2010-12-18, 21:52
Tja,
Detta hände för någon månad sedan, jag var hemma hos en kompis och vi festade lite, drack öl och hade kul. När festen var över stack jag och en annan polare hem till mig och jag fick för mig att jag ville testa lite av hans Boom... Jag var ganska lullig av alkoholen innan, men drog i mig ett bloss. Vi gick sedan och satte oss och kollade på en film. Jag började garva efter 5 minuter, kändes riktigt skönt, men sen försvann allt och jag kände mig som vanligt, antar att det var lite placeboeffekt där. Vi tog oss ett bloss till i pipan, skall tillägga att det var inte mycket som togs varje gång, min polare var väldigt försiktig när han riggade åt mig
Gick och satte oss åter en gång, utan att känna ett skit. Vi tog ytterliggare ett bloss och jag drog in riktigt långt och höll det inne en stund. Efter en 15 minuter kom det på riktigt.
Det snurrade till och jag kände mig riktigt yr, såg vad som hände på filmen men uppfattade det inte, kändes som jag kollade någon annanstans
Kändes fräckt, sen kom lite magpirr och en tryckande känsla över bröstet... Satt och mölade i mig lite pringles chips, men blev helt torr i munnen, kunde inte få i mig ett enda chips till, trycket blev bara hårdare och hårdare och en läskig känsla tog sig. Jag sa till min polare att jag inte mådde bra, han försökte prata med mig. Jag började få panik men höll det tillbaka. Satt bara och stirrade, försökte prata och komma på andra tankar. Efter vad jag tror var en halvtimme började det lugna sig och jag hämtade ett glas vatten och det gick över.
Det fanns liksom inget skönt alls med bland alla känslorna, vad beror detta på?
Vill känna det sköna som alla pratar om, skulle vilja prova igen men vet inte om jag vågar. Jag var helt kolugn innan jag rökte... Inget att oroa mig över? :/
//
Amatören
Detta hände för någon månad sedan, jag var hemma hos en kompis och vi festade lite, drack öl och hade kul. När festen var över stack jag och en annan polare hem till mig och jag fick för mig att jag ville testa lite av hans Boom... Jag var ganska lullig av alkoholen innan, men drog i mig ett bloss. Vi gick sedan och satte oss och kollade på en film. Jag började garva efter 5 minuter, kändes riktigt skönt, men sen försvann allt och jag kände mig som vanligt, antar att det var lite placeboeffekt där. Vi tog oss ett bloss till i pipan, skall tillägga att det var inte mycket som togs varje gång, min polare var väldigt försiktig när han riggade åt mig
Gick och satte oss åter en gång, utan att känna ett skit. Vi tog ytterliggare ett bloss och jag drog in riktigt långt och höll det inne en stund. Efter en 15 minuter kom det på riktigt. Det snurrade till och jag kände mig riktigt yr, såg vad som hände på filmen men uppfattade det inte, kändes som jag kollade någon annanstans
Kändes fräckt, sen kom lite magpirr och en tryckande känsla över bröstet... Satt och mölade i mig lite pringles chips, men blev helt torr i munnen, kunde inte få i mig ett enda chips till, trycket blev bara hårdare och hårdare och en läskig känsla tog sig. Jag sa till min polare att jag inte mådde bra, han försökte prata med mig. Jag började få panik men höll det tillbaka. Satt bara och stirrade, försökte prata och komma på andra tankar. Efter vad jag tror var en halvtimme började det lugna sig och jag hämtade ett glas vatten och det gick över.Det fanns liksom inget skönt alls med bland alla känslorna, vad beror detta på?
Vill känna det sköna som alla pratar om, skulle vilja prova igen men vet inte om jag vågar. Jag var helt kolugn innan jag rökte... Inget att oroa mig över? :/
//
Amatören
Det kändes bättre när jag reste på mig och började tänka på annat, där när jag hämtade vattnet. Kanske ska testa och göra något nästa gång, inte bara sitta och tänka på precis hur de olika känslorna känns. Inte i början i alla fall. :s