Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-20, 18:09
  #565
Medlem
havregransgrats avatar
Det får bli ledigt i dag med.

Hockey.
Citera
2017-05-21, 18:04
  #566
Medlem
havregransgrats avatar
Lutar åt en 3:dje dag med ledigt i dag.

Kommer att lägga om träningen efter den här tävlingen och periodisera den med 1 månad i stöten där man kör tungt, varvat med en lättare månad och därefter en vecka ledigt. Inga nyheter utan det är väl i stället en rekommendation. Blir lätt att man blir hemmablind och trampar på i gamla spår.

Tungt mest hela tiden.

Vilket kroppen obönhörligen protesterar mot förr eller senare.
Citera
2017-05-22, 18:23
  #567
Medlem
havregransgrats avatar
I dag var det dags för kalipermätning igen.

Det går enligt planerna. 6 % bf på 86 kg och 172 cm. Det är väl egentligen bara biceps man kan gråta blod över i dagsläget.

Dragit på mig någon form av magåkomma, inte så att det behöver springas på huset, men smärta i magen , illamående, och ingen matlust över huvud taget.

Känt att det varit något i kroppen hela helgen men inte kunnat sätta fingret på det.
Citera
2017-05-22, 18:35
  #568
Medlem
Det är ju riktigt bra stats
Citera
2017-05-23, 18:06
  #569
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Det är ju riktigt bra stats
Tack.
Ja, jag får vara nöjd med det i dagsläget.
Citera
2017-05-23, 18:14
  #570
Medlem
havregransgrats avatar
Börjar få ordning på systemet vad gäller magen.
I går fick jag inte i mig ett gr mat, men i dag har jag i alla fall klarat av alla mål hittills, även om inte allt har slickats rent.
Ingen mening med att träna i dag heller.Hoppas dock på morgondagen.
Citera
2017-05-24, 22:35
  #571
Medlem
havregransgrats avatar
Ett väldigt lätt bicepspass i dag. Mest för att försöka få i gång kroppen efter magåkomman.
Kändes verkligen att man inte skött kosten ordentligt.

Satte första primosticket i går och defakto att man nu kör propp gör att det blir rätt många stick ett tag nu.
Graderade upp så att jag nu roterar på sex ställen. Satte i bröstet i dag och det gick alldeles utmärkt. Fattar inte att man inte gjort det tidigare.
Citera
2017-05-25, 21:27
  #572
Medlem
havregransgrats avatar
Triceps i dag.

Inget köttarpass men betydligt bättre än i går.Börjar också att känna mig hungrig vid måltiderna nu, och har inga problem med att sätta i mig allt.

Så det går åt rätt håll igen
Citera
2017-05-26, 22:22
  #573
Medlem
havregransgrats avatar
Rygg i kväll.
Kändes riktigt bra i kväll och gav mig på ett markpass för första gången på riktigt länge känns det som.
Reppade mig fram till 170 som åkte med lätt. Valde att stanna där och körde lite rodd övningar utöver det.
Citera
2017-05-27, 21:42
  #574
Medlem
havregransgrats avatar
Bröst på programmet.

Jättenöjd med passet och kroppen helt återställd efter magåkomman.Tappade 2 kg men det ska nog tas igen.
Mentalt är jag också tillbaka efter en liten dipp under en period om 2 veckor ungefär. Det var i bytet mellan testo e och p som den uppstod.

Styrka och energinivå på gymmet känns också på topp nu.Sexuellt inga problem heller utan det fungerar som det ska.
Verkar till och med som om inflammationen i underarmen är på tillbakagång rejält nu. Armbågsleden känner jag inte av alls för tillfället.
Kroppen svarar som den ska på kosten, muskelmassa bibehållen samtidigt som bf %sakta klättrar nedåt. 6 % nu med bibehållen startvikt.

Ja, jag kan faktiskt inte bli så mycket nöjdare för tillfället.
Citera
2017-05-28, 22:15
  #575
Medlem
havregransgrats avatar
Ben i kväll.

Ett medelbra pass.Tycker det är svårt med tunga benpass på helgerna. Mycket enklare under en arbetsdag när benen varit i gång. Men men, hade inte mycket mer att välja på i dag.

Knäböj, benmaskin, bulgariska utfall och benspark blev i alla fall kört.Kom inte upp i dom vikter jag förutsatt mig att göra men blev några fler reps i stället.Vikten nu uppe i 85 kg.

Blev en kebab rulle till det fria målet,
Citera
2017-05-29, 18:19
  #576
Medlem
havregransgrats avatar
Ledigt i dag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback