Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-02, 16:00
  #13
Medlem
Funderade på detta idag faktiskt och blev lite rädd när jag grävde upp denna tråd och läste detta.

Jag tror det stämmer faktiskt. Under "Personer du kanske känner" kommer det ju upp en fet jävla drös människor varav de flesta du inte har en aning vilka de är. Troligtvis är det så att denna drös människor är de som besökt din profil.

Själv har jag också stalkat som satan, men det gäller bara två personer. Jag ligger garanterat på deras "Personer du kanske känner"-lista. Dock brukar jag själv inte tänka på vilka personer som ligger där, förhoppningsvis bryr sig inte vederbörande stalkingobjekt om det heller. Inget man normalt tänker på.

Det är vad jag tror iallafall.
Citera
2017-04-05, 13:03
  #14
Avstängd
Tror definitivt att det är så. Har stalkat friskt med min fake fb profil med ett helt annat namn och bla. sökt på två tjejer. Kollat lite igenom min farsas facebook också.

Sen helt plötsligt nu några månader efter så har jag fått en vänförfrågan av min farsa? Min farsa är inte så teknisk så han klickar ja på alla förslag han får... Han vet inte att det är jag... men helt plötsligt syntes jag för honom? Allt tack vare att jag besökt hans profil?
Citera
2017-04-08, 18:26
  #15
Medlem
Använd bara VPN och gör ett nytt FB konto så ere hel chill =)
Citera
2017-04-16, 00:20
  #16
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ookel
Jag hade legat ganska risigt till om detta påstående hade varit sant..
*överväger emigrering*

Hur ofta tittar man egentligen på vänförslag? Har skummat igenom dem kanske två gånger under 10 år.

Har fått upp en del kändisar som jag har någon enstaka gemensam vän med. Möjligen att jag "stalkat" dem och därför fått förslag. Att det fungerar så skulle vara rimligt. Känns knepigt om det även gäller på andra hållet.
__________________
Senast redigerad av lakritc 2017-04-16 kl. 00:36.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback