handikappade barn.
Frukost måste alla äta även kungligheter, så tramset är väl kanske inte så seriöst från ditt håll om frukost. Lönerna att sköta stall och information till pressen är ett måste.
Shoppingen för Prinsessan tillhör också den representant hon är då hon går under kungens order, men bevisligen inte i NY fast en del sura skvallerkärringar försöker pådyvla desinformation av den sortens slaskrykten.
Prinsens flickväns resor till Afrika är det något kungahusets apanage betalar? I så fall får du ha källa på det. Dina minst sagt osmakliga titlar gör dig misstänkt för ren avund och ett väldigt trist och tråkigt liv. Du följer kungahuset och letar efter smaskigt skvaller som inte ens existerar för att förgylla din vardag och det är långt i från seriöst.
Jag vill att kungahuset ska ha fullt apanage, och inte alls redovisa minsta krona det är min åsikt om saken. Och något annat statskick är inte intressant för min del.
Däremot är jag inte för att betala för en del annat i landet, så med min åsikt är det fortfarande en majoritet som är för kungahuset.
Du ljuger om du påstår att det är under hemlighetsmakeri man spenderar apanaget på. Det vet alla bildade människor att det redovisas och att man aldrig har varken undanhållit en krona eller försökt med några trix. Man har gått med på att redovisa än mer så som av det privata slaget vilket jag anser är orimligt. Det är du som påstår saker igen som inte existerar om hemligheter om apanaget. Du skvallrar så så mycket och fantiserar så du vet inte längre vad som är sant och inte.
Men ska du ge dig in i apanaget, så får du allt ha kött på benen det här är inte skvaller utan ren rå fakta, så det innebär att du får ha som underlag för dina påstående.
Så var hemlighåller man då i apanagets utgifter? Källa tack och glöm inte Sofias Afrika resa den ska du redovisa att det går under apanaget.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-09-01 kl. 23:58.
Senast redigerad av MrsMagoo 2012-09-01 kl. 23:58.