Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-26, 11:39
  #1
Medlem
Spiaccas avatar
Jag skulle efter mycket om och men med vissa tjejer träffa en några år äldre tjej för sex. Jag var oskuld så mitt syfte fattar väl alla. Vi bestämde oss först för en vanlig träff. Vi träffades och lärde känna varandra lite och hon var helt underbar. Vi kom överens om att träffas igen, då för sex och hon sa att hon ville lära mig allt hon kunde, hon var riktigt erfaren.

Så när vi träffades igen så gick det åt helvete. Hon var helt tafatt, liksom jag, och tog inte kommandot, trots att hon sagt vid första träffen att hon skulle det. Hon blev motsägelsefull och började prata om att hennes andra sexpartners ofta tog kommandot på direkten och i det andra ögonblicket ändrade hon sig och sa att hon ofta låg med samma nämnda partners efter "mysiga aktiviteter" som drickande, musiklyssnande, film etc. Jag kom med försök som att vi kunde näcka och mysa med varandra innan själva sexet men det svarade hon inte på. Så vi började titta på tv och efter ett tag helt plötsligt så blir hon sur och kastar ut mig med motivering typ att hennes vilja är hennes lag och att hon inte ville veta av mig mer.

Detta var ett bra tag sen och jag har haft andra trådar här på flashback om mitt efter denna händelses miserabla sexliv. Jag förstår inte vad som gick fel då hon skulle tagit kommandot och jag kan inte släppa att jag missade chansen med henne. Jag har följt hennes sexkontaktsidor, sett nakenbilder av henne och ältat chansen. Varför reagerade hon så är väl min huvudsakliga fråga?
Citera
2010-12-26, 11:43
  #2
Medlem
Hon fick dåligt samvete. Hon såg dig inte som en kk helt enkelt. En sådan tjej som föredrar att knulla med lite tuffa killar.
Citera
2010-12-26, 11:43
  #3
Medlem
Svizzeras avatar
gå vidare med ditt liv. hon är inte värt energin du lägger ner på henne.
Citera
2010-12-26, 11:44
  #4
Avstängd
BadgerMans avatar
hahhaah jaa konstig brud men tro mig liknande har hänt mig också, Brudar är såna i sista sekunden ångrar dom sig. Men fan vadå bara o putta ner henne på sängen o raawr
Citera
2010-12-26, 11:53
  #5
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadgerMan
hahhaah jaa konstig brud men tro mig liknande har hänt mig också, Brudar är såna i sista sekunden ångrar dom sig. Men fan vadå bara o putta ner henne på sängen o raawr

Grejen är ju att jag var blyg och tafatt i början där och vi hade pratat om hur det skulle gått till varpå hon tänkte ta kommandot. Vilket hon inte gjorde
Citera
2010-12-26, 12:46
  #6
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Jag förstår inte vad som gick fel då hon skulle tagit kommandot och jag kan inte släppa att jag missade chansen med henne. Jag har följt hennes sexkontaktsidor, sett nakenbilder av henne och ältat chansen. Varför reagerade hon så är väl min huvudsakliga fråga?

Hm, en ledtråd är att hon finns på sexkontaktsidor och lägger ut nakenbilder på sig själv.
Som tjej har man så lätt att få sex att det är lite märkligt tycker jag att hon hänger på sådana sidor.
Citera
2010-12-26, 12:52
  #7
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Hm, en ledtråd är att hon finns på sexkontaktsidor och lägger ut nakenbilder på sig själv.
Som tjej har man så lätt att få sex att det är lite märkligt tycker jag att hon hänger på sådana sidor.

Hon är närmast en nymfoman och har det visserligen lätt med killar. Dock söker hon tunga grejer på sexkontaktssidorna, med undantag av mig...
Citera
2010-12-26, 13:06
  #8
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Hon är närmast en nymfoman och har det visserligen lätt med killar. Dock söker hon tunga grejer på sexkontaktssidorna, med undantag av mig...

Förmodligen har hennes beteende inget med dig att göra. Gissningsvis är du inte den förste (eller siste) kille som hon betett sig illa mot. Kan du inte bara nöja dig med att hon uppenbarligen är en knepig person och gå vidare?
Citera
2010-12-26, 13:59
  #9
Medlem
Hon tände på fantasin att lära upp en oskuld. Sedan när tillfället väl kom så så insåg hon ville bli dominerad och tagen precis som 99% av alla andra kvinnor. Så se till att inte vara så jävla tafatt nästa gång! Har ni bestämt er för sex så är det bara att släppa lös din kåthet och se henne följa med.

Sex är inte raketforskning direkt. Det är bara att köra på.
Citera
2010-12-26, 14:13
  #10
Medlem
Malkos avatar
Innekatter är fortfarande katter. Kvinnor är undergivna, det är VAD dom är. Det finns inget som heter tama lejon.

Naturen är vad den är!!!

Sluta lyssna på din mamma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback