2011-01-02, 15:57
Medlem
Princos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musse.Chill
Håll käften, lämna tråden och gå och lägg dig.

OnT: Du har inte funderat på att köpa en poster, eller på liknande sätt göra egna Vilks-tavlor ?

OKej?

Citera
2011-01-02, 16:00
Medlem
Princos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
Prova att nå honom genom hans egen hemsida, kanske posta en kommentar någonstans?

vilks.net

vad har jag gjort dig så att du skriver så?
Citera
2011-01-02, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musse.Chill
Håll käften, lämna tråden och gå och lägg dig.

OnT: Du har inte funderat på att köpa en poster, eller på liknande sätt göra egna Vilks-tavlor ?

Jo men vill helst inte ha affisher då jag tycker att det blir lite för mycket tonårings inredning utöver det hela.

Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
Prova att nå honom genom hans egen hemsida, kanske posta en kommentar någonstans?vilks.net

Jo kan vara värt att kolla upp, troligen är de dock jävligt dyra men vet inte.

Tilläg: Princo du har nog gjort ditt i denna tråd. Du har varken vart rolig eller hjälpt till på något vis.
Senast redigerad av sthlmaren 2011-01-02 kl. 16:07.
Citera
2011-01-02, 16:07
Medlem
Hade i o f s varit rätt fräckt att ha dom 9 (?) Muhammedkarikatyrerna som målades av Kurt Westergaard -Jyllandsposten- på tavlor hemma.
Citera
2011-01-02, 16:09
Medlem
6tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Princo
vad har jag gjort dig så att du skriver så?

Jag vet inte vad du menar med det och inte heller bryr jag mig. Om du inte tänkt tillföra tråden någonting har du ingenting här att göra.
Citera
2011-01-02, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
Hade i o f s varit rätt fräckt att ha dom 9 (?) Muhammedkarikatyrerna som målades av Kurt Westergaard -Jyllandsposten- på tavlor hemma.

Japp, exakt sådana motiv jag gillar. Speciellt den på hans tryne med bomben i turbanen.
Citera
2011-01-02, 16:29
Medlem
Krukmakarns avatar
Fråga i rosengård!
Citera
2011-01-02, 17:57
Medlem
Cajunalts avatar
Meddela gärna om du hittar några, och i så fall vart.

Alternativt kan man trycka upp det själv, det enda som behövs är en bild i bra upplösning. Inramning är lätt fixat, antingen gör man det själv eller beställer man det inramat och klart från tryckeriet.

OT:
Citera
2011-01-04, 19:27
Medlem
wastelanders avatar
jag vill också köpa tavlor av vilks. lite kultur på väggarna hade inte skadat.
Citera
2011-02-02, 01:11
Medlem
/bin/ladens avatar
Var kan man få tag i ett av originalen..? Är de till salu..? Gör Vilks Muhammeds på beställning..?

Det här är seriösa frågeställningar.. Dels är det lite finkultur på väggarna och dels så kan de bli värda en slant.. Framförallt om Al-Shabaab och allt vad fan de heter lyckas genomföra sina planer..
Citera
2011-02-06, 22:10
Medlem
[QUOTEMusse.Chill=Håll käften, lämna tråden och gå och lägg dig

Musse.Chill: Varför utrycker du dig så dåligt?
tror du att du är nåt när du sitter bakom en skärm och försöka LEKA något........!!!!!whoco5:
Citera
2011-02-06, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmaren
Undrar vart man kan hitta dessa tavlor i Sverige? Behöver självklart inte vara gjorda av Lars utan av konstnärer som använder sig utav samma vackra stil.

Nu är jag inte så värst bra på danska men på denna sida verkar man kunna köpa sig en bild.

http://www.trykkefrihed.dk/kob-lars-...te-tegning.htm

Hittade en engelsk länk:
http://www.trykkefrihed.dk/get-your-...f-muhammad.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in