Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-18, 18:29
  #277
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jag började lira det spelet på allvar i somras och inte har jag och min kompis pucklat på varandra än i alla fall
Då spelar ni det inte ordentligt
Citera
2014-01-18, 21:46
  #278
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
Då spelar ni det inte ordentligt

Haha lika bra att låta bli han är grym på att slåss och jag gillar inte att slåss
Citera
2014-01-19, 13:46
  #279
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Haha lika bra att låta bli han är grym på att slåss och jag gillar inte att slåss
I spelet alltså

Kan även passa på att tillägga att PS1 inte är den direkt bästa plattformen för Carmageddon om jag skall vara ärlig. Men kul som fan är det.
Citera
2014-01-19, 18:41
  #280
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
I spelet alltså

Kan även passa på att tillägga att PS1 inte är den direkt bästa plattformen för Carmageddon om jag skall vara ärlig. Men kul som fan är det.

Ibland händer det att man råkar puckla på varandra men vi har slitit med det där spelet och föröskt klarat det men förgäves
Citera
2014-02-01, 02:34
  #281
Medlem
area50s avatar
Kommer ihåg när man var typ 9 år och morsan hade köpt spelet "Dino Crisis" till en dinosaurie-nördig unge som jag var då. Men inte visste man att det skulle vara ett survivor/horror spel som fick en att "skita knäck", när man satt uppe sent & spelade det. Engelskan var ju inte den bästa precis när man var så ung, så jag körde fast en bit in i spelet och gav upp på det helt enkelt. Men några år senare så hittade jag mitt gamla PS1 och körde igenom hela spelet, och kan säga nu att det var riktigt bra, både med atmosfären & handlingen. Rekommenderas för Resident Evil fans
Citera
2014-03-12, 13:07
  #282
Medlem
LagoonCompanys avatar
Svårt att svara på vad man bör ha spelat då det helt klart är en smakfråga - samt utbudet till PS1 är otroligt stort!

- Resident Evil
- Alundra (2an kan man skita i)
- Dino Crisis (R.E med dinosaurier)
- Final Fantasy (börja på 4an, 1an och 2an är rätt mediokra)
- Final Fantasy Tactics
- Front Mission 3 (FFT med mechas)
- Vagrant Story
- Xenogears
- Mega Man Legends (Mega Man i 3D)
- Suikoden
- Parasite Eve (ungefär som R.E)
- Chrono Trigger
- Chrono Cross
- Metal Gear Solid
- Vandal Hearts (ungefär som FFT)
- Silent Hill

Detta är bara vad jag kunde komma på rakt av. Det är dessutom nästan uteslutande rollspel. PS1an har mycket mer än detta att erbjuda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback