Det hela började för en månad sen när jag fick förstoppning av nån anledning. käkade laxermedel i nästan 1 vecka innan jag for till akuten. Där fick jag laxermedel och dom sa att jag skulle få skita och det fick jag också. Dock först efter 15 timmar och dom sa att det skulle gå fort. problemen var samma ändå förutom att jag kände mig mindre uppsväld och kräkkännslan nästan försvann.
Sen när det inte blev bättre efter 1 vecka så for jag till akuten igen.
Frågade om det kunde vara typ nån tumör eller så i tarmen men det avfärdade läkaren direkt eftersom man visst kunde se det i blodet. Jag ville göra en röntgen men han tyckte inte det var nödvändigt(hade nu haft problem i minnst 2,5 vecka) och jag fick fara hem.
nu,nästan 2 veckor efter besöket har jag försökt äta normalt igen men det verkar nu ha blivit stopp och jag är nära på kräkas hela tiden. nu har jag också fått en jävla sveda i penis hela tiden och haft det i 3 dagar nu. Inte när jag kissar dock.själv misstänker jag urinrörskatar
Kan inte äta normalt.
äter jag som jag brukade får jag stopp och kan inte skita efter nån dag.
Kräkkännsla hela tiden men speciellt om jag äter som jag gjorde förr.
ont i magen.
känns hårt vid naveln.
kan det sitta fast bajs i tarmen som gör att det blir stopp om jag äter normalt? ser dom på röntgen om det är nått fel?
vad kan det vara?