Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-21, 20:54
  #121
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Vad är det och hur använder du det?Aldrig läst på om det.
Ghrp6 och cjc 1295 e dom främsta o mest använda peptiderna
Dom gör så att din kropp producerar mer tillväxt hormon

Och tillväxt e ju känt för att ge bättre sömn bla

Sj sover jag skit bra sen jag börja med peptiderna.
Citera
2011-08-22, 19:33
  #122
Medlem
havregransgrats avatar
Tack,såg att det fanns en tråd om det också.
Ska läsa på om det.
Citera
2011-08-22, 19:36
  #123
Medlem
havregransgrats avatar
Armar i dag!
Inte mycket att säga om.Fick hyffsad pump i alla fall.
Har sovit bra i 2 dagar nu och börjar känna mig piggare.
Får hoppas det fortsätter så ett tag nu.
Citera
2011-08-23, 17:48
  #124
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Armar i dag!
Inte mycket att säga om.Fick hyffsad pump i alla fall.
Har sovit bra i 2 dagar nu och börjar känna mig piggare.
Får hoppas det fortsätter så ett tag nu.

Minns jag rätt; du har också svårt att få till kontakt i armarna? Eller blandar jag ihop dig med någon annan. När jag skriver "också" så syftar det på mig själv. Även om jag faktiskt har träningsvärk i triccarna i dag
Citera
2011-08-23, 18:00
  #125
Medlem
havregransgrats avatar
Ja det har du rätt i.
Jag tror dock att det är psykologiskt,bara för att jag tycker att det är så jävla tråkigt att träna armar.
Jag har ju bestämt mig för att satsa lite extra på armarna i vinter.
Så nu med lite djävlar anamma,annat upplägg som superset och dyligt får jag betydligt bättre pump.
Citera
2011-08-23, 19:30
  #126
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Ja det har du rätt i.
Jag tror dock att det är psykologiskt,bara för att jag tycker att det är så jävla tråkigt att träna armar.
Jag har ju bestämt mig för att satsa lite extra på armarna i vinter.
Så nu med lite djävlar anamma,annat upplägg som superset och dyligt får jag betydligt bättre pump.

Jag har gjort exakt samma analys och har samma inställning. Nu jävlar ska något hända.
Citera
2011-08-24, 20:13
  #127
Medlem
havregransgrats avatar
Rygg i dag.
Helt inriktad på i stort sett bara roddövningar.
Började i alla fall med latsdrag.
Avslutade med 85*8 i 3 set.
Sittande enarmsrodd i maskin 40*12 i 3 set i arbetspasset.
2-armsrodd i samma maskin 90*10 i arbetspasset i 3 set
Stångrodd 90*12 i arbetspasset i 3 set.
En armsrodd hantel 41*10 i 3 set.
Allt helt strikt.
Det här med deffen är tyvärr ett skämt.
Skulle enligt planerna väga 77kg nu på fredag,men ligger på 85kg.Har i och för sig lagt på mig mer muskler och förlorat lite fett.Bf runt 18-20% och det är jag verkligen inte nöjd med.
Går ner på 250mg e 7 d i morgon och då skall jag verkligen skärpa till mitt matintag och lägga in mer cardio.Skall ner på 10-12% innan nästa bulk som startar i december.
Citera
2011-08-24, 20:56
  #128
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Rygg i dag.
Helt inriktad på i stort sett bara roddövningar.
Började i alla fall med latsdrag.
Avslutade med 85*8 i 3 set.
Sittande enarmsrodd i maskin 40*12 i 3 set i arbetspasset.
2-armsrodd i samma maskin 90*10 i arbetspasset i 3 set
Stångrodd 90*12 i arbetspasset i 3 set.
En armsrodd hantel 41*10 i 3 set.
Allt helt strikt.
Det här med deffen är tyvärr ett skämt.
Skulle enligt planerna väga 77kg nu på fredag,men ligger på 85kg.Har i och för sig lagt på mig mer muskler och förlorat lite fett.Bf runt 18-20% och det är jag verkligen inte nöjd med.
Går ner på 250mg e 7 d i morgon och då skall jag verkligen skärpa till mitt matintag och lägga in mer cardio.Skall ner på 10-12% innan nästa bulk som startar i december.

Ditt pass var kul läsning. Bra inspiration för mitt eget ryggpass i morgon.
Vet känslan när man lagt upp en plan som sedan spricker. Vad vägde du när du började deffen?
Citera
2011-08-25, 13:46
  #129
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
Ditt pass var kul läsning. Bra inspiration för mitt eget ryggpass i morgon.
Vet känslan när man lagt upp en plan som sedan spricker. Vad vägde du när du började deffen?
Exakt samma ha ha ha!!!
Skämt och sido lite har jag väl vunnit,men inte fan är det mycket. Tror jag.
Visst har jag väl lagt på mig mer massa över ryggen+bröstet och benen har faktiskt börjat komma riktigt bra så man ska väl inte klaga allt för mycket,men nu är det känslan att vara riktigt hård som hägrar och då är man inte nöjd när man ser lite valkar här och där.
Kommer dock att skärpa till mig rejält dom kommande 3 månaderna och vara riktigt strikt på kosten.
Och som sagt kommer jag att gå ner på 250mg nu och det anser jag vara den bästa dosen om man ska se till välmående,vilket jag i sin tur hoppas skall ge mig det där lilla sista extra som behövs för att orka med en deff.
Så funkar i alla fall jag.Ju bättre jag mår desto karaktärsfastare blir jag.
Citera
2011-08-25, 17:16
  #130
Medlem
IvanDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Exakt samma ha ha ha!!!
Skämt och sido lite har jag väl vunnit,men inte fan är det mycket. Tror jag.
Visst har jag väl lagt på mig mer massa över ryggen+bröstet och benen har faktiskt börjat komma riktigt bra så man ska väl inte klaga allt för mycket,men nu är det känslan att vara riktigt hård som hägrar och då är man inte nöjd när man ser lite valkar här och där.
Kommer dock att skärpa till mig rejält dom kommande 3 månaderna och vara riktigt strikt på kosten.
Och som sagt kommer jag att gå ner på 250mg nu och det anser jag vara den bästa dosen om man ska se till välmående,vilket jag i sin tur hoppas skall ge mig det där lilla sista extra som behövs för att orka med en deff.
Så funkar i alla fall jag.Ju bättre jag mår desto karaktärsfastare blir jag.

Jag tror, att du har på dig mer än du tror. Här brukar vänner som man inte sett på ett par månader vara det bästa måttet. Om de tappar hakan så har du packat på dig rejält!

Jag är i exakt samma läge som du. Nu vill jag bli hård. Och se vad som finns under allt det Barbamjuka. Och det, det ska vi (jag och Ivan) ta tag i i februari och 20 veckor framåt!
Citera
2011-08-25, 19:40
  #131
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF
Jag tror, att du har på dig mer än du tror. Här brukar vänner som man inte sett på ett par månader vara det bästa måttet. Om de tappar hakan så har du packat på dig rejält!

Jag är i exakt samma läge som du. Nu vill jag bli hård. Och se vad som finns under allt det Barbamjuka. Och det, det ska vi (jag och Ivan) ta tag i i februari och 20 veckor framåt!
Det ska vi absolut.
Citera
2011-08-25, 19:56
  #132
Medlem
havregransgrats avatar
Böj på programmet.
Riktigt nöjd i dag.
Kändes segt i början på uppvärmningen och steget från 100 till 130 kändes tungt och tanken var att köra en 6 på 140,men på 140 hände något med psyket,blev näst intill aggresiv och väldigt fokuserad.
Körde lätt en 10 på 140.
Samma uppladdning och fokusering på 150 och en lätt 6 reppare.
Slängde på 160 på stången.
Kände mig stark i psyket i dag och hade bestämt mig för en 4 på 160 och det blev det.
Kände deffinitivt att en 2 på 170 hade gått i dag,men det får vänta i alla fall en månad.
Finns ingen anledning alls att hasta med vikterna,utan vill känna att vikterna känns säkra för kroppen och att alla reps utförs strikt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback