För mgi var det såhär att 1a dagen funkade väl rätt bra, andra dagen hemskt, men på ett relativt lätt sätt, efter två veckor tänkte jag inte på det, men var arg men kopplade inte varför men sen efter ungefär en månad så svor jag åt min familj och kallade min bror för hora och grejer, huh hemskt...
Sen började jag igen och då röker jag skit-mke per dag hysteriskt kedjeröker tills jag mår illa, sen går det till det normala igen, sen bestämmer man sig att försöka sluta igen så återgår man till samma helvete :@
Man tänker "så meningslöst att jag röker, ett beroende, men man blir inte ens hög, det är ett helt meningslöst beroende" men när man väl ska sluta så får man panik och tänker "gud vad bra om jag röker, jag blir ju stressad utan, alltså betyder de att jag blir lugn av cigg, och det är ju gott och jag kan ju sluta när alla andra slutar... Jag är ju ung!"

Så kan man inte röka på heller, inte om man blandar i tobak iaf, för då känner man nästa dag tobaks-suget igen, men vad ska man blanda med då? te? usch!!
Och när man super, alltså och vännerna går ut, ska man ba "nej jag stannar här inne på klubben, helt själv... hejdå!" eller :s