• 33 834 online
  • 1 127 809 medlemmar
  • 58 526 374 inlägg
  • 1
  • 2
2010-12-31, 09:13
Medlem
Jag skriver följande med hjärndimma och i ett sjukt tillstånd,så ha överseende tack.
matthew delooze,postulerar att mänsklighteten har inbefunnit sig i mass kollektivt trans i form av hypnosis sedan civilizations begynnelse,Via En gemensam nämnare fast i olika skepnader,(dock alla av samma ursprunliga natur)

Har En entitet tillhörande en högre dimension kultiverat oss att skapa deras verklighet genom utnyttjning av det undermedvetna som mänskligheten delar i ett kolletiv.. en så kallad hijacking av vårt operativsystem. ( dvs en slags hive-mind som omfattar hela mänskligheten där majoriten av vad mänsklighetens individer tänker konverteras till vår officiella verklighet på sikt."en så kallad kosmisk kod - majority rule principle"
(vädret,naturlagar and everything in between initieras av denna princip.....What the masses think they get -they get)

Vidare säger han att att alla människor emiterar en osynlig "respekt energi" "the currency of mankinds free will"

(dock osynlig enbart för att vi har blivit inprogammerade att inte decoda den)

Denna energi skapas och frigörs varje gång vi tänker något eller emotionellt känner något.ju starkare du känner/tänker något dessto mer kraftfull görs energin.det är den energin som de vill ska färdas deras riktning.
Så hur får dem oss att göra det?
Jo,vi dyrkar dem(inte medvetet ,men icke desto mindre på ett o medvetet plan) genom att dem placerar symboliska arv på vår jord i form byggnader .religösa skrifter, geometriska monument som alla bär deras ”copy right” till råga på detta kan de omvandla influensrika personer som dåtidens makthavare till levande monument genom att dess symbolik associeras till personen i fråga,

om massorna hyllar och respekterar kända paragdim sättare inom vetenskaps domänen Så som de mest kända och mest influens mäktiga..tex Newton ,Einstein så respekterar de och också symboliken som tilldelats eller associerats till individerna. Och om ni respekterar symboliken så respekterar ni de som skapat symboliken och relgionerna i första början alla våra seder och relgioner har koppling till

solen som vi har dyrkat sen tidernas begynnelse –unfortunately its a scam to suck our powers away from us and harvesting our energy for their own pleasures. Han beskriver att den härr energin kan de både lagra för att använda den mot oss /försätta skapa deras verklighet genom att infiltera vårat undermedvetna med en laborynth av symbolisk

det är därför Holly-wood skapats to create deities for worship – tänk er alla tonåringstjejer som ger ut sin energi till alla dessa stjärnor –all symbolik är referens till solen och dess gudar och skapelsemyter. som vi de forngamla människorna trodde på–grekernas motsvarighet är zeus samma symbolik men i annan form och ännu längre tillbacka forsätter det samma underlying meaning i olika former bara. Efter varje bordsbön yttrar man amen i religionerna-get it? Kom ihåg i slutändan går energin till the kosmiska skaparna av geometrin ,historien,relgionerna osv..

Exemplesvis obama spelar rollen av osiris, han kommer garanterat offras inom kort.
Symboliska Live ritualer så som förnyelse av solen i enlighet med det som står i berättelserna måste inträffa årligen för att de (julen är och nyåren är de största)(utomjordningarna) ska försätta ha

rätten att styra oss det ingår i en större kosmisk perspektiv att man man måste ha den fria viljan av människan att ingå ,obviously så hade dem inte fått det om de skulle komma ner och försöka styra oss så de är därför freemasons existerar de kanaliserar instrukioner från det högre medvetandet och använder det för att lura oss i det lägre medvetande planet. .
Tänk samma mönster med alla traditioner och religioner vi respekterar.
Glöm inte samma visamed vetenskapen
Samma visa med idrottsmännen

extraheringen av denna energi sker genom att dem placerat alla vår symboler på vår jord i form av religioner och geometriska former som innehar deras "copyright id" som och använder den mot oss.vi är deras farm och kontinuerliga energikälla (notera att denna entitet ursprungligen kommer från en allmedvetande källa precis som oss och är således inte beroende av vår energi ur ett existensiellt förhållningsätt).men vi såväl som dem har valt att att glömma vem vi är för att uttrycka oss i en begränsad form i en matrix som är byggt av tankeformer,de har valt att inbefinna sig i en dimension som ligger snäppet över vårat.

Energin kan dem både lagra för att använda emot oss eller förbruka dem,de känner ett enormt välbehag när energin flödar igeom dem ,tänk er de summorna som generas mass flöde,har ni aldrig varit på en gala och känt er delaktiga i en elektrisk atmosfär?

The secret rulers of the world has cleverly created a symbolic underworld trough using greek mythology and french language , but its just a deception to unknowingly give away our spritual energy,even surrender purb spiritual destiny trough our manipulated our free will,the greek underworld its mythodology,is just deceptive covert symbolism that will seriously affect your sub consiousness and its also just another versionm of roman mythology or egyptian methology in that it creates gods in your mind along with the means to worship them and in turn will force you to spiritually surrender to them

Agroup of interdimensional beings alien to this world have created a labyrinth of occult symbolism in your mind and its used to get you worship them indirectly mythologial dietes.basically you worship reptilian aliens trough subconsiousness proxy voting.(the shape does not matter they can take any form aswell can wee if we get our powers back) You and i create our reality trough our subconsious toughts so it serves the serpent cult to control our subconsiousness touhts and place themselfes as our gods in our sub-comsiousness toughts and therefore gain our respect for thier symbolic monuments trough manipulation of our minds WHAT THE MASSES THINK THEY GET –THEY GET
When they have done this we are putty in thier hands and we will always be hynotised on a five sense level,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,
.................................................. ....................
Senast redigerad av dammage 2010-12-31 kl. 09:16.
Citera
2010-12-31, 09:23
Medlem
fjiskens avatar
Herregud människa, vad lider du av? Tycker allvarligt synd om folk som är så paranoida som dig.
Citera
2010-12-31, 09:25
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Herregud människa, vad lider du av? Tycker allvarligt synd om folk som är så paranoida som dig.

lägg ner. finns mycket god info för den som förstår. du gjorde det inte.
Citera
2010-12-31, 10:02
Medlem
käre fjisken,

One thing i´ve learned over the years of independent thinking is that you cant take the piss out of ignorance becuse those concerned havent an expanded capacity to aquire capacity in a non dependent way, and the main reason for this is all thier thinking has it roots in the minds of others who is responsible for molding thier opinions.

they simply lack the installation of the alghoritm that lays the foundation stones to free independant thinking.
Citera
2010-12-31, 13:35
Medlem
Nej, man ville ju bara lägga sig ner och dö innan man hann till mitten av texten. Att friskt blanda engelska och svenska, göra styckesindelningar mitt i en mening och använda punkt ca 3ggr i texten fick det hela att kännas tämligen värdelöst.

Kan du inte skriva om, och då på ett sätt som är vettigt grammatiskt?
Slipper jag hämta enigma-maskinen nere i källaren.
Citera
2010-12-31, 13:54
Medlem
Euripidess avatar
Hatten av för TS som orkade skriva så mycket, speciellt när han dessutom är sjuk, om något så fullkomligt meningslöst. Jag hoppa din feber lägger sig snart så du kan fungera normalt igen.
Citera
2010-12-31, 13:58
Medlem
Euripidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dammage
...they simply lack the installation of the alghoritm that lays the foundation stones to free independant thinking.

Samma idiotargument kommer från en del som säger sig veta sanningen. Vet du vad, om du inte kan reproducera eller synliggöra din kosmiska sanning så är det troligaste inte att 99% av mänskligheten saknar den mentala kapaciteten att förstå utan att du själv har fel. Men visst måste det kännas gött för dig att du är en av de få utvalda med superhjärna som fattar, eller hur?
Citera
2010-12-31, 14:17
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
lägg ner. finns mycket god info för den som förstår. du gjorde det inte.
Snälla, upplys mig du som verkar febrilt inspolad i detta.
Citera
2010-12-31, 14:20
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dammage
käre fjisken,

One thing i´ve learned over the years of independent thinking is that you cant take the piss out of ignorance becuse those concerned havent an expanded capacity to aquire capacity in a non dependent way, and the main reason for this is all thier thinking has it roots in the minds of others who is responsible for molding thier opinions.

they simply lack the installation of the alghoritm that lays the foundation stones to free independant thinking.
Läste ca fyra ord innan jag drog slutsatsen om att sanningshalten du och en full, vimsig uteliggare ligger på samma nivå.
Citera
2010-12-31, 16:29
Medlem
KimNeilJungs avatar
Om jag måste välja är det här stycket extra obegripligt:
rätten att styra oss det ingår i en större kosmisk perspektiv att man man måste ha den fria viljan av människan att ingå ,obviously så hade dem inte fått det om de skulle komma ner och försöka styra oss så de är därför freemasons existerar de kanaliserar instrukioner från det högre medvetandet och använder det för att lura oss i det lägre medvetande planet. .

Men kudos för att TS inleder med att förklara varför han kommer att vara obegriplig.
Citera
2010-12-31, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Om jag måste välja är det här stycket extra obegripligt:

Men kudos för att TS inleder med att förklara varför han kommer att vara obegriplig.
Förenklad översättning:
Frimurare existerar för att kanalisera instruktioner från entiteter som figurerar i högre dimensioner. Hierarki. Vi ser även den hierarkiska ordningen inom religionen, vetenskapen och inom idrotten.
Citera
2011-01-01, 15:43
Medlem
Oh my God, tyvärr blir sånt här dravel allt vanligare och jag ser en skrämmande tendens bland hippies att de more or less allihopa tror på detta och liknande skit. konspirationerna har kommit för att stanna och det har författare tagit vara på. De säljer miljontals böcker om detta skit dravel. Med allt mer informationsflöde och miljontals sajter, videos och böcker om det okulta, aliens, spöken och annat blaha blaha, så har detta tagit skruv ordentligt i huvudena på lätt lurade och "mag tänkande" flummare.

Jag har helt dragit mig ur hippie kulturen för jag orkar helt enkelt inte med allt dravel och det totalt ologiska i deras argument. Det som jag en gång tyckte var vackert och poetisk med hippies/flummare har förvandlats till ett såsigt kosmiskt dravel och finner ingen som helst stimulans till att vilja konversera kring det hela med dem. Det är bara för sjukt för att man ska orka lägga energi på.

Några av mina vänner har anslutit sig till en grupp som handlar om Atlantis och de påstår sig vara gudar som ska göra 13 oskulder med barn för att nån gammal skrift sa si och så, Andra av mina vänner kastar gärna ur sig att Evolutionen minsann inte händer utan skolorna bara lär ut detta för att indoktrinera oss. När jag sedan ber om mot bevis MOT evolutionen, eller ber dem förklara exakt vad evolutionen är så kan de inte förklara den, De bara "tror" på sina magkänsla och den får styra helt. Speciellt mina kvinnliga vänner har totalt snöat in på mediums och andar och "energier" och de läser bara "andliga"böcker, inget annat.

De konversationerna jag får stå ut med att höra är så sjuka att det finns inte liknelser. Så jag drog mig ur hela hörvan av vänner. Att försöka få någon att tänka kritiskt som redan har fått en TRO är omöjligt, de är redan överrumplade av sin egna fantasi. Och jag varken orkar eller har lust att bena i sånt dravel. jag väljer bort dem istället. det är bara för mycket yadi yadi hokus pokus tjack skadad ytlig random lågstadie filosiferande, EN MYSTIKER VILL ALDRIG SER VERKLIGHETEN DÅ DET MYSTISKA DÅ SKULLE FÖRSVINNA, DE VÄLJER HELLRE EN HÄRLIGT MYSTISK TROLLSK MYS FANTASI SÅ VERKLIGHETEN FÖR DEM INTE RÄCKER TILL. men att hävda det att vara SANNINGEN är bara ett starkt tecken på att fantasin blivit "deras" verklighet. Det sorgliga är att konsekvenserna för strömma in med och det tillsammans med en flummar levnads stil ala röka brajja hela dagarna sätter sina spår. En del av dem sitter på dårhus nu och är mentalt helt förstörda medan andra har gett sina liv till Kulter. De som var förespråkare för det fria sinnet har tyvärr blivit slutna in i sin konspiratoriska numerologi/astrologi fängelsehåla. Djupt djupt ner är dom i låtsas träsket. Lite likt religion faktiskt.

Detta flummeri som tyvärr antagligen kommer att lura med sig nån till stackars ung och outvecklad lättlurad ignorant flicka är tyvärr vardags mat idag. Detta är ingen lek även om du själv absolut inte verkar bry dig om din egna hjärna. Sluta trippa så hårt och kom tillbaka till verkligheten. Tror nästan att du trollar för detta kan ju bara inte vara sant. Jisses my gosh help him somebody.
Senast redigerad av Andromedans 2011-01-01 kl. 16:04.
Citera
  • 1
  • 2