Ja,vart tog han vägen ?.Och vad var det han hette nu igen.?.
En finanshaj med boxningshandskar..!!!.(80-tal naturligtvis)
Vet ni vem jag menar och vart tog han vägen..??
Ja,vart tog han vägen ?.Och vad var det han hette nu igen.?.
En finanshaj med boxningshandskar..!!!.(80-tal naturligtvis)
Vet ni vem jag menar och vart tog han vägen..??
Sven-Olof Johansson är kvar i manegen, tjänar fett med pengar och blev profilerad i DI för inte alls så länge sen. Knappast försvunnen. Han behöver klippa sig, men det kanske är någon sorts Howard Hughes-image.
Han i Storstad hette väl inte Roger utan kallades "Koma" men han hette egentligen Börje, men det var det bara hans mamma som kallade honom det. Jag läste Filip och Fredriks bok "4 nötcreme och en moviebox"(tror det var så den hette) att den skådespelaren numera jobbar bakom kameran i diverse produktioner. Om detta är sant vet jag inte....
Citat:
Ursprungligen postat av Amorze
Roger, han som spelade den tuffe skinnknutten på moppe i storstad...nån som vet vart han tatt vägen?
Samt Sune o gänget... (Andreas Hoffer? )
skulle va skoj o se bilder o nån skoj info om dom....
Nån som vet vem det var som spelade den långhåriga mc-knutten som dejtade Katta i Tre Kronor? Kommer ihåg att han hette antingen Bamse eller Nalle. En kompis tror att det var Bobbo Krull men det tvivlar jag på.
Kan vara ute och cykla men var inte det Dan Malmer ??
Vad gör Stevie Wonder nu för tiden? Lever han? Har väl inte gjort något väsen av sig på 20 år?
Han satt i 1:a klass på mitt flyg från USA i somras. Samma flätor - mycket högt hårfäste.
Han satt kvar och ALLA fick gå förbi. Satt liksom bara 2 stycken i en egen avdelning. Han brydde sig väl inte att folk stirrade men situationen påminnde om zoo.
Såg hyfsat välmående ut.
Senast redigerad av johannes X 2010-02-02 kl. 20:28.
Han satt i 1:a klass på mitt flyg från USA i somras. Samma flätor - mycket högt hårfäste.
Han satt kvar och ALLA fick gå förbi. Satt liksom bara 2 stycken i en egen avdelning. Han brydde sig väl inte att folk stirrade men situationen påminnde om zoo.
Såg hyfsat välmående ut.
Klart att han inte brydde sig ifall folk stirrade på honom.... Karln är ju blind...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!