Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-16, 23:07
  #169
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Borde inte senaste säsongen börja sändas på svenska tv snart..

Jobbigt o ladda ner?
Citera
2016-07-16, 23:19
  #170
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Jobbigt o ladda ner?

Olagligt osv.
Citera
2016-07-16, 23:53
  #171
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Youtube om nån av er hört talas om den kanalen
S7 E6-och 7 finns väl till och med där
Citera
2016-07-16, 23:59
  #172
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Olagligt osv.
Jaha du är sån. Trist
Citera
2017-01-27, 22:06
  #173
Medlem
XtraXs avatar
Nathan som är med i säsongen (sju) som går på trean vardagar kl 19 måste han nån diagnos, asberger eller liknande.
Citera
2017-01-28, 12:49
  #174
Medlem
Gameresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nathan som är med i säsongen (sju) som går på trean vardagar kl 19 måste han nån diagnos, asberger eller liknande.

Jag har precis kollat igenom hela säsong 7. Håller med om att Nathan måste ha någon form av diagnos. Pokerspelaren David(?) verkar även ha ett sjuhelsikes temperament. xD
Citera
2017-07-01, 20:22
  #175
Medlem
Hunden007s avatar
ny säsong pågår just nu finns lite överallt på Youtube. va tycker ni om den nya säsongen?

är på Avsnitt 3 men
Citera
2017-08-15, 17:01
  #176
Medlem
Känner på mig att Eboni vinner. Jeff borde åka ut så snart som möjligt.
Citera
2018-06-01, 21:07
  #177
Medlem
Dr_Dollars avatar
Aningen uttjatat kanske, men nu har en ny säsong dragit igång
Premiär onsdagen 30:e maj.
Citera
2019-08-01, 22:08
  #178
Medlem
Enok1Halvars avatar
Synd att det är så redan utstuderat vem dom vill ha som vinnare
överproducerat gäller mer sista åren dock
Citera
2019-08-05, 21:04
  #179
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Detta är en av mina två "guilty pleasure"-serier som jag följer (den andra är Hell's Kitchen US, som dock är mycket sämre än Masterchef).

Någon vidare skam känner jag väl förvisso inte, men det är ju på många sätt skräp. Dock perfekt när jag vill se något hjärndött medan jag äter och är trött efter jobbet.

Denna säsongen gillar jag:

Keturah King, frilansjournalist från London, hon verkar charmig och genuin.

Sarah Flaherty, fd. förhörsledare inom någon instans av den amerikanska försvarsmakten, från San Diego. Mer ödmjuk och avslappnad än jag väntat mig från någon med hennes karriärval.

Noah Sims, någon slags avloppstankstekniker (ser framför mig hur han iförd sina obligatoriska hängselbyxor glider runt på landsbygden likt Jonas Indes karaktär från Torsk på Talinn), från Georgia är väldigt positiv av sig. Gott om självförtroende, utan att kännas allt för stöddig.

Jamie Hough, fiskare från South Carolina, känns väldigt sympatisk och ödmjuk. En av mina favoriter.

Brielle "Bri" Baker, bartender eller kanske servitris från Dallas. Hon må se ut som en barbiedocka, men Bri är långt ifrån nidbilden av en blond, blåst brud. Kunnig och omtänksam har denna kvinna blivit min favvo tillsammans med Jamie.

Denna säsongen gillar jag inte:

Evan Tesiny, försäljningskoordinator, New York, självgod och oförmögen att ta kritik.

Subha Ramiah, forskning och utvecklingsledare, New York, långsam och virrig. En belastning i lagtävlingar.
Citera
2019-08-05, 21:37
  #180
Medlem
XtraXs avatar
Vart ser ni senaste säsongen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback