Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-06-25, 21:10
  #25
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Det känns som att du har orent mjöl i påsen. Du kan alltid tacka nej med motivet att du inte känner att du klarar av det. Ingen vill förlora pengar. Men erbjudandet kanske är annorlunda än vad du beskriver det som sagt något säger mig att du trollar för saker och ring går inte ihop.

Håller med, vem fan kastar på vapen på en färsking? Verkar inte vara någon höjdare direkt så det ska inte vara så svårt att säga nej. Det ska inte vara svårt att säga nej till någon, bara säga att det inte går. Om nu killen är en höjdare så lär han ju absolut inte ha svårt för att hitta en annan springpojke. Jag tror antingen att han som skrev inlägget har skulder till den X eller att han är en snorunge som ska spela biffkrim på nätet..
Citera
2015-06-26, 10:40
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Håller med, vem fan kastar på vapen på en färsking? Verkar inte vara någon höjdare direkt så det ska inte vara så svårt att säga nej. Det ska inte vara svårt att säga nej till någon, bara säga att det inte går. Om nu killen är en höjdare så lär han ju absolut inte ha svårt för att hitta en annan springpojke. Jag tror antingen att han som skrev inlägget har skulder till den X eller att han är en snorunge som ska spela biffkrim på nätet..


Alltid lika kul med folk som skall uttala sig o leka tuffa när dom inte vet ett skit!
Det handlar i 99% i såna här läge bara om att försöka hitta en syndabock och det är det
man måste akta sig för, att aldrig löpa risk att bli syndabock för då blir det dyrt!
__________________
Senast redigerad av 81032041X6 2015-06-26 kl. 10:42.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback