Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-05, 21:56
  #1
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Någon som vet vad det kostar att ta passfoton på såna här fotoautomater i t ex centralen(sthlm)?
Citera
2011-01-05, 21:57
  #2
Medlem
Chanandler Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Någon som vet vad det kostar att ta passfoton på såna här fotoautomater i t ex centralen(sthlm)?

Runt 70 kr.
Citera
2011-01-05, 22:12
  #3
Medlem
Tihihis avatar
Passfoton tar man i den speciella automaten hos passexpeditionen, det ingår i priset för passet och nationella id-kortet. Foton från andra automater duger bara till körkort och vissa andra id-kort.
Citera
2011-01-05, 22:35
  #4
Medlem
HeidiBDMs avatar
Stoppade in kreditkortet i en sådan automat på T-centralen härom veckan. Tror det kostade 80kr.
Citera
2011-01-06, 23:58
  #5
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tihihi
Passfoton tar man i den speciella automaten hos passexpeditionen, det ingår i priset för passet och nationella id-kortet. Foton från andra automater duger bara till körkort och vissa andra id-kort.

Jag ska använda deras passfoton till ett visum, ser ut som att det kostar runt 70-80kr!

Tack
Citera
2011-01-12, 21:17
  #6
Medlem
Lite olika beroende på automat, men under 100 kr i alla fall...
Citera
2022-07-14, 03:43
  #7
Medlem
149 kr idag 2022. Vill minnas att det kostade runt 80 kr sist jag nyttjade tjänsten. Då för 10 år sedan.

Trist att Trafikverket bara har tjänsten på några få ställe. De är några tior billigare och så tror jag att man även slipper porto samt risken att få göra om allt. Att man då även skriver sin namnteckning digitalt.

Fördelen idag är att man även får foto digitalt till sin mejl, om man nu har någon nytta av det.

En j-vla prishöjning. Man kunde dock få nästan samma storlek för 79 kr, dock inte godkänd för körkort. Tycker polisen även kunde göra detta då de har utrustning!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback