Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 10:15
  #1717
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja jag vet! Men jag skrev att jag inte kunde se vem som skulle bli en bra programledare, men varför inte dagens kändistävlande? Lite så tänkte jag...att han inte ÄR programledare det vet jag.
Det är lugnt. Även jag hade köpt honom. Han är naturligt rolig samt har en bra stil mot barnen. De borde valt honom i stället för den där skrikkärringen.
Tyvärr fick Jesper ett annat program som jag klarade fem minuter av.
Nu spelar det ingen roll då ryktet säger att Kronér kommer tillbaka. Andra får tycka vad de vill om honom. Själv anser jag att det är han som gör programmet.

Vad gäller Jesper så borde SVT satsa hårt på honom. Jag älskade honom i På spåret o han får iaf mig att le.
Citera
2018-03-18, 13:19
  #1718
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Jesper är förvisso programledare.
Jo men inte i Smartare än en...

Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Det är lugnt. Även jag hade köpt honom. Han är naturligt rolig samt har en bra stil mot barnen. De borde valt honom i stället för den där skrikkärringen.
Tyvärr fick Jesper ett annat program som jag klarade fem minuter av.
Nu spelar det ingen roll då ryktet säger att Kronér kommer tillbaka. Andra får tycka vad de vill om honom. Själv anser jag att det är han som gör programmet.

Vad gäller Jesper så borde SVT satsa hårt på honom. Jag älskade honom i På spåret o han får iaf mig att le.

Jasså? kommer Kronér tillbaka? inte mig emot...gillade också honom i programmet! Jo jag gillar honom jag med...
Citera
2018-03-18, 13:54
  #1719
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Josefin är kvinna = hona = hon
I dagens läge kan man inte vara säker på det och det är ju SVT.

Har Södertörn börjar med programledarutbildning eller är det en internrekrytering från synagogan?
Citera
2018-03-18, 14:04
  #1720
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
I dagens läge kan man inte vara säker på det och det är ju SVT.

Har Södertörn börjar med programledarutbildning eller är det en internrekrytering från synagogan?

Södertörn har vad jag vet ingen sådan utbildning.
Nej, inte rekryterad från synagogan, Josefin har nog inte ett uns jude i sig.
Varför inte ta reda på vem hon är istället för att gissa? Du framstår ju bara som dum i huvudet om du gör så.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Josefin_Johansson
Citera
2018-03-18, 14:52
  #1721
Medlem
exoticspices avatar
Tråkigt att Jesper förlorade pengarna han skrapade ihop och ramlade ner till 20.000. Saknade nog Lasse lite, men Josefin gjorde ett bra jobb som ny programledare och tycker det var skönt att hon inte hade så långa diskussioner med barnen som tar upp mycket programtid av den som tävlar.
Citera
2018-03-18, 15:07
  #1722
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Finns bara 3 män som kan ersätta Lasse.

Leif gw Person
Fredde Granberg
Bengt Magnusson.

Är de sorterade efter hur pedofila de är?
Citera
2018-03-18, 16:56
  #1723
Medlem
är programmet kul utan lasse? har inte tittat än.
Citera
2018-03-18, 17:36
  #1724
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
är programmet kul utan lasse? har inte tittat än.
Lika roligt som att borsta tänderna. Inte för att jag är något större fan av Lasse men med hen vid spakarna är John Blund mer spännande.
Citera
2018-03-22, 19:09
  #1725
Medlem
Groenmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyBertie
Hen är en ny bekantskap för mig och inte en särskilt angenäm sådan. Lasse såg jag som en helt harmlös figur utan något som helst uppsåt annat än att underhålla men med hen är helt tvärtom. Här har tokfeminismen gjort en betydande landvinning i TV och förlorat mig som tittare.

Josefin är inte tokfeminist, såvitt jag vet. Hon har alltid klätt sig annorlunda och haft extremt hår. "Inte smartare..." är det största hon har gjort ensam på TV, så hon var säkert mycket nervös. Ge henne en chans.

Tycker att hon är ganska skoj i vissa avsnitt av Syskonen. Inte någon Robert Gustavsson, men hon försöker i alla fall:

https://www.youtube.com/watch?v=LaYPo3jNLdo
Citera
2018-03-22, 21:00
  #1726
Medlem
Fizzbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
är programmet kul utan lasse? har inte tittat än.

Faktiskt inte så farligt som jag trodde. Helt klart fortfarande sevärt.
Citera
2018-03-24, 16:07
  #1727
Medlem
PK-Korrekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Finns bara 3 män som kan ersätta Lasse.

Leif gw Person
Fredde Granberg
Bengt Magnusson.
Du glömde Anders Timell
Citera
2018-03-24, 19:30
  #1728
Medlem
Schnyggves avatar
Tycker Josefine var mycket bättre idag! och vilken rolig tant som var med! modigt att ställa upp när man passerat de 90!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback