Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-03-10, 04:40
  #25
Medlem
C21H30O2-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NephruruS
Min kompis har hävt i sig en helt ny flaska theralen och ligger på intensiven och skakar sönder och svävar mellan liv och död enligt hans mamma och tydligen så säger läkarna att det inte finns något motgift emot theralen?

Någon som vet något som slår ut theralenet ifrån kroppen???
SNABBA SVAR TACK


min stora fråga VARFÖR?
självmordsförsök helt utan efterforskningar? aka rop på hjälp?
flumma på det?
p12?

grejjen är att dom är värdelösa till båda två.
jag använder knarkotika men jag är alltid medvetenom vad jag stoppar i mig o varför.
jag menar att peta i sig så mkt antihistaminer är såklart inte bra men va trodde han/hon?
att det va eufori o rosa elefanter på ingång eller.

vad man än nu ska stoppa i sig och vilket syfte får man läsa på.
pga av sånt här vi inte ens kan sälja vissa "hyffsat" ofarliga grejjer uta recept.
förlåt för jag rantar lite o otár mig. tänker avsluta denna post med o citera bill hicks.

"always the same drug story in the news, young man took acid and jumped out the window... buhu we lost a fucking moroan"

PS. självklart hoppas jag det gick bra för din vän. vill bara att folk måste börja ta ansvar o tänka mellan varven. en spruta heroin har jag mer förståelse för att man skulle ta ist för en hel flaska theralen. finns inget mysigt me en helflaska theralen(antihisamin) och skulle han/hon ta livet av sig så misslyckades hon med flit..lr va dum om inte gjorde researsch innan. DS
Citera
2011-03-10, 05:57
  #26
Medlem
LakeLeonards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C21H30O2-
min stora fråga VARFÖR?
självmordsförsök helt utan efterforskningar? aka rop på hjälp?
flumma på det?
p12?

grejjen är att dom är värdelösa till båda två.
jag använder knarkotika men jag är alltid medvetenom vad jag stoppar i mig o varför.
jag menar att peta i sig så mkt antihistaminer är såklart inte bra men va trodde han/hon?
att det va eufori o rosa elefanter på ingång eller.

vad man än nu ska stoppa i sig och vilket syfte får man läsa på.
pga av sånt här vi inte ens kan sälja vissa "hyffsat" ofarliga grejjer uta recept.
förlåt för jag rantar lite o otár mig. tänker avsluta denna post med o citera bill hicks.

"always the same drug story in the news, young man took acid and jumped out the window... buhu we lost a fucking moroan"

PS. självklart hoppas jag det gick bra för din vän. vill bara att folk måste börja ta ansvar o tänka mellan varven. en spruta heroin har jag mer förståelse för att man skulle ta ist för en hel flaska theralen. finns inget mysigt me en helflaska theralen(antihisamin) och skulle han/hon ta livet av sig så misslyckades hon med flit..lr va dum om inte gjorde researsch innan. DS

I love Bill Hicks
Citera
2011-03-10, 05:59
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NephruruS
Min kompis har hävt i sig en helt ny flaska theralen och ligger på intensiven och skakar sönder och svävar mellan liv och död enligt hans mamma och tydligen så säger läkarna att det inte finns något motgift emot theralen?

Någon som vet något som slår ut theralenet ifrån kroppen???
SNABBA SVAR TACK
Tur som fan att det finns random personer på flashback. Jag menar, varför lita på någon som är LÄKARE?

Hoppas din kompis överlever, men det finns inget du kan göra. Och framförallt så finns det inget som läkarna KOMMER göra bara för att någon på flashback har sagt så.
Citat:
Ursprungligen postat av C21H30O2-
förlåt för jag rantar lite o otár mig. tänker avsluta denna post med o citera bill hicks.

"always the same drug story in the news, young man took acid and jumped out the window... buhu we lost a fucking moroan"
http://lh5.ggpht.com/_2Pu80ZHEQgM/TN...ain_morans.jpg
Vet inte om det här räknas som att outa någon...
Citera
2012-06-19, 14:44
  #28
Medlem
Sammanfattning från giftinformationscentralen: "CNS-depression av varierande grad är det vanligaste symtomet. Påverkan på cirkulation och andning är vanligen ringa, men sinustakykardi och blodtryckssänkning kan uppträda."

Citat:
Ursprungligen postat av funkermani
tar man OD på theralen så kräks man upp det bara..
har gjort det misstaget ett par ggr.

Jag har sett patienter i akutrummet som tagit stora överdoser av Theralen. Kräkreflexer hämmas och kräksirap är inte rekommenderat som behandling.
Citera
2012-06-19, 15:07
  #29
Medlem
Moments avatar
Överdos på theralen?, har nog också dragit i mig i närheten av någon flaska det är ju så lätt när man skruvar bort locket och bara hälla i sig. Tror bara jag däckade. Men ska väl ta det lite mer försiktigt. Slutar mest dricka för att det blir starkt den där pippeten har jag nog aldrig pillat me
Citera
2012-06-19, 20:28
  #30
Medlem
Slingshots avatar
När jag drack en hel flaska fick jag åka in på sjukan eftersom mitt hjärta höll på att stanna, farliga grejer vid höga doser.

Citerar mig själv:

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Inget som säger att alla spyr upp det.

OT: Det ÄR farligt att ta sådana mängder Theralen, en hel flaska är hela 2 gram Alimemazin. Hjärtat kan lägga av om det vill säg. Man kan drabbas av följande: Hjärtklappning. Påverkan på hjärtrytmen, oregelbunden hjärtrytm och EKG-förändringar i samband med detta. Hjärtstillestånd, knappast ofarligt.
Citera
2012-11-09, 20:33
  #31
Medlem
LadyCerises avatar
Vad händer om man drar i sig över en halv flaska theralen då?
Citera
2012-11-09, 23:54
  #32
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Var allmänt trött på livet drog i mig en halv flaska och det slutade med djup sömn runt 16 timmar . Så mycket mer hände inte bortsett från att jag var jävligt groggy hade även pillat i mig några propavan vid tillfället .Fattar inte varför jag ens utsatte mig för något liknande om man väl ska ha en OD kan man väl göra det rejält. Har iofs inga liknande planer i dagsläget i varje fall . Hoppas din polare överlevde åtminstone.
Citera
2017-09-13, 20:51
  #33
Medlem
xtrftw1337s avatar
För 2 veckor sedan så var det lite pokerkväll och fylla, var skapligt dragen/veck när en polare kom med ett glas och sa att det innehöll 6st rör (6ml) theralen. Är väll inga problem tänkte jag, var betydligt mera än det.

Jag drog in 6st kycklingklubbor i ugnen som skulle värma sig i 30min för jag var fyllehungrig. De längsta 30 minuterna på år och dar, skrek och slog mig i ansiktet för att hålla mig vaken när jag kände att "koman" började komma (somnar jag är det kört). Slutade med att jag kröp till köket, drog ur plåten, slog av ugnen och tog 2st klubbor med mig och kröp tillbaka till soffan.. sen vaknade jag 36 timmar senare helt snustorr i munnen.

Total sinnesförvirring när man hade missat en hel dag..
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback