Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-14, 19:55
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Självklart inte, Sverige kan nog vara det första landet i världshistorien där ursprungsinvånarna förväntas anpassa sig till invandrarna.

Indianerna? Aboriginerna?
Citera
2010-12-14, 19:58
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Typisk moderat.

Dom som röstade på M de senaste två valen är ytterst ansvariga för Sveriges snabba övergång tilll islam.
Reinfeldt kommer att bli ihågkommen som en stor landsfader för den Islamska staten Sverige med en bild på väggen i alla moskeer.

Exakt! Märkligt att Moderaterna kunde sjunka så djupt, så snabbt. Från att ha varit ett nationellt inriktat, värdekonservativt parti, till detta haveri av mångkultursflummeri på något decennium, måste vara något av politiskt rekord. Men jag tror fallet är nära för M. Verkligheten kommer att komma ifatt dem fortare än de anar.
Citera
2010-12-14, 20:04
Medlem
Fylleannas avatar
"När vi kommer till detta möjligheternas land"

Har den Nya Moderaten blivit inspirerade av Mona Sahlins senaste bok...
Citera
2010-12-14, 20:06
Medlem
Gud vet vad Moderaterna är inspirerade av nuförtiden.
Makten och Koranen är mina tips.
Citera
2010-12-14, 20:19
Medlem
Tycker att han är vettig och säger sanningen om dagsläget i Sverige när det gäller dumsnällheten vilket är hur batikhäxorna tänker.
Han kunde ju mycket väl vara Sverigedemokrat, eftersom mycket han säger är vad SD kallar för öppen svenskhet. Han är knappast extrem muslim heller, eftersom han kom ensam som fyraåring.
Citera
2010-12-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Självklart inte, Sverige kan nog vara det första landet i världshistorien där ursprungsinvånarna förväntas anpassa sig till invandrarna.
Jag tror USA var först på den fronten.
Citera
2010-12-14, 21:09
Medlem
engladKarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proft
Tycker att han är vettig och säger sanningen om dagsläget i Sverige när det gäller dumsnällheten vilket är hur batikhäxorna tänker.
Han kunde ju mycket väl vara Sverigedemokrat, eftersom mycket han säger är vad SD kallar för öppen svenskhet. Han är knappast extrem muslim heller, eftersom han kom ensam som fyraåring.

Håller med. Helt ute och cyklar är inte killen. Jag menar, han vill att alla invandrare ska lära sig bra svenska. Det tycker jag är väldigt positivt. Att kunna språket i ett land är sjukt viktigt för irrigation. Då kan du kommunicera med andra, och förstå vad som sägs på nyheterna. Det blir genast lättare att bli en del av samhället om du kan språket, och om du kan det så bra att du visar de som redan bor där att du engagerar dig i att förstå vad de säger.

Kan ni som menar att han är muslimkramare och dum förklara hur ni tänker?
Citera
2010-12-14, 21:11
Medlem
engladKarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Jag tror USA var först på den fronten.

Haha, det tänkte då inte jag på i alla fall. Tack för att du ger mig perspektiv
Citera
2010-12-14, 21:17
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolt.Nummer
Hanif måtte vara Moderaternas främste man, se klippet
http://www.youtube.com/watch?v=aWYWbNnELF8

Svenskarna måste alltså bli "mer lika" invandrarna, på så sätt känner vi alla tillhörighet.
Han menar också på att Sverige inte har för många invandrare.

Stämmer detta?

Jävla läskig typ. Och sådana där ska sitta i riksdagen... En skrämande utveckling.
Synd om dom moderater som försöker vara seriösa, när partiet tagits över av frigångare.
Citera
2010-12-14, 21:19
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolt.Nummer
Detta är ju humor! Se 03:10!!!!

Jag kan hålla mig för skratt
Citera
2010-12-14, 21:24
Medlem
Calaverras avatar
"Vi måste ställa krav på de som inte orkar ställa krav sig själva".

Vad sägs om att inte ta in parasiter istället?
Citera
2010-12-14, 21:40
Medlem
s0pkvasts avatar
Vad han missar eller medvetet glömmer är att Solna tjänar enorma pengar på AIK och svenska landslaget.
Utan de pengarna skulle Solna vara i klass med Rinkeby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in