2022-05-14, 01:46
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Dave Foley råkade ut för dom Kaliforniska skillsmässolagarna och blev ruinerad efter att hans fru lämnade honom. Han betalar 17,700 Dollar i månaden i underhåll till den fd frun, vilket vid tidpunkten var 400% av hans månatliga inkomst. Helt vansinnigt.

Efter det var han programledare för dom där TV-sända pokerpartierna som sändes nattetid för ett par år sedan. Man kunde riktigt se i hans ögon hur olycklig han var när detta sändes. Jag kommer ihåg att när jag första gången såg honom i den rollen så trodde jag ett ögonblick att han spelade en tragikomisk karaktär i en Kids in the hall-sketch.

Senast jag hörde så höll hela gänget dock på att utveckla något nytt projekt för Netflix/ Amazon eller liknande, så det är ju lite roligare nyheter.

Nu är Kids in The Hall tillbaka. Har bara sett första avsnittet men det låter lovande. Kul att se alla skådisar tillsammans 30 år senare och gör parodi på sig själva och samtiden. Av det jag sett nu verkar deras humor åldrats väl med tiden till skillnad från Kvarteret Skatan's återförening.
Citera
2022-05-14, 11:02
Medlem
Harry_s avatar
Mauri hjälper er

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-i-tv4-program
Citera
2022-05-15, 10:16
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Nu är Kids in The Hall tillbaka. Har bara sett första avsnittet men det låter lovande. Kul att se alla skådisar tillsammans 30 år senare och gör parodi på sig själva och samtiden. Av det jag sett nu verkar deras humor åldrats väl med tiden till skillnad från Kvarteret Skatan's återförening.
Vad roligt! Detta skall definitivt ses. Dave Foley och resten av gamla Kids In The Hall förtjänar verkligen ett nytt break.

Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
QUOTE [Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Atomic Swing? Niclas Frisk skriver ju musik till bla Carola, men dom andra i bandet då? Vad pysslar dom med, är dom tillbaka i Mora och har fru, barn och villa kanske?]
QUOTE [Ursprungligen postat av Minkybaby
På p-platsen bakom Norra stationsområdet står sedan några år Atomic Swings gamla turnélångtradare parkerad, rostig och raidad, på långsidorna står Atomic Swing och något mer namn, minns inte vilket. Men det är säkert bara en tidsfråga innan det blir reunion och då står ju bilen där och väntar troget ... ]

Min observation gjordes år 2005 och jag hade tyvärr inte mobilkamera då.
Niclas Frisk var en stor spridare av könsherpes i Stockholm från 1992 och framåt. Var en veritabel epidemi runt tjejerna på Hannas Källare som han låg bakom.
Citera
2022-06-29, 15:26
Medlem
zatars avatar
Vad gör Hanna Göransson och Christina Roos från musikduon Cat5 idag? Helt vanliga svenssonliv?
Fick upp en flashback i huvudet av låten/musikvideon "Sexy" idag av någon outgrundlig anledning, och minns att jag tyckte de båda tjejerna (ungefär i jämbördig ålder som mig själv) var extremt heta när det begav sig runt 2005-2006.
Citera
2022-07-22, 18:22
Medlem
-jOE!s avatar
Någon som vet var Tomas Jacobsson som skrev boken Morfin tog vägen? Boken gavs ut 2002 under IT-yran, sedan blev det tyst om honom.

https://www.nyteknik.se/digitaliseri...kansel-6471857

https://www.aftonbladet.se/a/0EGgW0
Citera
2022-07-23, 17:22
Medlem
Vad gör Gila Bergqvist idag? Tittade på Sommartorpet idag på kunskapskanalen där hon var programledare under 2000-2001. Hon är 54 år numera.
Citera
2022-07-29, 20:27
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Vad gör Gila Bergqvist idag? Tittade på Sommartorpet idag på kunskapskanalen där hon var programledare under 2000-2001. Hon är 54 år numera.
IGila Bergqvist är producent, hon jobbar också på Stockholms dramatiska högskola som lektor i filmproduktion*
Citera
2022-08-03, 12:54
Medlem
Harry_s avatar
vad gör Rosinha Sambo idag ?
Citera
2022-08-04, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
IGila Bergqvist är producent, hon jobbar också på Stockholms dramatiska högskola som lektor i filmproduktion*

Ok tack för infon. Hon var riktigt söt i sommartorpet.
Citera
2022-08-19, 23:42
Medlem
Steff83s avatar
Lisa Gustafsson som läste nyheterna på TV3 på 90-talet.

Var blev det av henne?.Otroligt vacker kvinna för övrigt
Citera
2022-09-03, 00:06
Medlem
Vad gör den stora stjärnan Leena Hiltunen från Fäbodjäntan nuförtiden?
Citera
2022-09-03, 21:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Vad gör den stora stjärnan Leena Hiltunen från Fäbodjäntan nuförtiden?

Hon blev sjuksyrra vet jag, men lär väl vara pensionerad idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in