Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-26, 18:59
  #1
Medlem
Muppers avatar
Hej alla 30 centimetare.

Spelade på svenska spel via ett ombud och vann, spelet i fråga var lången. Det jag undrar är hur jag får ut betalningen till mitt spelkonto?

Sökte lite smått efter ett svar här på FB men hittade inget.

Mvh Mupper
__________________
Senast redigerad av Mupper 2010-12-26 kl. 19:01.
Citera
2010-12-26, 19:03
  #2
Medlem
Gar du spelat via ombud så är det utbetalning på ett ombud som gäller,har du däremot
registrerat spelet med ditt spelkort så har jag för mig att man får vinsten utbetalt på spelkontot.
Citera
2010-12-26, 19:04
  #3
Medlem
Muppers avatar
Borde ha lagt till att jag använde mitt spelkort. Så det är bara att vänta antar jag...?
Citera
2010-12-26, 19:04
  #4
Medlem
KraiT-s avatar
Jag har för mig att om du reggat med ditt spelkort så är det en säkerhet om du blir av med lapparna. Då får du pengarna på spelkontot efter 90 dagar om du inte har hämtat ut vinsten hos ditt ombud.
Citera
2010-12-26, 19:08
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KraiT-
Jag har för mig att om du reggat med ditt spelkort så är det en säkerhet om du blir av med lapparna. Då får du pengarna på spelkontot efter 90 dagar om du inte har hämtat ut vinsten hos ditt ombud.

man får vinsten utbetald efter ett vinst antal dagar, vet inte riktigt hur många men det kan stämma upp emot 90 dagar ..
på tok för länge att vänta..gå till ombudet och ta ut pengarna
Citera
2010-12-26, 19:11
  #6
Medlem
Muppers avatar
Det har ju gått en massa reklam att man kan lämna in sin kupong direkt på nätet, hur funkar detta? Hur går jag till väga?
Citera
2010-12-26, 19:11
  #7
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupper
Borde ha lagt till att jag använde mitt spelkort. Så det är bara att vänta antar jag...?


Ja du kan välja att vänta i 90 dagar om du vill få pengar till internet från en papperslapp.
Sen om jag minns rätt så kommer pengarna in till ditt bankkonto, inte spelkontot efter 90 dagar!
Men jag ger dig rådet att gå till valfritt ombud och hämta ut pengarna.
Citera
2010-12-26, 19:13
  #8
Avstängd
johnfowless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupper
Det har ju gått en massa reklam att man kan lämna in sin kupong direkt på nätet, hur funkar detta? Hur går jag till väga?
frarför frågar du tín mupp ístället på fb?????¨använd de få få hjärnceller du redan supiit bort
Citera
2010-12-26, 19:13
  #9
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupper
Det har ju gått en massa reklam att man kan lämna in sin kupong direkt på nätet, hur funkar detta? Hur går jag till väga?


Vart har du sett eller hört den reklamen ? Det är något som jag missat iallafall.
Citera
2010-12-26, 19:13
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Ja du kan välja att vänta i 90 dagar om du vill få pengar till internet från en papperslapp.
Sen om jag minns rätt så kommer pengarna in till ditt bankkonto, inte spelkontot efter 90 dagar!
Men jag ger dig rådet att gå till valfritt ombud och hämta ut pengarna.


till spelkontot och inte bankkonto
Citera
2010-12-26, 19:14
  #11
Medlem
Muppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Vart har du sett eller hört den reklamen ? Det är något som jag missat iallafall.

I Metro.
Citera
2010-12-26, 19:16
  #12
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldars
till spelkontot och inte bankkonto


Hur säker är du på den saken ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback