Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-01, 21:07
  #1
Medlem
Vild3N^s avatar
Tjo alla glada jag kpte ett Logitech OEM UltraX Flat Keyboard och sen när jag skulle spela så laggade jag direkt när jag trycker på någon tangent och det är lite drygt, nån som vet vad man kan gör åt det?
Citera
2004-08-01, 21:10
  #2
Medlem
Nikolajevitjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vild3N^
Tjo alla glada jag kpte ett Logitech OEM UltraX Flat Keyboard och sen när jag skulle spela så laggade jag direkt när jag trycker på någon tangent och det är lite drygt, nån som vet vad man kan gör åt det?

Det är nog inte tangentbordet. Har själv ett likadant tangentbord och har kört utan problem ett bra tag nu.

Logitech är dock inte kända för sina drivrutiner så testa att avinstallera eventuella sådana och använd standard-drivisarna.
Citera
2004-08-02, 07:52
  #3
Medlem
Vild3N^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikolajevitj
Det är nog inte tangentbordet. Har själv ett likadant tangentbord och har kört utan problem ett bra tag nu.

Logitech är dock inte kända för sina drivrutiner så testa att avinstallera eventuella sådana och använd standard-drivisarna.

Ok ska testa det men jag vet att det är t-bordet som det är fel på iaf så jag får väl avinstalera det ist...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback