2011-01-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Men kära nån... det har ju varit en internationell överenskommelse som alla länder i västvärlden har skrivit under där man inte får har Phosgengas. Irak brydde sig inte om något sådant och när USA intog i Irak hittade man de enorma lagren av gas som fördes till USA för "testning och destruktion". Det var bara det att USA inte destruerade gasen. Först när Ryssland kritiserade USA för att inte följa det man skrivit under så fick man bråttom och bl a sprutade man ned gasen djupt in i jordskorpan i centrala Arkansas men sedan har man börjat transportera gasen i tankplan till Afghanistan där det råder krigstillstånd och som är ett land som förmodligen inte skrivit under överenskommelsen.

Jag skrev detta i mitt inlägg.
Nu ska jag inte slå på stora trumman och säga att jag har rätt. Men vad jag vill minnas såvar avtalet att inte använda stridsgaserna i krig. Man får dock forska hej vilt med skiten.

ser fö. Att du inte skickade en länk på att usa är den enda nationen som har phosgene.
Citera
2011-01-06, 17:52
Medlem
cephs avatar
Fan, man blir ju tokig på det här forumet. HAARP? Kan ni någonting överhuvudtaget om jonosfärforskning och radioantenner? Vad faaan är det här för jävla dårhus? Jag försöker hålla mig lugn och sansad, försöker beta av missförstånd utan att verka vara en tjurpelle, men ibland så går det ju bara för långt. Läser ni aldrig något annat än ATS-forumen och David Icke? Pröva en fysikbok vetja!

Jag kan lika gärna be om ursäkt för den hätska framtoningen på en gång. Förlåt!

Nåja. God fortsättning på er, kära foliehattar.
Citera
2011-01-06, 18:00
Medlem
Allharjarins avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=SL2VtACGWi4

"Pulverised internally?" Låter definitivt som HAARP.
Citera
2011-01-06, 18:19
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allharjarin
"Pulverised internally?" Låter definitivt som HAARP.
Ja HAARP verkar vara själva maskinen i Deus ex machina. Den gör vad du vill att den skall klara av.
Citera
2011-01-06, 18:37
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Ja HAARP verkar vara själva maskinen i Deus ex machina. Den gör vad du vill att den skall klara av.

Ja, få se nu:

* Projicera skarpa bilder på himlavalvet föreställandes mycket exakta kopior av andra fenomen
* Kontrollera tankar
* Skapa jordbävningar
* Trigga vulkanutbrott
* Förändra det globala klimatet lite hur som helst
* Krossa starars innanmäten, alt. kontrollera deras tankar och driva dem till självmord
* Skapa cykloner/tromber/orkaner/monsunregn/åskväder
* Förinta cykloner/tromber/orkaner/monsungregn/åskväder
* Skjuta magiska dödspulser över hela jordklotet
* Producera allsköns effekter totalt obehindrat av trista fysiska begränsningar

Allt detta med en radioantenn!
Senast redigerad av ceph 2011-01-06 kl. 18:43.
Citera
2011-01-06, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradet
Nu ska jag inte slå på stora trumman och säga att jag har rätt. Men vad jag vill minnas såvar avtalet att inte använda stridsgaserna i krig. Man får dock forska hej vilt med skiten.

ser fö. Att du inte skickade en länk på att usa är den enda nationen som har phosgene.

Varsågod och läs.

http://www.thetotalcollapse.com/
Citera
2011-01-06, 20:37
Medlem
Citat:
Så varje lastbil träffar bara en fågel vart fjärde år? Om en annan lastbilschaufför kör på ett lamadjur i Norrtälje är det en helt omöjlig händelse eftersom den inte hänt dig? Det är oklart vad din poäng är, att du är en måttstock för alla världens lastbilschaffisar? Är det avgörande att det var en person i en lastbil som såg kajorna?
Om det varit en vanlig tjomme i en personbil som kört över fåglarna, hade din fågelkrockserfarenhet spelar någon roll eller hade du ansett att det var fullt möjligt att en förare av personbil kört på ett gäng levande kajor på marken?

Edit: obduktionen av fåglarna är klar; http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fa...ar_5847455.svd

För mig är poängen glasklar:

Detta borde inte inträffa, om nu inte något underligt ligger i grund. försök att närma dig en Kaja utan att den flyger iväg när du kommer närmare, eller testa med en lastbil.

Någonting var självfallet år helvete, för inte fan trillar ett femtiotal kajor av pinnen smtidigt, av just en krock med en lastbil.

Mvh
Citera
2011-01-06, 21:03
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryplums
För mig är poängen glasklar:

Detta borde inte inträffa, om nu inte något underligt ligger i grund. försök att närma dig en Kaja utan att den flyger iväg när du kommer närmare, eller testa med en lastbil.

Någonting var självfallet år helvete, för inte fan trillar ett femtiotal kajor av pinnen smtidigt, av just en krock med en lastbil.

Mvh
Fast det var nu inte det som stod i det inlägg jag svarade på. Att det var helt orimligt var helt baserat på Bauts erfarenhet som lastbilschaufför. Något som jag lyfter på ögonbrynen åt och undrade alltså om denne bedömt situationen annorlunda om det varit en förare av en personbil som sett fåglarna.

Självfallet var något fel på fåglarna. Det är det väl ingen som ifrågasatt? Men att en flock fåglar inte är de allra piggaste efter den kallaste vintern på 110 år kanske inte är så underligt. Och framför allt vet vi inte hur många fåglar i flocken som flög iväg. Kanske större delen flyttade på sig och överlevde?
Citera
2011-01-06, 22:09
Medlem
Citat:
Fast det var nu inte det som stod i det inlägg jag svarade på. Att det var helt orimligt var helt baserat på Bauts erfarenhet som lastbilschaufför. Något som jag lyfter på ögonbrynen åt och undrade alltså om denne bedömt situationen annorlunda om det varit en förare av en personbil som sett fåglarna.

Självfallet var något fel på fåglarna. Det är det väl ingen som ifrågasatt? Men att en flock fåglar inte är de allra piggaste efter den kallaste vintern på 110 år kanske inte är så underligt. Och framför allt vet vi inte hur många fåglar i flocken som flög iväg. Kanske större delen flyttade på sig och överlevde?

Tror du att det är slumpen som avgjorde att tiotusentals fåglar dog på en global skala inom loppet av ett par dygn? Och fiskar likaså? Är inte det lite underligt? Sluta vara naiv nu!

Tror vi kan med all säkerhet fastställa att detta inte har något som helst med lastbilschaffören att göra. Eller vem vet, kanske fiskarna också blev påkörda utav lastbilar? Aftonbladet skrev ju att det var lastbilschaffören som döda fåglarna, då måste det vara sant!

Håll hårt om foliehatten nu gott folk, Because we are going in for a bumpy ride!
Citera
2011-01-06, 22:26
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Tror du att det är slumpen som avgjorde att tiotusentals fåglar dog på en global skala inom loppet av ett par dygn? Och fiskar likaså? Är inte det lite underligt? Sluta vara naiv nu!
Definiera "slump". Naturligtvis fanns det en bakomliggande orsak i båda fallen.
Men att sammankoppla två händelser som sker på hundratals mils avstånd och försöka få in det i Deras diaboliska plan ser lite dumt ut. Kronologi är inte lika med kausalitet.

Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1
Tror vi kan med all säkerhet fastställa att detta inte har något som helst med lastbilschaffören att göra. Eller vem vet, kanske fiskarna också blev påkörda utav lastbilar? Aftonbladet skrev ju att det var lastbilschaffören som döda fåglarna, då måste det vara sant!
Jag har iaf inte sagt att det har något med lastbilschauffören att göra. Citera mig gärna där jag påstår att det prompt var en lastbil som körde över dem.
Edit: där uttryckte jag mig klumpigt och för snabbt. Jag skrev ju faktiskt som jag hävdade att det var lastbilen.
Så låt mig förtydliga mig; OM det var en lastbil som körde över dem så vet vi inte hur många fåglar som faktiskt flög iväg. Och det är inte otroligt att några jåglar är lite slitna efter en lång och hård vinter. Att fåglar sätter sig på vägbanan och äter salt torde vara allmänt känt.
MEN, eftersom jag inte VET att det var en lastbil så kan det naturligtvis finnas andra orsaker. Dock har vi en lastbilschaffis som hävdar att han körde på dem. Vilket i mina öron är troligare än att NWO har en bas i Falköping. (För det skulle jag känna till.)
Senast redigerad av KimNeilJung 2011-01-06 kl. 22:30.
Citera
2011-01-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Varsågod och läs.

http://www.thetotalcollapse.com/
Fast nu frågade jag efter en länk. O m att usa är enda nation som har phosgene. Inte till en blogg (?) som du redan klippt in i tråden. Du får gärna länka lite info om för budet och hur det är utformat, du verkar ju så insatt i det hela.
Citera
2011-01-06, 23:54
Medlem
Citat:
Definiera "slump". Naturligtvis fanns det en bakomliggande orsak i båda fallen.
Men att sammankoppla två händelser som sker på hundratals mils avstånd och försöka få in det i Deras diaboliska plan ser lite dumt ut. Kronologi är inte lika med kausalitet.

Två händelser? Det har skett minst 5-6 liknande händelser runt om i världen sedan årsskiftet. För mig är det glasklart att dessa bör sammankopplas. Hur kommer det sig att, helt plötsligt, sker denna massiva fågel död på en så stor skala, över ett par dagar? Ja, att detta är ett sammanträffande finner jag ytterst osannolikt. Vad säger du om den globala fisk döden som även inträffade under dessa dagar? Sammanträffande det också eller? Ett tips till dig, tro inte på allt som du läser i fantasitidningar såsom Aftonbladet.

Citat:
Jag har iaf inte sagt att det har något med lastbilschauffören att göra. Citera mig gärna där jag påstår att det prompt var en lastbil som körde över dem.
Edit: där uttryckte jag mig klumpigt och för snabbt. Jag skrev ju faktiskt som jag hävdade att det var lastbilen.
Så låt mig förtydliga mig; OM det var en lastbil som körde över dem så vet vi inte hur många fåglar som faktiskt flög iväg. Och det är inte otroligt att några jåglar är lite slitna efter en lång och hård vinter. Att fåglar sätter sig på vägbanan och äter salt torde vara allmänt känt.
MEN, eftersom jag inte VET att det var en lastbil så kan det naturligtvis finnas andra orsaker. Dock har vi en lastbilschaffis som hävdar att han körde på dem. Vilket i mina öron är troligare än att NWO har en bas i Falköping. (För det skulle jag känna till.)

Hur breda är ett par lastbils däck må du tro? Hur i hela friden ska en lastbil ha lyckats döda ett 60-tal fåglar då han enbart korsade deras väg. Förklara gärna för mig hur det skulle kunna gå till. Hade inte vissa av dessa fåglar varit mer eller mindre mosade? Hur kommer det sig att de andra fågel incidenterna runtom i världen visade liknande symptom på invärtes skador som de i Falköping? Sammanträffande? Jag trodde alla här hade insett att "lastbilschaufförs teorin" redan hade ruttnat bort.

Om du använder ditt logiska förnuft så tror jag att du inser att logiken bakom det påståendet inte är starkare än en myra med ett ben.

Jag har inte nämnt någonstans att NWO ska vara boven bakom dramat. Jag använder dock uteslutnings metoden, där all lastbilschaffis, fyverkeri nonsens m.m, inkluderas.
Senast redigerad av Mannen1 2011-01-06 kl. 23:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in