Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-16, 01:19
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Blev lite väl optimistisk. Hur för man när man länkar till en bild???


du får ladda upp bilderna på valfri ''imageshare''

sen kopierar du bara URL adressen (den hemsida som din webbläsare har uppe när du ser din egna bild)

sen lägger du upp den adressen här
Citera
2017-11-16, 13:39
  #722
Medlem
kattvalps avatar
Som Max-Gainz nämner, använd tillexempel:

https://sv.imgbb.com

Välj valfri bild, sedan kopierar du länken nedanför bilden, och länkar den på valfritt ställe. Gärna här
Citera
2017-12-13, 18:50
  #723
Medlem
havregransgrats avatar
Ni får verkligen ursäkta vad gäller bild men den kommer. Får ta hjälp av lillpojken när han hälsar på nästa gång.
Är inne på ny satsning med sikte på nästa höst.

För tillfället är det fokus på massa och jag kommer att köra ett helt nytt upplägg detta år vad gäller kurande.

Upplägget ligger på 6v on 4v off.
Hcg, clomid och nolvadex gäller på off veckorna.
Kurupplägget för dagen.

Testo P 200 mg eod.
EQ 300 mg/ml. 100 mg eod.
Ryssar. 100 mg dag 1-12 och dom sista 12 dagarna i varje period.
Tren 0,5 mg eod.

Trennet är med nu för att jag hade lite över. Kommer bara att köras mot slutet av satsningen.
Citera
2017-12-13, 20:23
  #724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Ni får verkligen ursäkta vad gäller bild men den kommer. Får ta hjälp av lillpojken när han hälsar på nästa gång.
Är inne på ny satsning med sikte på nästa höst.

För tillfället är det fokus på massa och jag kommer att köra ett helt nytt upplägg detta år vad gäller kurande.

Upplägget ligger på 6v on 4v off.
Hcg, clomid och nolvadex gäller på off veckorna.
Kurupplägget för dagen.

Testo P 200 mg eod.
EQ 300 mg/ml. 100 mg eod.
Ryssar. 100 mg dag 1-12 och dom sista 12 dagarna i varje period.
Tren 0,5 mg eod.

Trennet är med nu för att jag hade lite över. Kommer bara att köras mot slutet av satsningen.


100 mg ryssar hahaha nu jävlar kör vi jag följer som vanligt
Citera
2017-12-14, 14:45
  #725
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Ni får verkligen ursäkta vad gäller bild men den kommer. Får ta hjälp av lillpojken när han hälsar på nästa gång.
Är inne på ny satsning med sikte på nästa höst.

För tillfället är det fokus på massa och jag kommer att köra ett helt nytt upplägg detta år vad gäller kurande.

Upplägget ligger på 6v on 4v off.
Hcg, clomid och nolvadex gäller på off veckorna.
Kurupplägget för dagen.

Testo P 200 mg eod.
EQ 300 mg/ml. 100 mg eod.
Ryssar. 100 mg dag 1-12 och dom sista 12 dagarna i varje period.
Tren 0,5 mg eod.

Trennet är med nu för att jag hade lite över. Kommer bara att köras mot slutet av satsningen.

0,5mg tren eod samt 100mg methandrostenolone ed? Hehe, intressant.

Låter som att du ska köra proffs-cycles för att resetta androgenism i perioder?
Hur hade du tänkt dosera clomiden, nolvan och hCG'n?


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-14, 18:01
  #726
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
0,5mg tren eod samt 100mg methandrostenolone ed? Hehe, intressant.

Låter som att du ska köra proffs-cycles för att resetta androgenism i perioder?
Hur hade du tänkt dosera clomiden, nolvan och hCG'n?


Mvh,

-Alfred
Hcg kommer att läggas på 100 iu eod.
Clomid 50 mg ed.
Nolvan 40 mg ed.
Citera
2017-12-14, 18:13
  #727
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Hcg kommer att läggas på 100 iu eod.
Clomid 50 mg ed.
Nolvan 40 mg ed.

Ja det är faktiskt ett proffs med internationella meriter som lagt cykeln. Jag är inte direkt något fan av orala men första vändan gick bra. Blir bara så förbannat trött av dom, så det är mycket möjligt att jag sänker ryssarna lite nästa vända till låt oss säga 60 mg ed. Trennet kommer också försvinna när den tar slut vilket den gör efter första cykeln.

Men det ska bli väldigt intressant vad detta kan ge tillsammans med en riktigt bra och clean kost.
Citera
2017-12-14, 23:33
  #728
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Ja det är faktiskt ett proffs med internationella meriter som lagt cykeln. Jag är inte direkt något fan av orala men första vändan gick bra. Blir bara så förbannat trött av dom, så det är mycket möjligt att jag sänker ryssarna lite nästa vända till låt oss säga 60 mg ed. Trennet kommer också försvinna när den tar slut vilket den gör efter första cykeln.

Men det ska bli väldigt intressant vad detta kan ge tillsammans med en riktigt bra och clean kost.

Jag är lite förvirrad kring upplägget dock för anledningen att köra kortare perioder sådär är för att motverka uppbyggnad av katabol moteffekt i kroppen som svar på högandrogena preparat så att man får ut maximalt av preppen när man har de i systemet, med det upplägg du beskriver blir det som jag ser det mest en jäkla massa pillerknaprande. En fruktansvärd massa om jag ska va riktigt ärlig. Du har gott om utrymme kvar i pumparna så varför kör du inte med korta estrar och en vettigare stack på oljorna istället, skippa att gå av och på varannan månad och bara gå ner på underhållsdos testo istället och lägg till hCG och något liknande primo eller anavar som bara kan stävja katabolismen så du inte tappar i dina off-cycles så slipper du äta så mycket piller å köra jojo upp å ner hela tiden.

Helt klart ett val du gör, jag bara lägger min åsikt här för jag vet hur hårt du har kämpat länge nu och jag har följt i det tysta så vill ju att det ska gå så bra som möjligt för dig.
Kan iaf säga att 100 enheter hCG eod inte kommer göra så enormt mycket för dig. Dessutom onödigt mycket stickande. 750iu uppdelat på 1 eller 2 stick i veckan får du nog räkna på om du ska ha någon effekt mellan varven av 100mg dbol ed.

Ser mycket fram emot att följa din rapportering när det väl beges hur som helst!

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-15, 14:21
  #729
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag är lite förvirrad kring upplägget dock för anledningen att köra kortare perioder sådär är för att motverka uppbyggnad av katabol moteffekt i kroppen som svar på högandrogena preparat så att man får ut maximalt av preppen när man har de i systemet, med det upplägg du beskriver blir det som jag ser det mest en jäkla massa pillerknaprande. En fruktansvärd massa om jag ska va riktigt ärlig. Du har gott om utrymme kvar i pumparna så varför kör du inte med korta estrar och en vettigare stack på oljorna istället, skippa att gå av och på varannan månad och bara gå ner på underhållsdos testo istället och lägg till hCG och något liknande primo eller anavar som bara kan stävja katabolismen så du inte tappar i dina off-cycles så slipper du äta så mycket piller å köra jojo upp å ner hela tiden.

Helt klart ett val du gör, jag bara lägger min åsikt här för jag vet hur hårt du har kämpat länge nu och jag har följt i det tysta så vill ju att det ska gå så bra som möjligt för dig.
Kan iaf säga att 100 enheter hCG eod inte kommer göra så enormt mycket för dig. Dessutom onödigt mycket stickande. 750iu uppdelat på 1 eller 2 stick i veckan får du nog räkna på om du ska ha någon effekt mellan varven av 100mg dbol ed.



Ser mycket fram emot att följa din rapportering när det väl beges hur som helst!

Mvh,

-Alfred

Jag är nog beredd att hålla med dig och vi hade en lång diskussion där jag la fram något som liknade ditt förslag ovan. Det blev avslag och jag gick med på att testa detta upplägg. Har ju inte kört det så länge men känner nog lite som att nja, kanske inget för mig. Känner att välmåendet är på väg åt fel håll helt enkelt vilket är något jag alltid sett som primärt viktigt.

Testo är bas, inte så mycket att säga om och en kort ester är nog att föredra i dessa cykler. Primo körde jag sist vilket blev en riktig favorit med en fantastisk smörjverkan och att man faktiskt växte långt in i deffen på den. Dock tog den god tid på sig att komma igång.

Dessa två är mina självklara val. Tren är en annan favorit men den kör jag bara i slutet när det börjar närma sig målet i satsningen. För mig är det dessa 3 att laborera med.

Men hur menar du med offcykeln? Ska jag ligga på hcg samtidigt som lågdos testo menar du?
Citera
2017-12-15, 14:41
  #730
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Jag är nog beredd att hålla med dig och vi hade en lång diskussion där jag la fram något som liknade ditt förslag ovan. Det blev avslag och jag gick med på att testa detta upplägg. Har ju inte kört det så länge men känner nog lite som att nja, kanske inget för mig. Känner att välmåendet är på väg åt fel håll helt enkelt vilket är något jag alltid sett som primärt viktigt.

Testo är bas, inte så mycket att säga om och en kort ester är nog att föredra i dessa cykler. Primo körde jag sist vilket blev en riktig favorit med en fantastisk smörjverkan och att man faktiskt växte långt in i deffen på den. Dock tog den god tid på sig att komma igång.

Dessa två är mina självklara val. Tren är en annan favorit men den kör jag bara i slutet när det börjar närma sig målet i satsningen. För mig är det dessa 3 att laborera med.

Men hur menar du med offcykeln? Ska jag ligga på hcg samtidigt som lågdos testo menar du?

För att detta modulsystem skall fungera tror jag att man måste skifta bort från "bulk/deff"-tänket lite och snarare försöka bygga LBM nonstop fast i omgångar om högandrogena perioder växlat med lågandrogena/antikatabola perioder. Sen skiljer sig skolorna lite åt som jag ser det; ena skolan tycker "bit ihop å kör på, öka doserna om det inte biter" vilket rätt å slätt innebär att man kopplar ur alla varningslampor på motorn och skriker på så hårt det går. Det följs ofta av förhållandevis aggressiva återhämtnings-medicinprogram som i sin tur ger slitage pga de ofta kraftigt överdrivna doseringarna.
Den andra skolan säger "Lyssna på kroppen, mår du dåligt är det sannolikt något som är fel - utred och justera". Detta leder till en väg mindre kantad av behov utav andra preparat samt en bättre funktion i kroppen vilket leder till LBM-gains.
Jag lutar kraftigt åt det andra alternativet givetvis och finner stor framgång i det, likaså mina klienter.
Har man då anammat det lite smartare sättet att hormonoptimera så ser man istället till att få ut optimerade rotationer mellan de preparat som har visat sig fungera allra bäst, å detta gör man enkom för att sällan behöva stiga i doser för att få resultat och det ger ju således mindre oönskade biverkningar och en positiv kedjeeffekt sätts igång.

Ja hCG på offcycle för att stimulera dina bollar. Återhämtningen känns ju smålarvig att försöka nå då du ska på med androgener vid slutet av varje "återhämtning" (bättre kallat offcycle). Även om du skiter i att sätta ut testot och kör på med clomid och nolva så behöver dosen uppas, men vettigare tycker jag att det är å sätta ner t på underhåll, dvs runt 30-40nmol som mest, samt hCG för att repa storleken på bollarna mellan varven då "on-cycle" är såpass intensiv som den är.


Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-16, 18:09
  #731
Avstängd
Spännande att du är igång fortfarande gammelräv

Vart borta ett tag, men tillbaka nu, så följer dig som alltid.
Citera
2017-12-18, 20:18
  #732
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm123
Spännande att du är igång fortfarande gammelräv

Vart borta ett tag, men tillbaka nu, så följer dig som alltid.

Har alltid sagt att jag kommer att dö i ett knäböj. 🎲
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback