Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-29, 20:37
  #13
Medlem
Båstad

killen har ju flyt på det mesta tycker jag; instämmer med talaren innan;

tycker att ni som uttalar er skall titta er själva i spegeln när ni rakar er; Göteborg har ju alltid varit mycket skitsnack om alla som inte har grå kostym och ställer sig bakom alla andra o sniffar;

skippa bulldozer mentaliteten; på Restaurang Lipp bugar o bockad de som vanligt inga som helst tendenser på att han va fel; enligt någon annan som tydligen inte känner killen; panta notan? NEVER!!!
-88 hade han enligt rykten jag hört den bästa notan på Lipp någonsin på typ 48 000; kontant!
den kan han ju inte tuggat i sig själv? undrar vem som smet då?

Tug ga på ni som inte lever livet; alla ni som tycker att ni är något borde passa er för en äcklig typ som jag; kan lägga er alla om det så känns minsta fel!
Citera
2009-08-29, 20:46
  #14
Medlem
Champagne

fick fnatt på allt skitsnack om killen! jag vet inte en person som tycker illa om honom;
den mest generösa juden i stan enligt mig!

watch out all shit snackers! im coming to you soon!

Evil eye
Citera
2009-08-29, 20:55
  #15
Medlem
Brasilien

Läste att någon var avundsjuk på hans flickvän? estetiskt kan det ju inte bli bätter enligt mig men smaken e ju som baken!

gillar man platta näsor och inte kan öppna dörren på 4 dagar så förstår jag att man inte kan stava till charm för denna killen har det mesta förutom åldern i mot sig men det har ju de flesta +45 eller?

peka på något illa han gjort i Göteborg så skall jag med il fart kommentera det positivt!

Passa käften ordentligt!!!!!
Citera
2009-08-30, 10:13
  #16
Avstängd
Jaha, nu inträdde fancluben till Klas försvar. Det vore intressant att se era utdrag ur belastningsregistret.
Citera
2009-08-30, 11:08
  #17
Medlem
gbglangarn...Verkar helt klart vara klas nära vän eller rent av klas själv...Inga övriga inlägg..
Citera
2009-09-01, 15:18
  #18
Medlem
Fick detta som privatmeddelande från gbglangaren - Klasse himself? som spelar större än vad han är?

Alltid lika kul med folk som hotar varandra över internet. Det krävs en äldre människa som inte är så van vid datorer att inse att det inte ger så mycket.

Citat:
flickor i sina bäästa år från Brasilien

--------------------------------------------------------------------------------

Hej på dej!
Du verkar vara den typen som stannar på flygplatsen innan mamma ger dig biljetten?
Tror du skall ta på dig en fiskar tröja o ralla i hamnen;

Passa dig för pizzan eller lasagnen!

Att hota nån för att man tycker ens tjej är ful? Har vi en äldre blondinbella på gång? Nån mer som fått liknande kul privata meddelande?

Fast jag kanske är bakom flötet i min fiskartröja. Är det ett eller två ord? =)

Kom igen nu Klasse-Maja visa vem du är och vilka muskler du har, för här på nätet så kan jag likaväl skriva att jag är Mehdi Sayyed.

Göteborgs mäklarna i Sverige Kommanditbolag
Org.nummer: 969704-4338 Bolagsform: Kommanditbolag



Komplementär: Nersgård, Klas Eric Kay
Registreringsår: 2004

F-Skatt: Registrerad läs mer


Telefon: 070-7771430
Telefax: 031-7018811





BESÖKSADRESS
L. Kungsg. 2
411 08 Göteborg
Västra Götalands län
Visa på karta
UTDELNINGSADRESS
Mailbox 1503
411 41 Göteborg
Västra Götalands län

---------------------------------------------------

Namn: Klas Eric Kay Nersgård För dig som vill veta mer:


Personnummer: 19621015-XXXX
Adress: Landalagången 7 LÄG 888
Postnummer: 411 30
Postort: Göteborg
Telefon:



Ålderder: 46 år och 320 dagar
Födelsedag: 15 oktober (om 44 dagar)
Föddes: 15 oktober 1962 (en måndag för 17 123 dagar sedan)
Civilstånd: Ogift

Antal bolagsengagemang: 4 st
Sweden New Times Group AB (556744-8534), Styrelseledamot, VD
Nersgard & Partners Kommanditbolag (969643-8275), Komplementär
Göteborgs mäklarna i Sverige Kommanditbolag (969704-4338), Komplementär
Hairport Kommanditbolag (969737-0519), Komplementär


Intressant att en man som denna som försöker framstå som seriös har vänner som skickar hot via privata meddelanden. Det säger ju direkt att det inte finns ärliga affärer. En skaffar sig ett nick som trustor och den andra som gbglangaren. Knappast en seriös människas bekantskapskrets eller nicknames?
Citera
2009-09-01, 15:25
  #19
Medlem
Är det Klabbe som åker i WLY609 ett kreditköp med körförbud, både oskattat och oförsäkrat? En landrover discovery från 2004. Köpt i februari i år.


Åhh vad jobbigt, söker man på hitta.se så får man upp att han bor på Victoriagatan 2B http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite...las+nersg%e5rd en flådig adress. Ett kontantkort reggat på adressen så att det ska se flådigt ut bland de som snabbt söker hans namn?

Medan han i själva verket står skriven i en hyresrätt i Landala.
__________________
Senast redigerad av Ascetoholix 2009-09-01 kl. 15:40.
Citera
2009-09-01, 15:33
  #20
Medlem
RS-Kickers avatar
Jag tror gbglangarens inlägg inte riktigt fungerade som tänkt.
Citera
2009-09-01, 15:45
  #21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix
Intressant att en man som denna som försöker framstå som seriös har vänner som skickar hot via privata meddelanden. Det säger ju direkt att det inte finns ärliga affärer. En skaffar sig ett nick som trustor och den andra som gbglangaren. Knappast en seriös människas bekantskapskrets eller nicknames?

Hahaha... Klockrent!
Citera
2009-09-01, 15:55
  #22
Medlem
Tror ni han är så dum så att han hotar en person som kan få tag i honom men som han själv inte kan få tag i?

När ses vi på Åby nästa gång Klas?
Hur mår mamma Barbro?

272 000:- i restskuld på bilen iaf för er som undrar. Avbetalningsköp.
Han har ej gjort sin avbetalning på denna bilen så att nu tar inkasso över

Snälla Klas, väck inte den Björn som sover. Be snyggt och prydligt om ursäkt så tar jag bort allt. Annars kan jag nog fortsätta i ett par dagar.


Snälla få mig att sluta
Citera
2009-09-01, 18:14
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix
Tror ni han är så dum så att han hotar en person som kan få tag i honom men som han själv inte kan få tag i?

När ses vi på Åby nästa gång Klas?
Hur mår mamma Barbro?

272 000:- i restskuld på bilen iaf för er som undrar. Avbetalningsköp.
Han har ej gjort sin avbetalning på denna bilen så att nu tar inkasso över

Snälla Klas, väck inte den Björn som sover. Be snyggt och prydligt om ursäkt så tar jag bort allt. Annars kan jag nog fortsätta i ett par dagar.


Snälla få mig att sluta

fortsätt!
Intressant att läsa om denna skojare
Citera
2009-09-01, 19:37
  #24
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ascetoholix
Tror ni han är så dum så att han hotar en person som kan få tag i honom men som han själv inte kan få tag i?

När ses vi på Åby nästa gång Klas?
Hur mår mamma Barbro?

272 000:- i restskuld på bilen iaf för er som undrar. Avbetalningsköp.
Han har ej gjort sin avbetalning på denna bilen så att nu tar inkasso över

Snälla Klas, väck inte den Björn som sover. Be snyggt och prydligt om ursäkt så tar jag bort allt. Annars kan jag nog fortsätta i ett par dagar.


Snälla få mig att sluta

Du får inte sluta

Classe-maja brukade åka omkring i en BMW X5, men det var längesen jag såg honom i den, avenyn upp och ner fluktandes efter lammkött.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback