Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-30, 12:53
  #541
Medlem
Hackenbush55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Tills skillnad från dig är många av oss hyperintelligenta och ofta hög energi.

För dig som är svagbegåvad är det klart du bara blir mosig i hjärnan då du redan var mosic.

Men för oss kan exempelvis Cannabis gör oss skjukt fokuserade och med den enorma kapacitet vi har blir det enorm effekt.

Tack vare Cannabis tog jag dubbla masters, gjort fantastisk karriär och startat föera företag som skapat jobb åt sådana som dig.

När du kan vara med i en diskussion utan att svara som en fjortis så skall jag ta dig på allvar.
Citera
2023-06-30, 12:56
  #542
Moderator
Morfar-52s avatar
"Hur många knarkar för att det är kul eller bara för att känna sig normala?" infogad./mod
Citera
2023-06-30, 12:57
  #543
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackenbush55
Jag anser att alla som tar droger är svagsinta och klarar inte av ett vanligt liv.

Det vanligaste livet är att ta droger ibland.

Varför kommer det alltid någon nykterist-fundamentalistisk kuf och skrävlar med ignorans när en diskussion handlar om rusmedel? Fattar ni att det är en karaktärsdefekt att hålla på och störa diskussioner? Med tanke på att ni ojar er över att drogerna ska ge upphov till karaktärsdefekter...

Så ynkligt att störa andra istället för att göra något eget. Är det så tråkigt och andefattigt man har det som helnykterist eller vad försöker du visa?
Citera
2023-06-30, 18:26
  #544
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackenbush55
Jag anser att alla som tar droger är svagsinta och klarar inte av ett vanligt liv.

Då tycker du alltså att majoriteten av folk är svagsinta? Alkohol - Nikotin & Koffein är det sjukt många som går på dagligen helt legala droger men enligt dig är ju alla som tar det svagsinta, sjukt tänk du har!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback