Nån mer än jag som blev berörd i gårdagens Stjärnorna på slottet av tragedin i Monica Dominiques musikgrupp på 70-talet då två av medlemmarna, tillika ett kärlekspar, dog? Har sökt info på nätet utan direkt resultat. Bakgrunden var att en av medlemmarna begick självmord, varav partnern gick samma öde till mötes några månader senare. Någon som har mer info om dessa personer?
Nån mer än jag som blev berörd i gårdagens Stjärnorna på slottet av tragedin i Monica Dominiques musikgrupp på 70-talet då två av medlemmarna, tillika ett kärlekspar, dog? Har sökt info på nätet utan direkt resultat. Bakgrunden var att en av medlemmarna begick självmord, varav partnern gick samma öde till mötes några månader senare. Någon som har mer info om dessa personer?
Möjligen – Bengt "Beppo" Gräsman, död 7/12 1969.
Senast redigerad av Roback 2011-01-02 kl. 19:57.
gå in på you tub sök ulla hallin, tryck på den första bilden ,där sitter hon och sjunger med sin grupp gals and pals ,hon sitter bredvid mannen i glasögona ,hon är ganska lik anne-frid lyngsstad som hon såg ut på den tiden
gå in på you tub sök ulla hallin, tryck på den första bilden ,där sitter hon och sjunger med sin grupp gals and pals ,hon sitter bredvid mannen i glasögona ,hon är ganska lik anne-frid lyngsstad som hon såg ut på den tiden
Tack för hjälpen, stämde överens med minnesbilden jag hade.
Ulla Hallin i mitten. Kommer väl ihåg när hon dog, dödsorsaken nämndes aldrig men man undrade ju eftersom hon var såpas ung. Tyckte Monica D berättade om tragedin på ett bra sätt.
Ulla Hallin var också med i programmet Partaj, bl a i sketcher med Ingvar Kjellson som en sur dam på en parkbänk som drämde till honom med sin handväska efter hans försynta förslag till intimt umgänge
Senast redigerad av Min brors kusin 2011-01-03 kl. 12:24.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!