Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-14, 20:29
  #1
Medlem
Horsies avatar
Tänkte dunka igång en tråd där vi berättar om de mest uppseendeväckande / spännande sakerna ni hittat.

Med mig som start; En god vän till mig hittade för en massa år sedan en väska med pengar+automatvapen (osäker på modell, innan digitalkamerans tid) i en dunge i närheten av hans hus. Polisen kontaktades som tog hand om väskan. Fick aldrig reda på vart sakerna kom ifrån, men kan ju spekulera i att det kom ifrån ett rån eller liknande...

Eder tur!
2010-12-14, 20:36
  #2
Medlem
Ngrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsie
Tänkte dunka igång en tråd där vi berättar om de mest uppseendeväckande / spännande sakerna ni hittat.

Med mig som start; En god vän till mig hittade för en massa år sedan en väska med pengar+automatvapen (osäker på modell, innan digitalkamerans tid) i en dunge i närheten av hans hus. Polisen kontaktades som tog hand om väskan. Fick aldrig reda på vart sakerna kom ifrån, men kan ju spekulera i att det kom ifrån ett rån eller liknande...

Eder tur!


pics or.. aha den var bra.
2010-12-14, 20:54
  #3
Medlem
* Hitta en sjö i ett underjordiskt grottsystem och i sjön fanns en liten båt.

* Kröp in i en ventilation när jag var yngre som ledde ner till en förvaringsplats av försvarsmateriel (typ fordon och prylar. Inga vapen)

* Hitta en större plasttomte efter att klättrat upp för en 20-30 meter lodrätt bergsvägg mitt i ingemansland ca 10 mil till närmsta hus. Jag blev ju lite fundersam på vem som släpat dit han...
2010-12-14, 21:04
  #4
Medlem
LågOchLångsams avatar
Fortsätt här

Tråd låst

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback