Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Han skriver ett rasistiskt och sodomitdyrkande inlägg på Newsmill som säkert får Expo att ligga lågt den närmaste framtiden:
http://www.newsmill.se/artikel/2011/06/20/jag-hade-gl-mt-hur-l-ttkr-nkt-den-vita-heterosexuella-urmannen-r
Jodå, Hanif. Den vite heterosexuella "urmannen" är det fortfarande fullständigt "lämpligt" att vara "generaliserande" och "nedvärderande" kring. Det är så "lämpligt" att jag inte tror att du själv fattar din egen monumentala inkonsekvens och ditt sjuka hyckleri på bara några rader. För visst syftade du med "olämpligheten" att använda "nedvärderande omdömen" på ditt idiotförklarande av Martinsson och inte på ditt i stycket efter generaliserande kring den "vite heterosexuella mannen"?
Fifaan. Där tappade jag direkt den lilla respekt jag byggt upp för den här gossen trodde inte han var helt genomrutten då han hade fått Expo och Afa eftersig, brukar vara inte helt värdelösa människor då, men det motbevisade han ganska snabbt och resolut att jag måste rosta av mig lite, fast det borde jag förstått när jag såg de där bögiga halsdukarna han har burit i kammaren, en man bär inte något sådan om han inte är sodomit, skulle följt min första instinkt, men Herren visar ganska omgående upp vilka som är fienden. Vidare säger det ännu mer om Moderaterna som tar in sånt här folk i sitt parti, snacka om att ruttna inifrån.
Job*36:13 But the hypocrites in heart heap up wrath: they cry not when he bindeth them.
Job*36:14 They die in youth, and their life is among the unclean.
Unclean är det hebreiska ordet qadesh (kaw-dashe') som är detsamma som sodomit för de som inte vet.
För Hanif att kontemplera:
http://wayoflife.org/database/homosexualitylegal.html
han likt resten av kleptokraterna tar något som var bra och har skapat ett riktigt skitsamhälle.
Men det är som man brukar säga de med ambitioner är oftast de som absolut inte ska ha någon makt, blir ju som vi kan se ännu värre än Sodom och Gomorrah.
Det ännu mer fascinerande är att de är blinda för sin egen ondska.
Acts 13:10 And said,
O full of all subtilty and all mischief, thou child of the devil, thou enemy of all righteousness, wilt thou not cease to pervert the right ways of the Lord?