Citat:
Ursprungligen postat av
jah_man2
Nu är Kids in The Hall tillbaka. Har bara sett första avsnittet men det låter lovande. Kul att se alla skådisar tillsammans 30 år senare och gör parodi på sig själva och samtiden. Av det jag sett nu verkar deras humor åldrats väl med tiden till skillnad från Kvarteret Skatan's återförening.
Vad roligt! Detta skall definitivt ses. Dave Foley och resten av gamla Kids In The Hall förtjänar verkligen ett nytt break.
Citat:
Ursprungligen postat av
Minkybaby
QUOTE [Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Atomic Swing? Niclas Frisk skriver ju musik till bla Carola, men dom andra i bandet då? Vad pysslar dom med, är dom tillbaka i Mora och har fru, barn och villa kanske?]
QUOTE [Ursprungligen postat av Minkybaby
På p-platsen bakom Norra stationsområdet står sedan några år Atomic Swings gamla turnélångtradare parkerad, rostig och raidad, på långsidorna står Atomic Swing och något mer namn, minns inte vilket. Men det är säkert bara en tidsfråga innan det blir reunion och då står ju bilen där och väntar troget ...

]
Min observation gjordes år 2005 och jag hade tyvärr inte mobilkamera då.
Niclas Frisk var en stor spridare av könsherpes i Stockholm från 1992 och framåt. Var en veritabel epidemi runt tjejerna på Hannas Källare som han låg bakom.