Flashback bygger pepparkakshus!
2011-01-04, 21:34
Medlem
Asså jag kan fan inte klara den quizzen dom har där. Kan någon ge svar? Har läst och sett alla videos, men ändå så får jag fel, förstår inte varför.

Finns det någon som har alla svaren? Skulle uppskattas mycket, (har letat på andra trådar men länkarna funkar ej.)
2011-01-04, 21:42
Medlem
Imaginatiors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iC3D
Asså jag kan fan inte klara den quizzen dom har där. Kan någon ge svar? Har läst och sett alla videos, men ändå så får jag fel, förstår inte varför.

Finns det någon som har alla svaren? Skulle uppskattas mycket, (har letat på andra trådar men länkarna funkar ej.)

Dina $50 kommer försvinna snabbt om du inte ens kan svara på de frågorna, vet grabben vad google är?
2011-01-04, 21:43
Medlem
Du borde inte spela poker om du inte klarar den quizzen, skulle seriöst lägga av helt med poker om jag misslyckades med den, om jag ens fick ett fel..
Och klarar du den inte men vill ändå ha gratis bonus ta en med lättare quiz? tex pokersource, där frågerna är "Vilken är bästa start hand?" osv, borde du väll kunna iaf?

-Liquid.
2011-01-04, 21:55
Medlem
Bazkiluzhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaginatior
Dina $50 kommer försvinna snabbt om du inte ens kan svara på de frågorna, vet grabben vad google är?

haha, sådana här killar som gör liret lite lättare!

OT:

Googla frågorna, läs om gör rätt!
2011-01-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaginatior

Istället för att "läxa upp mig" och ge mig massa onödiga svar som vilket troll som helst skulle göra. Så ge mig ett bra svar. Jag har googlat, flera gånger, det är du som inte har det eftersom du säger åt mig att göra det. Inte en enda jävel har svaren på frågorna och det är därför jag tog tiden att skriva i detta forum.

Det är väldigt frustrerande att ej kunna svara på frågorna eftersom jag är en bra pokerspelare och har spelat i några månader. Jag började med $25 och ligger $430+ nu. Alla spelar inte samma, och jag måste göra något rätt om jag inte ligger minus.

Tack så jävla mycket. Kram!
2011-01-04, 22:02
Bannlyst
Googla
2011-01-05, 02:04
Medlem
Så fjantigt att gå på han direkt, "du ska inte spela poker om du inte klarar frågorna blablalbla".

Det var för det första inte det han ville ha svar på och för det andra ska väl ni skita i och lägga er i hans eventuella spelande, nötter!
2011-01-05, 11:05
Bannlyst
Läs artiklarna, alla svaren finns där !
Varför ska vi svara åt dej din lata idiot ?
2011-01-05, 13:25
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittslamsan
Läs artiklarna, alla svaren finns där !
Varför ska vi svara åt dej din lata idiot ?

Exakt, alla svaren finns där.

Slänger på hänglåset här

//Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in