Har idag börjat med en ren kur på Naturdiet shakes.
Hade 3 färdigköpta shakes för idag och den fjärde får jag blanda själv.
Den färdigblandade choklad tycker jag är svingod och smakar milkshake, färdigblandade jordgubb smakar hemskt medans den färdigblandade caffelatte är helt okej trots att jag hatar kaffe i vanliga fal.
Smoothie shakes är inte goda alls.
Köpt portionpaketen för 3 veckor eftersom det var allt jag fick tag i, men ska ut och leta när påsarna börjar ta slut. Är det någon som har några tips?
Köpte lite paket caffelatte, en liten jordgubb, två små wildberry (inte smakat än) och en stor paket med choklad.
Finns det fler smaker? Hittade en tom hylla i affären med färdigblandade Persika. Blev lite ledsen eftersom jag vill smaka alla smaker så jag kan få en favorit.
Omkring nyår låg jag på 52.4 i BMI och ligger nu på exakt 50 efter en månad av att ligga på 1200 kalorier om dagen.
Tjej, 19 år och 172 cm lång. Ska promenera 20 min i 3km/h var dag och sen öka 5 min var vecka.
Väntar tid hos min doktor för att se så allting står rätt till men för några månader sedan när jag frågade om jag kunde börja med dessa shakes så sa hon att det var helt okej att testa kuren.
Är det någon som vill komma med tips så tar jag glatt emot det.