Citat:
Ursprungligen postat av Lemuu
Tjo, letar runt som en .. vet inte vad just nu på nätet efter billiga men bra pannåer, har en lista på ett papper här bredvid.. Helst ska ju affären också ha faber castell pennor, ett skiss set (blyerts). men i "värsta fall" får jag väl köpa derwent ändå. Jag har färgpennor av derwent hemma men jag vet inte, jag känner mer för f-c.
Men i vilket fall, har hittat några få onlineshopar som har båda, dvs artistica och ib wahlström - dom har f-c och bra pannåer. sen har jag zinkvit och panduro som har bra pannåer, men bara derwent..
Problemet när man väl hittat en bra onlineshop så drar frakten + momsen priset åt skogen. Så, jag vet inte... får väl antingen skita i det eller hitta en affär ute i det riktiga livet som har f-c och bra pannåer. Var på panduro igår men, dom hade såklart då jag kommer dit slutat sälja pannåerna i affären..
Nu till min fråga då..
1. Vet ni någon bra affär runt Växjö eller Karlshamn/ronneby? (bor mellan)
2. Nån bra onlineshop utöver dessa? vilket jag inte tror dock.. sökt 3-4 ggr och kollat varenda en
3. Derwent eller faber castell? ska jag ta derwent ändå kanske....
4. VART KÖPER NI?
Ja jag är lite förvirrad just nu så tråden blev lite hit och dit också, varför jag "snålar" så sparar jag ihop till en annan grej och bara har mitt studiebidrag. Det ska ju finnas någon bra, billig affär i karlshamnstrakten men jag har glömt vad den heter
Om en online sida går lika bra så kan du kolla på
http://www.artistica.nu/.
Dom brukar ha väldigt schyssta priser där.