Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-02, 18:08
  #709
Medlem
havregransgrats avatar
Närmar sig med stormsteg nu.
Träningen flyter på men har mer karaktär av underhåll. Cardion är något jag inte slarvar med utan trampar mest varje dag. Inne på 6:te dagen av tömningen nu och det är inte lätt kan jag säga, men ju tightare jag blir desto mer inspirerad blir jag och orkar ett extra set och tramparnågta minuter till på cardion.

Men att jobba, träna och vara mitt uppe i tömning kräver sitt pannben. Nästa vecka har jag semester och då hoppas jag det blir lite lättare i alla fall.
Citera
2017-11-02, 22:04
  #710
Medlem
glöm för fan inte att ta några backstage bilder som du kan dela med dig av på f12!! skulle upskattas sjukt jävla mycket ifrån mitt håll iallafall!

glöm såklart inte dina egna bilder men viktigast av allt glöm inte våra bilder!!!
Citera
2017-11-03, 08:10
  #711
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
glöm för fan inte att ta några backstage bilder som du kan dela med dig av på f12!! skulle upskattas sjukt jävla mycket ifrån mitt håll iallafall!

glöm såklart inte dina egna bilder men viktigast av allt glöm inte våra bilder!!!

Aj aj kapten.
Citera
2017-11-03, 10:16
  #712
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Spännande!
Kul är det å följa dina framsteg i det tysta.
Ser fram emot formbilder!

En snabb fråga bara; kör du verkligen 0,8mg tren ace eod?
Kul å se att du också kör med primo i stacken.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-03, 15:32
  #713
Medlem
havregransgrats avatar
Japp stämmer vad gäller trennet. Har fungerat alldeles utmärkt vilket kanske säger att den är lite underdoserad om jag får säga mitt. Utöver detta har den dock fungerat.
Primon har varit helt fantastisk och kommer alltid finnas med som bas i framtiden, vare sig vi pratar deff eller bulk.
Citera
2017-11-06, 14:29
  #714
Medlem
havregransgrats avatar
10:nde dagen på tömningen. 9 l vatten ska ner och i morgon skippar vi saltet Thats when the magic happens. Det går riktigt bra även om energinivån står på soprent.

I kväll blir det poseringsträning med teamet och lite uppsnack kan jag tänka.
Citera
2017-11-07, 18:48
  #715
Medlem
Angående cabaser så är 0,5mg e3d ok på en 200-300mg trendos?
Citera
2017-11-08, 07:28
  #716
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Angående cabaser så är 0,5mg e3d ok på en 200-300mg trendos?
För mig personligen har det funkat bra.
Citera
2017-11-14, 18:48
  #717
Medlem
havregransgrats avatar
Då var tävlingen avklarad och jag är oerhört nöjd med min prestation då jag lyckades till 100% med det jag förutsatte mig. Mina mål var att mig från rehab av ett diskbråck för 2,5- 3år sedan hela vägen till en tävling. Väl där ville jag vara anständigt hård och göra ett bra framträdande. Det lyckades jag med inför en fullsatt publik. Jag gick inte till finalrundan, men det visste jag redan innan då jag vägde 75 kg torr. Dom andra låg på 85 kg muskler och uppåt. Min klass fanns inte på denna tävling.

Detta smakade absolut mer och nu blir det till att bygga kvalitetsmassa.

Det togs massa kort och jag ska leta upp något som passar att lägga upp här.
Citera
2017-11-15, 00:00
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Då var tävlingen avklarad och jag är oerhört nöjd med min prestation då jag lyckades till 100% med det jag förutsatte mig. Mina mål var att mig från rehab av ett diskbråck för 2,5- 3år sedan hela vägen till en tävling. Väl där ville jag vara anständigt hård och göra ett bra framträdande. Det lyckades jag med inför en fullsatt publik. Jag gick inte till finalrundan, men det visste jag redan innan då jag vägde 75 kg torr. Dom andra låg på 85 kg muskler och uppåt. Min klass fanns inte på denna tävling.

Detta smakade absolut mer och nu blir det till att bygga kvalitetsmassa.

Det togs massa kort och jag ska leta upp något som passar att lägga upp här.


grymmt jobbat av dig! och det säger jag som tävlande atlet till en annan tävlande, alla som ens lyckas ta sig upp på scenen i bra form är värda medaljer i mina ögon för det är en sjuk bedrift!

tråkigt att inte din klass fanns men vad fan det är ju roligare att vinna emot de värsta deltagarna

jag ser så mycket fram emot bilderna! ha det gött som fan med maten nu när du får men var försiktig så du inte blir flytande :P
Citera
2017-11-15, 22:00
  #719
Medlem
havregransgrats avatar
Blev lite väl optimistisk. Hur för man när man länkar till en bild???
__________________
Senast redigerad av havregransgrat 2017-11-15 kl. 22:09.
Citera
2017-11-15, 22:04
  #720
Medlem
kattvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Här kommer

Jag, och då blir det livat

Skämt åt sido, bild hade varit grymt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback