Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-09, 22:50
  #1
Medlem
BajsExplosions avatar
Hej, jag är ny på Flashback. Jag läste på QNA att hos Prenumerationerna hittar man trådar man varit aktiv i:
Citat:
Q: Hur hittar jag trådar jag varit aktiv i?
A: Kolla upp Prenumerationer. De är svaret på ditt problem.
Men de trådar jag skrivit i idag syns inte där. Hur funkar Prenumerationerna? Stör mig mycket på forum där man inte enkelt kan hitta det man skrivit!
Citera
2011-01-09, 22:52
  #2
Medlem
Rubarth23s avatar
Högst upp i tråden finns en "prenumerera"-knapp. Är det ett ämne du vill fortsätta bevaka så klicka där och sedan återfinns det bland dina prenumerationer.
Citera
2011-01-09, 22:56
  #3
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Högst upp i tråden finns en "prenumerera"-knapp. Är det ett ämne du vill fortsätta bevaka så klicka där och sedan återfinns det bland dina prenumerationer.

Det alt så aktiverar man automatisk prenumeration vid postning. Så man får med alla ämnen man själv skrivit i vilket jag tycker är smidigt.
Citera
2011-01-09, 22:57
  #4
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsExplosion
Hej, jag är ny på Flashback. Jag läste på QNA att hos Prenumerationerna hittar man trådar man varit aktiv i:

Men de trådar jag skrivit i idag syns inte där. Hur funkar Prenumerationerna? Stör mig mycket på forum där man inte enkelt kan hitta det man skrivit!

Prenumerationer i sig har ju inget med trådar du varit aktiv i med att göra. I prenumerationer ser du de trådar du valt att prenumerera på.


Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det alt så aktiverar man automatisk prenumeration vid postning. Så man får med alla ämnen man själv skrivit i vilket jag tycker är smidigt.

Fan där ser man, viste jag inte ens.
Citera
2011-01-09, 23:12
  #5
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Prenumerationer i sig har ju inget med trådar du varit aktiv i med att göra. I prenumerationer ser du de trådar du valt att prenumerera på.




Fan där ser man, viste jag inte ens.
Inte jag heller, men det låter bra!
Citera
2011-01-09, 23:30
  #6
Medlem
ischs avatar
Alla trådar jag skriver i hamnar i mina prenumerationer. Dock så hittar jag inte den inställningen i nya designen. Fan, inte var dag man är där inne och kladdar.
Citera
2011-01-09, 23:38
  #7
Moderator
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det alt så aktiverar man automatisk prenumeration vid postning. Så man får med alla ämnen man själv skrivit i vilket jag tycker är smidigt.

Vad skiljer det från att man ju alltid har en lista med sina postade inlägg?
Ser inte vitsen med att prenumerera också. Upplys mig.

En annan fråga i samma ämne som rubriken:
Hur kommer det sig att jag oftast inte får upp att det skett postningar i mina prenumererade trådar, men då jag kollar de så har det hänt en hel del sedan mitt senaste besök i tråden?
Laggar detta?

//Brute
Citera
2011-01-10, 00:43
  #8
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Alla trådar jag skriver i hamnar i mina prenumerationer. Dock så hittar jag inte den inställningen i nya designen. Fan, inte var dag man är där inne och kladdar.
Kontrollpanelen->Redigera alternativ->Standardalternativ för ämnesprenumeration.

Riktigt bra grej.
Citera
2011-01-10, 00:52
  #9
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Vad skiljer det från att man ju alltid har en lista med sina postade inlägg?
Ser inte vitsen med att prenumerera också. Upplys mig.

En annan fråga i samma ämne som rubriken:
Hur kommer det sig att jag oftast inte får upp att det skett postningar i mina prenumererade trådar, men då jag kollar de så har det hänt en hel del sedan mitt senaste besök i tråden?
Laggar detta?

//Brute

För jag är inte intresserad av mina postade inlägg då jag vet vad jag skriver. Dock så är jag intresserad av de trådar jag skriver i och om det är någon action i dessa. Då är prenumerationer klockrent.
Citera
2011-01-10, 00:53
  #10
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Kontrollpanelen->Redigera alternativ->Standardalternativ för ämnesprenumeration.

Riktigt bra grej.

Så enkelt var/är det ja. Gött.
Citera
2011-01-10, 02:30
  #11
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Kontrollpanelen->Redigera alternativ->Standardalternativ för ämnesprenumeration.

Riktigt bra grej.

Wow, jag hittar det verkligen inte. Ungefär var någonstans i redigera alternativ finns detta?
Citera
2011-01-10, 02:42
  #12
Medlem
Afros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Wow, jag hittar det verkligen inte. Ungefär var någonstans i redigera alternativ finns detta?

Under Meddelanden & ämnesbevakning. Nånstans i mitten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback