Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-08-31, 23:27
  #49
Medlem
Sagads avatar
Om ni nu bor hemma tycker jag att ni ska respektera era föräldrar och iallafall gå ut och tända skiten om dom inte vill ha droger i sitt hus, det minsta ni kan göra enligt mig.
Citera
2011-08-31, 23:30
  #50
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Vilken ny tråd du svarade i. Rökelser tar inte bort lukten, den blir bara blandad med en ny lukt.
Och dessutom brukar rökelser lukta anus. Bara jobbiga att ha igång, speciellt när man röker.

Alltid jobbiga att ha igång. Luktar förjävligt!

Citat:
Ursprungligen postat av Sagad
Om ni nu bor hemma tycker jag att ni ska respektera era föräldrar och iallafall gå ut och tända skiten om dom inte vill ha droger i sitt hus, det minsta ni kan göra enligt mig.

Håller med. Min mor har sagt att OM jag röker så är hon OK med det, bara grejerna inte finns i hennes hus. Hade förmodligen reagerat likadant, respektera dina föräldrar.
Citera
2011-09-08, 17:38
  #51
Medlem
hur gör jag för att undvika att det kommer upp till grannarna?
Citera
2011-09-08, 20:12
  #52
Medlem
wasfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sollentunabusen
hur gör jag för att undvika att det kommer upp till grannarna?

köp vaporizer
Citera
2011-09-08, 20:26
  #53
Medlem
YusufAmirs avatar
Rök under fläkten, ha jointen/bongen under fläkten.

Efter din rök session lägger du fram en liten skål med ättika i, samt låt fläkten vara igång.
Det borde fixa biffen.
Citera
2011-09-08, 21:55
  #54
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sollentunabusen
hur gör jag för att undvika att det kommer upp till grannarna?

Bästa enligt mig för att inte sprida rök: Sitt i ett rum med stängd dörr, öppna korsdrag utanför. Den lilla lukten som kommer ut genom springorna på dörren kommer att blåsa ut via korsdraget istället för ut i porten.
Citera
2011-09-10, 11:01
  #55
Medlem
xtaziums avatar
Går det inte att fånga upp röken på något vis? eller röka i en påse över huvudet?
Citera
2011-09-11, 13:05
  #56
Medlem
Stängd dörr med öppet fönster går bra. Lukten försvinner ganska fort.
Citera
2011-09-12, 23:38
  #57
Medlem
symers avatar
Köp en vaporizer!
Citera
2017-01-03, 14:52
  #58
Medlem
megasinned1s avatar
Gå ut och rök? Varför riskera att någon granne ringer polisen eller klagar. Lite dumt bara för att ha en fin kväll. Mecka hemma, lägg i vanligt ciggpacket och rök ute.

Rök annars vid fläkten och öppna fönstret. Det hjälper inte om du bor hemma har varit 15 förr och kan lova att jag röker från fönstret trots att jag vädret. Då frågar morsan varför det luktar rök. Nu var det vanliga cigg.
__________________
Senast redigerad av megasinned1 2017-01-03 kl. 14:57. Anledning: Glömt att skriva, den andra delen
Citera
2017-01-03, 15:25
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Gå ut och rök? Varför riskera att någon granne ringer polisen eller klagar. Lite dumt bara för att ha en fin kväll. Mecka hemma, lägg i vanligt ciggpacket och rök ute.

Rök annars vid fläkten och öppna fönstret. Det hjälper inte om du bor hemma har varit 15 förr och kan lova att jag röker från fönstret trots att jag vädret. Då frågar morsan varför det luktar rök. Nu var det vanliga cigg.
Skön bump.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback