• 1
  • 2
2011-01-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Varför skulle Ultramon funka i en sån här situation?
Om det fanns någon funktion så borde det ha nämnts väldigt tydligt på deras hemsida men jag hittar inget.

FlashHacker funkar när jag använder Firefox. I alla fall på youtube. Ingen aning om FlashHacker funkar till andra webbläsare.

Läste lite om flashhacker på en blogg, men det ska bara fungera till de gamla flashversionerna
Citera
2011-01-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JW250
Läste lite om flashhacker på en blogg, men det ska bara fungera till de gamla flashversionerna
Till vilken webbläsare?
Jag testade innan jag skrev och det funkade på både youtube och vanliga espn. espn360 som verka vara en helt annan sida hittade jag ingen video länk att testa med.
Citera
2011-01-11, 19:35
Medlem
_Egon_s avatar
Jag gjorde det för inte länge sedan alls, fick lov att använda FF men det gjorde inget, funka perfekt till SVT-Play, läs detta:

http://bramp.net/blog/full-screen-hack-for-flash
eller detta
http://my.opera.com/d.i.z./blog/2009...another-screen
eller detta
http://www.hightech-edge.com/full-sc...-windows/6033/
Citera
2011-01-12, 05:58
Medlem
Tusen tack för hjälpen!

Det var detta program som fixade allt, tror det fungerar för alla nuvarande flashversioner: http://deve.loping.net/projects/ignoflash/

Nu kan jag med fullskärm titta på NHL på ena skärmen och spela t.ex. en pokerturnering på andra. Livet blev just lite bättre

Blír att köpa årskort på espn360 nu. Alla NHL matcher + att du kan se alla matcher när du har tid för 1000 kr.
Sug på det viasat hockey som tar 120 i månaden + 12månaders bindningstid för 4 matcher i veckan.
Citera
2011-01-13, 05:04
Medlem
Fan vad skumt. På en skärmen körde jag chrome med full flashvideo och spela lite poker på andra skärmen. Helt plötsligt slutade det fungera och flashfönstret blev litet som det brukar vara förut.

Såg att win7 ville uppdatera så jag startade om men samma fel var kvar med flash. Provade installera igen med programmen som finns ovan men inget fungera. Läste något om netscape och ladda hem det men samma problem med flashfönstret.

Slutligen så laddade jag hem firefox och helt plötslig fungerar ingen. Fast bara med den webbläsaren.

Tror jag har varje webbläsare som finns nu
Citera
2011-01-18, 22:54
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JW250
Har just uppdaterat allt med flash. Samma problem. Maximerar jag en flashvideo på ena skärmen behöver jag bara göra ett musklick på andra skärmen för att flashvideon ska minska igen.
Jag kanske var otydlig. Använd EN webbläsare till "arbete, och EN ANNAN till video. Jag kör Opera på TVn och Chrome på skärmen, då tappar inte videon fokus och håller sig i fullskärm. 100%

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av tact
sen jag bytte hdd så har media player classic börjat att strula. förr så funkade det fint att köra fullskärm på ena skärmen och jobba på den andra men inte nu längre. är det nån inställning jag har missat?
FEL TRÅD.

Men i alla fall.. Har du samma OS nu som innan? Samma drivrutiner till grafikkortet? Tvivlar på att det är pga MPC.
Senast redigerad av crillecrille 2011-01-18 kl. 22:58.
Citera
2011-06-23, 11:52
Medlem
tacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag kanske var otydlig. Använd EN webbläsare till "arbete, och EN ANNAN till video. Jag kör Opera på TVn och Chrome på skärmen, då tappar inte videon fokus och håller sig i fullskärm. 100%

Edit:

FEL TRÅD.

Men i alla fall.. Har du samma OS nu som innan? Samma drivrutiner till grafikkortet? Tvivlar på att det är pga MPC.

osäker på dom frågorna. men kör på senaste flash nu och det funkar nästan som förrut..
Citera
2011-08-13, 16:05
Medlem
bumpar denna... har precis samma problem på viaplay. tilläggen och fixen som länkats här verkar inte fungera då flash har uppdaterats. fungerar heller inte att köra 2 olika webbläsare som någon tipsade om
Citera
2011-08-13, 18:41
Medlem
Funkade för mig med fullscreen när jag körde Chrome.
Citera
2011-08-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobby1989
Funkade för mig med fullscreen när jag körde Chrome.

var detta menat som ett svar till min post eller tråden i helhet? jag har testat köra chrome på viaplay men fullscreen-modet avbryts ändå när jag klickar någonstanns på min andra skärm...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in