Kolla den sidan och se om ni kommer till vuxenversionen eller barnversionen.
Vi har 3 datorer hemma. En dator ser förstnämnda, de andra två den barntillåtna. Exakt samma adress! Jag har testat med och utan cookies.
Skitskumt.
Så som skärmdumpen får jag också. På sambon dator så är dock bakgrunden blå och man kan under real sounds och färglogotyper välja sexy. Man kan använda det som ringsignaler och wallpaper.
uhm.... kan ni säga REKLAM!?!?!?
nog har unikum nog med posts för att vara en "riktig" medlem, men jag tycker det luktar reklam om den här tråden.
sen förstår jag inte varför någon skulle betala pengar för sådan crap som bilder på mobilen eller ringsignaler
uhm.... kan ni säga REKLAM!?!?!?
nog har unikum nog med posts för att vara en "riktig" medlem, men jag tycker det luktar reklam om den här tråden.
sen förstår jag inte varför någon skulle betala pengar för sådan crap som bilder på mobilen eller ringsignaler
Ja, det ligger något i det du säger käns det som!!
Kolla den sidan och se om ni kommer till vuxenversionen eller barnversionen.
Vi har 3 datorer hemma. En dator ser förstnämnda, de andra två den barntillåtna. Exakt samma adress! Jag har testat med och utan cookies.
Skitskumt.
Ärligt talat så skiter vi i hur sidan ser ut hemma hos dig. Ta din reklam och sök dig till ett annat forum!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!