2022-01-27, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _b0
Vad menar du med att godta din ursäkt? Du behöver inte ursäkta dig för något alls, du har tagit ett preparat som är lagligt, inget du behöver ursäkta dig för. Du säger att dom skickar in på det analys, där kan det inte bli fel, det kan slå fel på sticka, men som sagt, då bara man säger att dom får skicka in på analys för att dom ska se rätt resultat. Ja, enligt wadas lista så är det inte tillåtet, dvs på tävling mm. Men enligt lag är det lagligt.

Här kan du se vad som är olagligt eller inte, du kan även söka upp förteckning över preparat som är klassade som hälsofarlig vara om du är nyfiken, det är dock lagligt att ha i kroppen men ej "på sig", dvs förvara i burk:
https://www.folkhalsomyndigheten.se/...dopningsmedel/

Tack så mycket, ni är för sköna här på Flashback 🙏
Citera
2022-01-29, 20:42
Medlem
Folk här verkar tycka att Super Charged är bra. Tycker den var väldigt meh faktiskt, plus att det förstörde sömnen på natten. Kan ni sova utan problem sen verkligen?
Citera
2022-02-02, 12:48
Medlem
farsan har snackat om en gammal pwo han använde för kanske 15-20år sedan som heter massacra, vet någon om den fortfarande finns att få tag på någon stans?
Citera
2022-02-09, 21:03
Medlem
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWQQLLXX
farsan har snackat om en gammal pwo han använde för kanske 15-20år sedan som heter massacra, vet någon om den fortfarande finns att få tag på någon stans?

Tycks finnas i england åtminstone

https://shop4builders.co.uk/designer...-450-gr-p11466

Episode 3 syftar antagligen på att det är tredje versionen så den innehåller troligen inte samma saker som för 15-20 år sen.

Men den innehåller förmodligen ingenting som du inte kan hitta i PWO'er i sverige... och förmodligen bättre också då Olimp inte är det mest kända pwo-företaget... (du kan kolla innehållsdeklarationen på länken och jämföra med andra pwo)
Citera
2022-02-10, 14:51
Medlem
Gabbegy000s avatar
Pwobutiken har varigt nere några dagar nu vet någon nåt? La en beställning förut hoppas den har gått igenom.
Citera
2022-02-10, 16:42
Medlem
Samma här har mailat men inget svar
Citera
2022-02-10, 17:31
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggnodd
Samma här har mailat men inget svar
Vad har dom för Mail?
Citera
2022-02-10, 17:59
Medlem
Vad jag förstår som klassas inte DMHA som en hälsofarlig vara och är därför lagligt i Sverige. Mailade läkemedelsverket och de svarade så här: "Vanligtvis används förkortningen DMHA för dimetylhexylamin och förkortningen 1,3-DMAA för metylhexanamin. Ingen av substanserna gör att en produkt är ett läkemedel enligt läkemedelslagen. Enligt den information Läkemedelsverket har är 1,3-DMAA en hälsofarlig vara, men för mer information kring detta ämne får vi hänvisa till Folkhälsomyndigheten"

Och om man går in på https://www.riksdagen.se/sv/dokument...sa_sfs-1999-58 och söker på metylhexanamin så kommer DMAA såklart upp eftersom det är förbjudet men när man söker på dimetylhexylamin (DMHA) dyker inget upp. Antar att det inte anses vara en hälsofarlig vara och att det är lagligt att importera då eller har jag fel?
Citera
2022-02-11, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Pwobutiken har varigt nere några dagar nu vet någon nåt? La en beställning förut hoppas den har gått igenom.

Jag skulle gå in och lägga en beställning men såg också att sidan var nere, jag mailade dom och fick svar idag att deras server var nere och att sidan skulle komma upp så fort dom hade fixat det.
Citera
2022-02-11, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nottimberg
Vad jag förstår som klassas inte DMHA som en hälsofarlig vara och är därför lagligt i Sverige. Mailade läkemedelsverket och de svarade så här: "Vanligtvis används förkortningen DMHA för dimetylhexylamin och förkortningen 1,3-DMAA för metylhexanamin. Ingen av substanserna gör att en produkt är ett läkemedel enligt läkemedelslagen. Enligt den information Läkemedelsverket har är 1,3-DMAA en hälsofarlig vara, men för mer information kring detta ämne får vi hänvisa till Folkhälsomyndigheten"

Och om man går in på https://www.riksdagen.se/sv/dokument...sa_sfs-1999-58 och söker på metylhexanamin så kommer DMAA såklart upp eftersom det är förbjudet men när man söker på dimetylhexylamin (DMHA) dyker inget upp. Antar att det inte anses vara en hälsofarlig vara och att det är lagligt att importera då eller har jag fel?

DMHA är ej klassat i Sverige
Citera
2022-02-11, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nottimberg

DMHA är ej klassat i Sverige så kör på 😃
Citera
2022-02-11, 16:48
Medlem
Gabbegy000s avatar
PACK3D från pwobutiken 10/10 gröna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem