Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-17, 19:18
  #1
Medlem
IGLONs avatar
eey!

Bor hemma, vill kunna röka hash i fönstret utan att det luktar inomhus. Vad kan jag använda istället för tobak? mvh
Citera
2010-12-17, 19:20
  #2
Medlem
danneohs avatar
Té, men det luktar lika mycket, finns inte många alternativ..

Gå bara ut
Citera
2010-12-17, 19:21
  #3
Medlem
Det luktar inte om du inte gör det ofta, men stå i fönstret eller under fläkten för att minska lukten som blir, kan visserligen lukta lite en liten stund efter med det försvinner rätt fort.
Citera
2010-12-17, 19:25
  #4
Medlem
IGLONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Té, men det luktar lika mycket, finns inte många alternativ..

Gå bara ut
Jag tycker det känns som att tobak sätter sig mer i tex tapeterna och det blir svårare att få bort lukten än med tex te, men jag kan ha helt fel.

-25, aldrig att jag går ut nu.
Citera
2010-12-17, 19:27
  #5
Medlem
IGLONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnale
Det luktar inte om du inte gör det ofta, men stå i fönstret eller under fläkten för att minska lukten som blir, kan visserligen lukta lite en liten stund efter med det försvinner rätt fort.
Har du nått tips på hur man kan få bort rökluften som blir?
Citera
2010-12-17, 19:27
  #6
Medlem
IGLONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnale
Det luktar inte om du inte gör det ofta, men stå i fönstret eller under fläkten för att minska lukten som blir, kan visserligen lukta lite en liten stund efter med det försvinner rätt fort.
Har du nått tips på hur man kan få bort röklukten som blir?
Citera
2010-12-17, 19:33
  #7
Medlem
Njae, det har jag väl inte men den försvinner rätt fort, jag/vi brukar sitta i soffan bara och det försvinner fort men skulle la säga att vädra bara så kanske det går fortare.
Citera
2010-12-17, 19:34
  #8
Medlem
agaetisbyrjuns avatar
Alltså, röka tobak inomhus tycker jag är hopplöst. Har rökt inomhus och försökt vädra ut det men skiten stannar ju fan kvar i en vecka typ. Har inte hittat nåt som effektivt tar bort det, har prövat med alla fönster öppna, fläkt, dammsugit luften (haha), köpt såndär rökborttagningssprey, men funkar ju inte. Men det finns ju tobaksubsitut som man kan rulla med, vet inte hur lukten sätter sig dock.., men det kanske är värt att prova.Lär väl gå att köpa på nån rök-sajt?
Citera
2010-12-17, 19:37
  #9
Avstängd
Dunketts avatar
Ta en toarulle och vira massa papper för ena öppningen, lägg även lite bomull där i för optimalt resultat.
Rök som vanligt och andas ut i toarullen.
Citera
2010-12-17, 19:42
  #10
Medlem
Blinkits avatar
Bong är bra om du vill röka inomhus då röken inte luktar särskilt mycket. Att sätta sig under spis-fläkten hjälper. Badrum är också bra om det är kaklat då lukten inte sätter sig lika bra. Jag röker rent i bong inomhus 2-3 ggr i veckan och lukten försvinner efter 1 minut.
Citera
2010-12-17, 19:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Ta en toarulle och vira massa papper för ena öppningen, lägg även lite bomull där i för optimalt resultat.
Rök som vanligt och andas ut i toarullen.
Detta är värt att prova. "Spoof tube" är sökfrasen.
Citera
2010-12-17, 20:08
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blinkit
Bong är bra om du vill röka inomhus då röken inte luktar särskilt mycket. Att sätta sig under spis-fläkten hjälper. Badrum är också bra om det är kaklat då lukten inte sätter sig lika bra. Jag röker rent i bong inomhus 2-3 ggr i veckan och lukten försvinner efter 1 minut.
Kan ju kombineras med en mindre version av hink. Ta en vattenbringare eller något annat som rymmer tillräckligt vatten, en liten 50cl flaska och gör som vanligt. Går snabbt, du får bara ett enda bloss så att säga, och med toalettrullemojängen får du ingen lukt. Dessutom slipper du tobak, té och allt vad det heter med detta traditionella tillvägagångssätt utav cannabisrökning.
Det är ju inte heller så misstänksamt att plocka upp en bringare vatten på rummet. Så, alla fördelar med detta;
1, Snabbt
2, Effektivt (upp till 50% mer effektivitet än vid joint!)
3, Ingen lukt
4, Går att återanvända vid flera tillfällen, så du spar på miljön
5, Du har vatten att släcka din kommande törst med
6, Du blir hög mycket snabbt och det har en tendens att slå på rejält, skrattnojor har upplevts

Hoppas detta kan hjälpa dig med ditt problem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback