Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-31, 01:19
  #1
Medlem
RM1187s avatar
Är det sant att man kan kolla gammal historik, hur länge man suttit på internet och när man har suttit på internet även om man har rensat historiken och sånt? Ska också nämna att farsan inte är ett datasnille så hacking och dylikt behöver jag inte oroa mig för om det nu skulle kunna göras på det sättet.
Citera
2010-12-31, 01:22
  #2
Medlem
DarthNickes avatar
Tror jag bestämt inte, iallafall inte om han inte är något vidare duktig.
Annars, vad har du tittat på för konstig porr?
Citera
2010-12-31, 01:22
  #3
Medlem
Bergsmyntans avatar
Har för mig att sådant lagras hos internet leverantören. Rätta mig om jag har fel
Citera
2010-12-31, 01:26
  #4
Medlem
RM1187s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthNicke
Tror jag bestämt inte, iallafall inte om han inte är något vidare duktig.
Annars, vad har du tittat på för konstig porr?
hehe nej det är inget särskilt. Han har bara kommit med lite hot om att han kommer slänga datorn osv pga att han tycker att jag sitter lite mycket framför den.

Sen litar han inte på mig, när han säger att jag bara får sitta framför datorn en viss tid tror han att jag sitter mycket längre och då sa han att han kunde kolla hur länge jag suttit vid den.
Citera
2010-12-31, 01:34
  #5
Medlem
Wups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RM1187
hehe nej det är inget särskilt. Han har bara kommit med lite hot om att han kommer slänga datorn osv pga att han tycker att jag sitter lite mycket framför den.

Sen litar han inte på mig, när han säger att jag bara får sitta framför datorn en viss tid tror han att jag sitter mycket längre och då sa han att han kunde kolla hur länge jag suttit vid den.

Hur gammal är du?
Citera
2010-12-31, 07:58
  #6
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Övriga dator- och IT-diskussioner

//Mod
Citera
2010-12-31, 14:22
  #7
Medlem
RM1187s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wup
Hur gammal är du?
Varför frågar du?
Citera
2010-12-31, 14:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RM1187
Varför frågar du?
Antagligen för att det är 18 års åldersgräns här på flashback och om du mot all förmodan skulle vara 18+ så är de fan wierd att farsgubben fortfarande har sån koll på dig.
Citera
2010-12-31, 15:49
  #9
Medlem
RM1187s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ntovbg
Antagligen för att det är 18 års åldersgräns här på flashback och om du mot all förmodan skulle vara 18+ så är de fan wierd att farsgubben fortfarande har sån koll på dig.
Jag bor ju fortfarande hemma och det hade ju faktiskt varit ganska konstigt att så fort jag fyller 18 så får jag göra vad jag vill. Det är ju trots allt mina föräldrar som jag får bo hos gratis så då tycker jag också att de bör ha någorlunda koll på vad jag håller på med.
Citera
2010-12-31, 16:37
  #10
Medlem
sålänge du inte håller på med grovt kriminella saker så ska dom skita fullständigt i vad du pysslar med, den dagen du fyller 18 har dom inget som helst ansvar över dig.
Ditt inlägg fick dej att framstå som 12 år gammal.
Citera
2010-12-31, 20:09
  #11
Avstängd
encaps avatar
Skippa tanka bilder på din syster från hennes Facebook och bete sig så får du se att din dator finns kvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback